Ah, ok. Verkeerd begrepen. Kusje erop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
HOE in jezusnaam was dat tegen Heksje!?
Ik vraag me af waarom een MOD van een CHAT in de vraag maar raak zit, dat heeft Heks toch niet georganiseerd of wel?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
Ze geeft de moed op, de chat doet vreemd. Alsido komt erbij om haar te helpen maar helaas en pindakaas.
Ze mag roken van de chatters, dus aju met de paraplu en auf wiedersnitzel doei doei Suzzy.
quote:
Ik zou het iets anders hebben uitgedrukt, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik het geheel oneens ben met je.quote:
Doe 's niet zo gemeen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido kwam er naast staan en ik vroeg of Alsido niet iets anders te doen had waar hij ook geen verstand van heeft. De vraag wordt niet voorgelezen maar Alsido schuift stilletjes uit beeld
Werkelijk he PB, jij geilt echt op alles wat een kut heeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders hebben uitgedrukt, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik het geheel oneens ben met je.
Humorquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido kwam er naast staan en ik vroeg of Alsido niet iets anders te doen had waar hij ook geen verstand van heeft. De vraag wordt niet voorgelezen maar Alsido schuift stilletjes uit beeld
Nee die van Kees dan over een rollade bij de Bingoquote:
quote:
Ook daarin bleek ie onsuccesvol?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter N dacht ook grappige vragen te kunnen stellen
Dirk is net een kerelquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Werkelijk he PB, jij geilt echt op alles wat een kut heeftkijk als je die Dirk ziet dat is mooi meisje, maar Thabita of Suzzy zullen wel lief zijn maar mooi nee.
Ga eens wat aan je smaak doen over het vrouwelijk schoon
Hij probeerde het op de manier waarop ik het meestal doe. Dat is een bij voorbaat verloren strijd voor hem. I'm always one step beyondquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daarin bleek ie onsuccesvol?
Nu al 25? Eerder waren het er 7.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef mootie het volgende:
Mijn god, 25 aangebroken flessen fris....
De strekking van mijn antwoord was dat ik haar ook een saaie *** vind, dus ik snap jouw reactie niet helemaal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Werkelijk he PB, jij geilt echt op alles wat een kut heeftkijk als je die Dirk ziet dat is mooi meisje, maar Thabita of Suzzy zullen wel lief zijn maar mooi nee.
Ga eens wat aan je smaak doen over het vrouwelijk schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |