Waarschijnlijk heeft Liesbeth nog wat flessen opengemaakt om de aangebroken flessen bij te vullen.quote:
Johan hè? Altijd overdrijven.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De strekking van mijn antwoord was dat ik haar ook een saaie *** vind, dus ik snap jouw reactie niet helemaal.
Echt? Ik dacht dat Scrutinizer een grapje maakte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan hè? Altijd overdrijven.
Maar Lui kwam met het briljante idee de prikloze, lauwe Aldo Cola en Sinas bijelkaar te gooien.
Ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat Scrutinizer een grapje maakte.
Echt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Echt? Ik dacht dat Scrutinizer een grapje maakte.
Dit ga je niet echt menen he BQ, is Liesbeth nu helemaal van de pot geruktquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Lui kwam met het briljante idee de prikloze, lauwe Aldo Cola en Sinas bij elkaar te gooien.
En dat mag je doen met een heel dikke stift.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
O okedan schrappen we Suzzy van je lijstje
Het maakt Liesbeth niet uit, zij drinkt toch alleen maar thee. Ze mag geen frisdrank met suiker omdat haar kiezen afgesleten zijn door het tandenknarsen wat ze doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit ga je niet echt menen he BQ, is Liesbeth nu helemaal van de pot geruktecht zei ze dat echt haha oh wat een doos is het toch.
Is de koelkast ook al stuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Lui kwam met het briljante idee de prikloze, lauwe Aldo Cola en Sinas bij elkaar te gooien.
Wat een idioot mens, maar zelf zuipt ze t niet op, zal je zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hier werkt iequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Laysa het volgende:
Hallo....hebben meer mensen er last van dat de stream niet werkt
Bij Hidiho doet-ie het als vanouds vlekkeloos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Laysa het volgende:
Hallo....hebben meer mensen er last van dat de stream niet werkt
Achter alle volle vuilniszakkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
De vermiste tl-buizen zijn ook weer terecht. Die stonden al die tijd al in de hal
Dat wisten ze vorige week ook al niet. Een telefoontje naar de gemeente op een kijkje op de site had wonderen gedaan. Maar ja, als je liever tijd verspilt...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze weten niet op welke dag het vuilnis opgehaald wordt. In plaats daarvan spaart Johan gewoon heel veel vuil op en brengt het dan zelf naar de stort
Kaya sla ik op de chat tegenwoordig over, niet te volgenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
Iemand in de chat zei iets over de onbegrijpelijke teksten van Kaya. Heel de chat snelt Kaya te hulp en vindt dat ze gewoon moet blijven typen zoals ze doet en zich er niets van aan moet trekken; men vindt dat men dan maar aandachtiger moet lezen, er meer de tijd voor moet nemen.
Ik begrijp ook nooit een donder van wat Kaya schrijft.
Ik hoop dat de dochter van Natasia haar voor deze misstap heeft weten te behoeden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
Zit net even het programma voor vanavond e kijken. Las ik gisteren op de weblog dat er twee oud-bewoners van DGK zouden komen, er staat er volgens mij hier maar eentje vermeld. De eventueel tweede heeft afgebeld of is een grote verrassing??
http://www.studiovlemmix.tv/tabularasa/17-2-2010/tabularasa.html
En iedereen maar doen alsof je daar gewoon even de tijd voor moet nemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kaya sla ik op de chat tegenwoordig over, niet te volgen
Maar niet iedereen heeft typles gehad!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En iedereen maar doen alsof je daar gewoon even de tijd voor moet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |