Met een prototype CDA'er bedoel ik eigenlijk juist niet het hart op de juiste plaatsquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
Wel allemaal met het hart op de juiste plaats.![]()
Vergis je niet in Van Geel. Dat is een slimme man
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef RvLaak het volgende:
Is er nog wat nieuws bijgekomen in het afgelopen half uur?
Heb ook zo'n gevoel. Er was nu ook niemand die iets positiefs probeerde te brengen. Ook de tweet van Frits Wester over of iemand in moest zetten op het vallen, die hij beantwoordde met "ik heb voorkennis" , met een knipoog, vind ik een teken aan de wand.quote:
Bron?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Ringo het volgende:
Het zoemt nu rond dat de stekker eruit is. "In de wandelgangen", voor wat het waard is.
Dat is in dit soort gevallen wat lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bron?
Frits Wester fikt balkie net ff af tot de veters(hoezo een CDA zender
)
Neee, andere hoek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
twitter: "HarcoPloegman Wat zou er gebeuren als ik gewoon zou twitteren dat het kabinet gevallen is? Zou een zo'n tweet het laatste duwtje kunnen geven?"
Die wandelgangen?
Wester heeft hem altijd verdedigd. Alleen de laatste tijd niet. Wester blijft een CDA'er. En hij roept al drie jaar dat het kabinet gaat vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bron?
Frits Wester fikt balkie net ff af tot de veters(hoezo een CDA zender
)
Nee, maar klopkoek zag, of ziet, een groot CDA complot in de zender RTLZ.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef Hexagon het volgende:
CDA of niet. Ik denk dat Wester zijn reputatie niet gaat vergallen door Balkenende tot in den treure te blijven steunen. Je kunt die vent met de beste wil van de wereld niet meer goedpraten.
Ja, ik heb geen idee waar jij je bronnen vandaan hebt en of je dus weet waar je het over hebt of gewoon maar wat roept. Maar we zullen zien.quote:
ringo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga echt keihard lachen mocht Ringo het bij het verkeerde eind hebben. Dan kan die hele account zo hop de prullenbak in. Hij is dan net zo geloofwaardig als Balkenende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |