SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Wat is de waarde wat erin zit ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Iemand hier ervaring mee?
180 dollar, en op de bon staat 30 dollar aan repair partsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is de waarde wat erin zit ?
Dan mag je waarschijnlijk nog even 2,7 invoerrechten gaan betalen en 19% btw omdat het bedrag boven de 150 euro zit..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Dan zou het verder geen probleem mogen zijn en moeten ze het zo doorsturen. Misschien is je pakketje er wel uit gepikt ter controle.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
180 dollar, en op de bon staat 30 dollar aan repair parts
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Enw at hij zegt natuurlijk, kosten zijn voor ons allemaalquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pff, mooi kudt. Geen ervaring mee. Laat maar weten als de kosten hoger uitvallen, dat is immers ook ons risico.
Sterker nog, hij gaf het zelf aan dat ze in prijs waren verlaagdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij weet niet dat ze nieuw voor onder de 400 euro te krijgen zijn.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou het verder geen probleem mogen zijn en moeten ze het zo doorsturen. Misschien is je pakketje er wel uit gepikt ter controle.
Het is niet jouw probleem dat ze 30 in plaats van 180 dollar op de bon zetten.
Dat moet wel goed komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pff, mooi kudt. Geen ervaring mee. Laat maar weten als de kosten hoger uitvallen, dat is immers ook ons risico.
Juistquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
180 dollar is nog altijd 130e dus dan zit je onder die 150e
Moet je wel wachten tot eind van de maand, dan heb ik mijn loon pasquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enw at hij zegt natuurlijk, kosten zijn voor ons allemaal
Hangt er van af hoe ze rekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
180 dollar is nog altijd 130e dus dan zit je onder die 150e
filmpje maakt me stiekem best enthousiastquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef blckbb het volgende:
Hmmm ik begin nu toch te twijfelen aan een Les Paul of een Epiphone Dot. Ik weet nog niet helemaal welke richting ik op wil en een Les Paul is over het algemeen toch iets meer rock-achtiger? Ik wil zowel keiharde rock kunnen spelen als voorzichtige Rock and Roll. Wat is 't beste?
Dan heeft hij er totaal geen verstand van. Je had hem meteen moeten verkopen. Zo'n bod krijg je niet weer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Sterker nog, hij gaf het zelf aan dat ze in prijs waren verlaagd
tevens tvp
Wat voor soort bands versta je onder keiharde rock ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
filmpje maakt me stiekem best enthousiast
Edit: oh en deze
Ik wil zegmaar spelen van The Beatles tot AC/DC, Metallica tot Chuck Berryquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor soort bands versta je onder keiharde rock ?
Persoonlijk vind ik die (semi)hollowbodies niet zo geschikt voor keiharde rock.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef blckbb het volgende:
Hmmm ik begin nu toch te twijfelen aan een Les Paul of een Epiphone Dot. Ik weet nog niet helemaal welke richting ik op wil en een Les Paul is over het algemeen toch iets meer rock-achtiger? Ik wil zowel keiharde rock kunnen spelen als voorzichtige Rock and Roll. Wat is 't beste?
dat klinkt anders helemaal niet zo slecht als je 't mij vraagt hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die (semi)hollowbodies niet zo geschikt voor keiharde rock.
Je kunt ze het beste allebei gewoon eens proberen en kijken of het geluid je bevalt.
Dat denk ik dat je toch beter voor een solidbody kan gaan ipv zo'n semihollowbodie ding, maar het kán in principe wel op allebei maar je hebt toch een ander sorot klank, dus het beste is inderdaad als je je geld bij elkaar hebt een lijstje maken met wat je opties zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik wil zegmaar spelen van The Beatles tot AC/DC, Metallica tot Chuck Berry
Ik heb een tijd geleden op eentje gespeeld en was er niet echt kapot van.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
filmpje maakt me stiekem best enthousiast
Edit: oh en deze
Zonder. Alleen de kosten voor de onderdelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe ze rekenen.
Als de vanaf de dollar omrekent naar euro's dan klopt dat wel.
Maar als je van euro's naar dollar rekent, dan kom je een stuk hoger uit en zou je waarschijnlijk boven de 150 euro uitkomen.
@Dean
Is die 180 dollar met of zonder verzendkosten?
Komt omdat die gast gewoon goed kan spelen. Ik vind het geluid nét niet eigenlijk, dit soort muziek klinkt echt beter op een solid body. Deze heeft wat mij betreft te weinig bite en sustain, zeg maar. Het is mooi voor semi-overstuurde blues en rock & roll, niet voor harde rock. My two cts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
dat klinkt anders helemaal niet zo slecht als je 't mij vraagt hoor
die heeft ook wel watquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden op eentje gespeeld en was er niet echt kapot van.
Je zou ook naar een Hagstrom Viking kunnen kijken
Mja ik vraag me meer af hoe zo'n ding overeind blijft bij het metal ritme werkquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:23 schreef blckbb het volgende:
MooiDie gast heeft goeie filmpjes staan. Helemaal geen slechte metal klank voor een semi hollow body
Ik heb het een beetje uitgezocht toen ik op mijn onderdelen zat te wachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Cynic het volgende:
Ik weet ook niet hoe het zit met dat invoerrechten verhaal en een bepaalde grensbedrag.
Weet alleen wel dat ik ook al een keer gewoon extra heb moeten dokken voor een doosje snaren....
Tsja wat voor soort gitaar raad je dan wel aan? Waar je zoals ik al zei van AC/DC tot Chuck Berry mee kan spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik vraag me meer af hoe zo'n ding overeind blijft bij het metal ritme werk
SG misschien nog een optiequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja wat voor soort gitaar raad je dan wel aan? Waar je zoals ik al zei van AC/DC tot Chuck Berry mee kan spelen
Een SG. Kun je alles mee spelen van blues t/m death metalquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja wat voor soort gitaar raad je dan wel aan? Waar je zoals ik al zei van AC/DC tot Chuck Berry mee kan spelen
Deze http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/epiphone/g-400-hcquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een SG. Kun je alles mee spelen van blues t/m death metal.
SG.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan kom je met de verzendkosten er bij, als je omrekent van euro naar dollar, op zo'n 158 euro uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonder. Alleen de kosten voor de onderdelen.
Daar weten we toevallig nog erg goede en erg voordelige upgrade opties voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Deze http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/epiphone/g-400-hc
of deze http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/epiphone/sg-special-eb
Fout!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die laatste zal niet zoveel vorostellen, die 1e is een prima gitaar ben alleen niet heel erg weg van de elementen, heb em zelf ook alleen met andere hardware eropquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kom je met de verzendkosten er bij, als je omrekent van euro naar dollar, op zo'n 158 euro uit.
En ze rekenen helaas altijd in hun voordeel.
1 2 3 4 | Shipping 46.00 Tax 0.00 Total 224.74 |
Culemborgquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Daantke het volgende:
blckbb Waar woon je? Misschien woont er wel een member in de buurt waar je een van die modellen uit kunt testen
En ik zeg: Een Explorer, kun je van U2 tot Metallica spelen!![]()
psst, kopen? Als je Dean lief aankijkt...
De Vintage gaat helaas iets (lees: nogal) over mijn budget heenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die laatste zal niet zoveel vorostellen, die 1e is een prima gitaar ben alleen niet heel erg weg van de elementen, heb em zelf ook alleen met andere hardware erop
Maar de Vintage versie van die SG is een stuk beter dan die G400 van Epiphone
Daar kwam ik ook helaas pas achter nadat ik die gekocht had
Volgende week komt er een promo uit van een band waarvan één van de gitaristen deze gitaar met exact dat element gebruikt heeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fout!
Deze, is veel beter. En mooier. En in perfecte staat [heb hem zelf uitvoerig bekeken].
http://link.marktplaats.nl/321327221
Mijn doosje snaren kostte anders echt wel minder dan 150 euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje uitgezocht toen ik op mijn onderdelen zat te wachten.
Als het bedrag van je bestelling onder de 150 euro blijft, dan wordt het zo doorgestuurd.
Zit je daar boven, dan betaal je 2,7% over het totale bedrag aan invoerrechten voor onderdelen van instrumenten.
En daarnaast mag je ook nog eens 19% btw gaan betalen.
Damn, dan kom je zelfs als je van dollar naar euro rekent net boven de 150 euro uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |