quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:50 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen zometeen al terecht, even de mannen aankleden en dan gaan we.
Okay, op zich ook logisch. Fijn dat er nu wat vaart achter zit en er dingen gebeuren!! Hoe lang duurt het voordat de uitslag van het bloed er is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Heeft ie niet gezegd, maar hij zal het wel meenemen in het bloedonderzoek lijkt me. We hebben alle klachten opgesomd en hij heeft veel gevraagd, en hij wil eerst bloedonderzoek doen om een aantal dingen te bekijken.
Okay... dus halverwege volgende week is er meer bekend!! HOpelijk gaat Christan zich ondertussen beter voelen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Dat weet ik niet, vorige keer was het 2 dagen geloof ik.
Damon kan echt uren achter elkaar bouwen, heel geconcentreerd. Is echt fijn dat hij iets gevonden heeft buiten het gamen waar hij dat bij kan (als adhd-er).quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Lego vindt hij af en toe leuk... niet leuk genoeg om een echt bouwpakket te kopen.
Nou ja, dat vind ik zelf ook hoor. Nu weten we alleen dat hij iets mankeert, maar niet wat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef Linda2205 het volgende:
Fijn dat er nu iets gebeurd Rewimo! Hopelijk vinden ze iets, dan kunnen ze er tenminste wat aan doen! (Hoe stom dat ook klinkt "hopelijk vinden ze iets".. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |