SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Wat is de waarde wat erin zit ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Iemand hier ervaring mee?
180 dollar, en op de bon staat 30 dollar aan repair partsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is de waarde wat erin zit ?
Dan mag je waarschijnlijk nog even 2,7 invoerrechten gaan betalen en 19% btw omdat het bedrag boven de 150 euro zit..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Dan zou het verder geen probleem mogen zijn en moeten ze het zo doorsturen. Misschien is je pakketje er wel uit gepikt ter controle.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
180 dollar, en op de bon staat 30 dollar aan repair parts
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Enw at hij zegt natuurlijk, kosten zijn voor ons allemaalquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pff, mooi kudt. Geen ervaring mee. Laat maar weten als de kosten hoger uitvallen, dat is immers ook ons risico.
Sterker nog, hij gaf het zelf aan dat ze in prijs waren verlaagdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij weet niet dat ze nieuw voor onder de 400 euro te krijgen zijn.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou het verder geen probleem mogen zijn en moeten ze het zo doorsturen. Misschien is je pakketje er wel uit gepikt ter controle.
Het is niet jouw probleem dat ze 30 in plaats van 180 dollar op de bon zetten.
Dat moet wel goed komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pff, mooi kudt. Geen ervaring mee. Laat maar weten als de kosten hoger uitvallen, dat is immers ook ons risico.
Juistquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
180 dollar is nog altijd 130e dus dan zit je onder die 150e
Moet je wel wachten tot eind van de maand, dan heb ik mijn loon pasquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enw at hij zegt natuurlijk, kosten zijn voor ons allemaal
Hangt er van af hoe ze rekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
180 dollar is nog altijd 130e dus dan zit je onder die 150e
filmpje maakt me stiekem best enthousiastquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef blckbb het volgende:
Hmmm ik begin nu toch te twijfelen aan een Les Paul of een Epiphone Dot. Ik weet nog niet helemaal welke richting ik op wil en een Les Paul is over het algemeen toch iets meer rock-achtiger? Ik wil zowel keiharde rock kunnen spelen als voorzichtige Rock and Roll. Wat is 't beste?
Dan heeft hij er totaal geen verstand van. Je had hem meteen moeten verkopen. Zo'n bod krijg je niet weer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Sterker nog, hij gaf het zelf aan dat ze in prijs waren verlaagd
tevens tvp
Wat voor soort bands versta je onder keiharde rock ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
filmpje maakt me stiekem best enthousiast
Edit: oh en deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |