quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
speciaal voor ToT de betere versie van epic beard spartaan
(Ander yoeptroep account want allahkutkoter doet vaag)
Hij wacht vast nog op de amberlampsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:23 schreef seetjai het volgende:
Heeft die neger al gereageerd eigenlijk
negers hebben geen internet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:23 schreef seetjai het volgende:
Heeft die neger al gereageerd eigenlijk
quote:
Omdat die kerel ongelukkig "ambulance" mompelt zodra hij gepowned is, en iemand vond dat chickie een lekker ding en heeft amublance / AmberLamps als haar naam gebruikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom noemen ze die chick Amber Lamps,
als je het filmpje bekeken hebt, dan zie je aan t eind dat de in elkaar gemepte negert om een ambulance vraagt, maargoed met een verrotte neus en lip klinkt dat raarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom noemen ze die chick Amber Lamps,
haha, 'da intharwebz' ..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan net als donthate toch wel af en toe van de katoenvelden af vluchten om ff ergens stiekem da intharwebz op te gaan?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
Klopt volgens mij ook lang niet allemaal even goed wat-ie zegt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef Regenbui het volgende:
Geweldig, een interview met deze held:
http://www.kron4.com/News(...)Oakland/Default.aspx
Trek de baard niet in twijfel!!!! of ik vervang niggers hoofd voor jou hoofd in het filmpjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt volgens mij ook lang niet allemaal even goed wat-ie zegt!
Veel views ineens manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
Dan mag je dat ook doen voor cptmarco!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Mocro_fever het volgende:
[..]
Trek de baard niet in twijfel!!!! of ik vervang niggers hoofd voor jou hoofd in het filmpje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef TiMPiN het volgende:
Epic Beard Man heeft te lang boven zijn potje lijm gehangen in dat interview
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Mocro_fever het volgende:
[..]
Trek de baard niet in twijfel!!!! of ik vervang niggers hoofd voor jou hoofd in het filmpje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef TiMPiN het volgende:
Jaloers zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef TiMPiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |