Of je leest het topic ff door!quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:33 schreef Ad_rem het volgende:
Wtf is Amber Lamps en wat heeft dat met dat freaky meisje te maken?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:24 schreef Torrio het volgende:
Laten we deze man betalen om een rondje OV te doen in Den Haag en Rotterdam
In dat plaatje lees je:quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je leest het topic ff door!
Zo klinkt "ambulance" wat die gozer met zijn bebloede muil uitmompelt.
Hij is toch nicequote:Op donderdag 18 februari 2010 00:22 schreef NERDY het volgende:
[ afbeelding ]
zag er in mn hoofd toch vetter uit. plus fail at paint skillz. maar jullie vatten het plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in dat gesprek in die bus - tussen negert en EBM - zegt de negert dat ie 50 is..quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Te vette gast.
Maar die negert he, die ziet er ook niet echt jong uit als je het mij vraagt.
Chuck is zelf ook in de 60quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:31 schreef Byte_Me het volgende:
zou epische baardmans de vader van chuck norris zijn?![]()
Is gewoon een flauwe grap!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:17 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
In dat plaatje lees je:
She is calm, she is beautifull, she is.... Amberlambs.
Maargoed dat ambulance klinkt inderdaad logisch maar dan klopt het plaatje niet.
sla het ook echt op als 1 bestand en niet een photoshop bestand want daar had ik ook last vanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:04 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap dr geen barst van.
Iemand die zijn hoofd uit kan knippen waar t wel werkt?
Telkens als ik zn uitgeknipte kop probeer te verplaatsen verdwijnt het om de een of andere reden, net alsof de hele layer wegvalt![]()
quote:Epic Beard Man combined with Amber Lamps is the strongest force in the galaxy, with it's power level far exceeding 9000. It can cure AIDS, it can arm wrestle Jesus, it can give you up, it can let you down.
Ennn.....weg is-ie!quote:
Dat is waarschijnlijk toch een andere stoere ouwe knar, vanwege de leeftijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Zith het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef reedee het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik net aan zitten werken,
niet helemaal gelukt maar jullie begrijpen de boodschap![]()
Meteen op /b/ postenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef reedee het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik net aan zitten werken,
niet helemaal gelukt maar jullie begrijpen de boodschap![]()
quote:
whehehequote:
Op de eerste pagina staat een transcriptie; wat epic beard man zei kwam racistisch over bij die neger, maar was niet zo bedoeld (volgens epic beard man.)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef Snaavel het volgende:
Maar wie is nou schuldig,
ik kan wel engels, Maar van dat gemompel verstond ik niks.
waarom kregen ze nou ruzie, wat was het probleem..
OMGquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
speciaal voor ToT de betere versie van epic beard spartaan
(Ander yoeptroep account want allahkutkoter doet vaag)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
respectquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
Hij wacht vast nog op de amberlampsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:23 schreef seetjai het volgende:
Heeft die neger al gereageerd eigenlijk
negers hebben geen internet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:23 schreef seetjai het volgende:
Heeft die neger al gereageerd eigenlijk
quote:
Omdat die kerel ongelukkig "ambulance" mompelt zodra hij gepowned is, en iemand vond dat chickie een lekker ding en heeft amublance / AmberLamps als haar naam gebruikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom noemen ze die chick Amber Lamps,
als je het filmpje bekeken hebt, dan zie je aan t eind dat de in elkaar gemepte negert om een ambulance vraagt, maargoed met een verrotte neus en lip klinkt dat raarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom noemen ze die chick Amber Lamps,
haha, 'da intharwebz' ..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan net als donthate toch wel af en toe van de katoenvelden af vluchten om ff ergens stiekem da intharwebz op te gaan?
Klopt volgens mij ook lang niet allemaal even goed wat-ie zegt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef Regenbui het volgende:
Geweldig, een interview met deze held:
http://www.kron4.com/News(...)Oakland/Default.aspx
Trek de baard niet in twijfel!!!! of ik vervang niggers hoofd voor jou hoofd in het filmpjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt volgens mij ook lang niet allemaal even goed wat-ie zegt!
Veel views ineens manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Mocro_fever het volgende:
Dan mag je dat ook doen voor cptmarco!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Mocro_fever het volgende:
[..]
Trek de baard niet in twijfel!!!! of ik vervang niggers hoofd voor jou hoofd in het filmpje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef TiMPiN het volgende:
Epic Beard Man heeft te lang boven zijn potje lijm gehangen in dat interview
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Mocro_fever het volgende:
[..]
Trek de baard niet in twijfel!!!! of ik vervang niggers hoofd voor jou hoofd in het filmpje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef TiMPiN het volgende:
Jaloers zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:54 schreef TiMPiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |