Worteltjestaart! Compromis!quote:
Oei. Dat klinkt best eh.. saai. Kent iemand nog bedrijven en instellingen waar ze dringend en noodzakelijk om goed energiebesparingsadvies verlegen zitten en/of willen gaan monitoren. Ik ben aan het acquireren. Ook eh... erg spannend (saai) En mijn inspiratie is op. Goede tips met contactpersoon en telefoonnummer graag per pmquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit dus nu irrelevante hits te deleten100 down, 6900 to go (en dat dan dus straks voor de andere helft van het corpus ook nog, en nog zo'n, oh... 25 zoektermen... minstens...te gaan)
oh, en in die trant: kent iemand nog iemand die een literatuur onderzoek wil doen voor een masterscriptie? Het zou moeten gaan over hoe rebelgroepen samenwerken (of niet) met vredesmissie's.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oei. Dat klinkt best eh.. saai. Kent iemand nog bedrijven en instellingen waar ze dringend en noodzakelijk om goed energiebesparingsadvies verlegen zitten en/of willen gaan monitoren. Ik ben aan het acquireren. Ook eh... erg spannend (saai) En mijn inspiratie is op. Goede tips met contactpersoon en telefoonnummer graag per pm
euhm, al eens geprobeerd via t Nederlands Inkoop centrum? die doen aanbestedingen enzo, en misschien willen ze dit soort dingen voor anderen wel outsourcen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oei. Dat klinkt best eh.. saai. Kent iemand nog bedrijven en instellingen waar ze dringend en noodzakelijk om goed energiebesparingsadvies verlegen zitten en/of willen gaan monitoren. Ik ben aan het acquireren. Ook eh... erg spannend (saai) En mijn inspiratie is op. Goede tips met contactpersoon en telefoonnummer graag per pm
Rosébiertjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef neen het volgende:
Goed bezig Viking! Daar moet op gedronken worden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |