Wat een gelul zeg. Waarom zou iemand niet mogen dragen wat hij/zij mooi vindt. Je bent zeker ook zo iemand die gaat huilen als je bij iemand ouder dan 6 een knuffel ziet liggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig (als een kind) om sokken aan te trekken met mickey mouse erop, als kind zijnde is dat grappig, als volwassen man mag je dat van mij laten. Ik heb een oom die ook regelmatig dingen van mickey mouse aan heeft (is daar fan van), maar ik vind het gewoon not done.
Echter, om er nou knallende ruzie over te krijgen gaat misschien weer een beetje ver, maar dat kan ook komen omdat jij blijkbaar totaal niet snapt wat het probleem is, of kan zijn. Als je partner dat echt zo vervelend vind en jij toont totaal geen begrip kan dat inderdaad wel uitmonden in een flinke ruzie.
Wijs mij even aan waar ik zeg dat het niet mag van mij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Waarom zou iemand niet mogen dragen wat hij/zij mooi vindt. Je bent zeker ook zo iemand die gaat huilen als je bij iemand ouder dan 6 een knuffel ziet liggen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wijs mij even aan waar ik zeg dat het niet mag van mij?
Oftewel je keurt het af als iemand dat doet.quote:maar ik vind het gewoon not done.
Ja ik vind het geen goed idee, dat hij/zij het toch draagt moet diegene verder zelf weten. Nogal een verschil tussen iemand iets verbieden en het afkeuren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Oftewel je keurt het af als iemand dat doet.
Ze waren allebei ouder dan ik, de ene 2 jaar de ander iets meer dan 1 jaar (ik 18 zij 20, ik 19 zij 20). Ze waren ook totaal niet het type om over dit soort dingen ruzie te makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef MissJ het volgende:
hoe oud waren die ex-en van jou? Ik gok erg jong.
Ik vind je sokken prima hoor, echt no problem en ik ben 35 jaar
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:33 schreef Yuki het volgende:
Alleen als je niet moeilijk doet over Hello Kitty lingerie
Die Mickey Mouse sokken gaan nog wel, maar boxershorts met poppetjes eropquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo heb ik boxers met Homer Simpson!
Is hij nog steeds bij je? Of is die ervandoor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Die Mickey Mouse sokken gaan nog wel, maar boxershorts met poppetjes erop![]()
Mijn vriend had ooit een boxershort met hamburgerserop, die heb ik zonder pardon weggeflikkerd
Burlington sokken. Ja, dat kan dus wél. Of leuke streepjessokken van Paul Smith. Of gewwon effen. Ach, zo lang het geen sportsokken zijn of er stripfiguurtjes opstaan kan eigenlijk best veel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
Alles beter dan zulke wanstaltige kutsokken
[ afbeelding ]
Maar ik heb ook gewoon een hekel aan het volk dat die dingen iha draagt. Tenzij ze 50 plus ofzo zijn, dan kan ik me er niet druk om maken.
Hij is er zowaar nog!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is hij nog steeds bij je? Of is die ervandoor?
k_man jij laat je oren echt teveel hangen naar de fashionistas. Of je bent er zelf een.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Burlington sokken. Ja, dat kan dus wél. Of leuke streepjessokken van Paul Smith. Of gewwon effen. Ach, zo lang het geen sportsokken zijn of er stripfiguurtjes opstaan kan eigenlijk best veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |