abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79558374
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij heb ik een bug :/

Moet echt 3x in de week me quick launch balk terug zetten via : %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
volgens mij heb jij geen bug, maar een probleem...als het een bug was, dan had iedereen datzelfde probleem
pi_79560723
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij heb ik een bug :/

Moet echt 3x in de week me quick launch balk terug zetten via : %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
das geen probleem.. je gebruikt iets wat je niet moet/kan gebruiken officieel
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:18:55 #128
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_79578977
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef mschol het volgende:

[..]

das geen probleem.. je gebruikt iets wat je niet moet/kan gebruiken officieel
Wat een bullshit
Don't let my username fool you...
pi_81075838
Mijn Windows Search feature is kapot. Ik kan niet meer mijn start menu doorzoeken, en bij Control Panel -> Programs and Features -> Remove Windows Search geeft hij een foutmelding.

Kan ik dat onderdeel repairen ofzo?
pi_81075927
Is de windows search service nog gestart? En zo niet welke foutmelding geeft hij als je die wilt starten?
pi_81075965
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Godtje het volgende:
Is de windows search service nog gestart? En zo niet welke foutmelding geeft hij als je die wilt starten?
Die hele service staat er niet meer bij
pi_81076028
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die hele service staat er niet meer bij
Is deze exe nog aanwezig?

C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe
pi_81076112
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:04 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is deze exe nog aanwezig?

C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe
Nope
pi_81076180
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nope
Windows search is ook apart te downloaden. Heb je die toevallig er op gezet/verwijderd?
En kan je eventueel terug naar een eerder systemstate restorepoint?

Vermoedelijk staat die exe nog wel in je c:\windows\winsxs folder (of misschien toch ook daar weg) maar met alleen vanaf daar terug plaatsen komt vermoedelijk de service niet terug.
pi_81076196
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Windows search is ook apart te downloaden. Heb je die toevallig er op gezet/verwijderd?
En kan je eventueel terug naar een eerder systemstate restorepoint?
Nope, en system restore points staat uitgeschakeld... Kan ik die handel niet apart downloaden dan?
quote:
Vermoedelijk staat die exe nog wel in je c:\windows\winsxs folder (of misschien toch ook daar weg) maar met alleen vanaf daar terug plaatsen komt vermoedelijk de service niet terug.
Zo`n vermoeden had ik al.
pi_81076244
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nope, en system restore points staat uitgeschakeld... Kan ik die handel niet apart downloaden dan?
[..]

Zo`n vermoeden had ik al.
Ik heb hem ergens gezet maar ik verwacht dat dat niet werkt.
http://www.2shared.com/file/hfMJ_y8p/SearchIndexer.html

Ik heb windows 7 64bit.
pi_81076417
Om te kijken of de service entry nog bestaat kan je in de registry kijken naar
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\WSearch

Als die key nog bestaat met een stuk of 1 entry's dan is het tenminste nog iets.
pi_81076419
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb hem ergens gezet maar ik verwacht dat dat niet werkt.
http://www.2shared.com/file/hfMJ_y8p/SearchIndexer.html

Ik heb windows 7 64bit.
Hij gaat nu miepen over Tquery.dll, dus denk dat dit hem niet gaat worden
pi_81076480
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij gaat nu miepen over Tquery.dll, dus denk dat dit hem niet gaat worden
Zo te horen is er toch iets goed overschreven/verwijderd wat betreft de windows search.
Je kan ze natuurlijk allemaal afgaan en er weer op zetten. Meestal zijn ze te downloaden of kan je ze van je DVD/ISO afplukken. Of ze staan zelfs nog in je winsxs folder.

Of je die moeite wilt doen dat moet je zelf weten.
pi_81080587
probeer dit eens voor je search probleem http://support.microsoft.com/gp/windows_search
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:47:31 #141
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_81285627
tvp.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:46 #142
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_81291890
Even mijn ervaringen delen:

Ik heb een laptop van HP met een 2,2 ghz Core 2 Duo cpu, met 4 gb ram en een Geforce 8400GS. Heb er een jaar lang Vista x64 op gedraaid, en volgens velen ben ik een van de weinigen die er compleet geen problemen mee heeft gehad (ook geen prestatieproblemen). Toch had ik graag Windows 7, gewoon omdat het kan. Ik draai nu al 4 maanden Windows 7 Proff x64 (origineel uit de winkel), en op zich werkt het goed. Er zijn wel een paar kleine minpunten:

- Als ik in Mijn documenten kijk via de link in Mijn locaties, dan zie je de eerste paar bestanden, maar zodra je naa onder scrollt, hangt hij ongeveer 30seconden vast. Heel vervelend is dat. Ik heb geen extreem grote bestanden in de root van Mijn Documenten, dus hoe dit komt is mij een verrassing.

- De map Mijn documenten liet hij een tijd lang leeg zien. Ik schrok me kapot, ik dacht dat mijn bestanden weg waren. Maar als ik naar de map Documents ging via de verkenner IPV Mijn locaties, dan zat er wel inhoud in. Op een magische wijze was de koppeling opeens stuk ofzo.

- Af en toe heb ik wel eens geen internetverbinding, terwijl hij zegt dat de verbinding goed is. Als ik dan probleem oplosser gebruik, krijg ik de melding dat de DNS server niet meer functioneert. Andere machines die op dezelfde wireless router zitten, kunnen dan wel gewoon op internet. Een restart van Windows helpt.

Voor de rest ben ik positief. Het is aanzienlijk sneller als Vista, terwijl Vista bij mij ook niet slecht presteerde, dus dat zegt toch wel wat. Ook geweldig hoe veel oude spellen na kleine tweaks nog steeds supergoed werken!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_81358974
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Draganta het volgende:

- Als ik in Mijn documenten kijk via de link in Mijn locaties, dan zie je de eerste paar bestanden, maar zodra je naa onder scrollt, hangt hij ongeveer 30seconden vast. Heel vervelend is dat. Ik heb geen extreem grote bestanden in de root van Mijn Documenten, dus hoe dit komt is mij een verrassing.
Ik heb hier geen last van in mijn document locations, misschien toch ergens wat vreemde 3rd party software geladen die dit veroorzaakt ? Welke virusscanner gebruik je ?
quote:
- De map Mijn documenten liet hij een tijd lang leeg zien. Ik schrok me kapot, ik dacht dat mijn bestanden weg waren. Maar als ik naar de map Documents ging via de verkenner IPV Mijn locaties, dan zat er wel inhoud in. Op een magische wijze was de koppeling opeens stuk ofzo.
Probleem ken ik niet, maar zorg er in ieder geval voor dat je regelmatig een backup maakt van je documenten zodat de je er wat minder van schrikt.
quote:
- Af en toe heb ik wel eens geen internetverbinding, terwijl hij zegt dat de verbinding goed is. Als ik dan probleem oplosser gebruik, krijg ik de melding dat de DNS server niet meer functioneert. Andere machines die op dezelfde wireless router zitten, kunnen dan wel gewoon op internet. Een restart van Windows helpt.
Heb dat probleem ook niet. Gebruik je DHCP voor je IP en DNS ?
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:59:45 #144
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_81375386
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik heb hier geen last van in mijn document locations, misschien toch ergens wat vreemde 3rd party software geladen die dit veroorzaakt ? Welke virusscanner gebruik je ?
[..]
Ik gebruikte onder Vista McAfee nogwat 2009, wat een onding is dat toch. Ben nu overgestapt naar AVG free.
quote:
Probleem ken ik niet, maar zorg er in ieder geval voor dat je regelmatig een backup maakt van je documenten zodat de je er wat minder van schrikt.
[..]
Ik maak alleen een backup van mijn zeer belangrijke bestanden. Ik heb nog downlods van 100+ gb, geen zin om die te backuppen, maar het zou toch jammer zijn als die weg waren. Maar geen grote ramp.
quote:
Heb dat probleem ook niet. Gebruik je DHCP voor je IP en DNS ?
Ik gebruik statische ip adressen omdat ik geen zin heb elke keer de poorten opnieuw in de router open te gooien voor games, en uit te zoeken wat voor ip adres de server weer heeft . Moet toch gewoon werken? Onder Vista heb ik dat ook gedaan, nooit problemen gehad.

Ik heb wel iets nieuws nu, iets heel aparts. Ik kom niet meer op mijn server. Hij zegt steeds: verkeerde username/password als ik op de share wil komen. Heb een nieuw account gemaakt op de server voor de share, full control, op de xp machines kan ik er wel de server mee benaderen, maar op 7 zegt hij nog steeds verkeerde username/password . Erg jammer, ik heb van alles geprobeerd, maar ik denk dat ik moet herinstalleren .
pi_81375875
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Draganta het volgende:

Ik heb wel iets nieuws nu, iets heel aparts. Ik kom niet meer op mijn server. Hij zegt steeds: verkeerde username/password als ik op de share wil komen. Heb een nieuw account gemaakt op de server voor de share, full control, op de xp machines kan ik er wel de server mee benaderen, maar op 7 zegt hij nog steeds verkeerde username/password . Erg jammer, ik heb van alles geprobeerd, maar ik denk dat ik moet herinstalleren .
AVG is ook ruk. Zijn de afgelopen 2 jaar ook veel problemen mee geweest.

Welke shares benader je? De admin shares (C$, D$, etc)?
Heb je homegroup aan? En wil je dat aan? Als jet het uit wilt hebben?

1. Open the control panel.
2. Go to Network and Internet.
3. Go to HomeGroup.
4. Click on the blue link Leave the homegroup.

Als je homegroup aan hebt kan je admin shares niet meer benaderen.
pi_81375958
oh en als het om admin shares gaat en je hebt homegroup niet aan dan moet je het volgende doen:
quote:
Windows 7 still creates the administrative shares on install, but you can't use them out of the box. First of all, you need to have File and Printer Sharing enabled. And the way to do that has once again been changed:

1. Open the control panel.
2. Go to Network and Internet.
3. Go to Network and Sharing Center.
4. In the left column, click on Change advanced sharing settings.
5. There are two profiles. You probably don't want this on when you're on a public network so open Home or Work.
6. Under the header File and Printer sharing, select the Turn on... option.

And now your administrative shares still don't work :-P You've just completed step 1 which implies there's at least a step 2 and here it is: you also need to change the registry.

1. Click on the orb (= the round button with the Windows logo in the taskbar) and type regedit in the search box.
2. Open the registry editor.
3. Navigate all the way to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System.
4. Right-click in the pane on the right side and add a new DWORD (32-bit).
5. Give the new setting the name LocalAccountTokenFilterPolicy.
6. Double click on that setting and give it a value of 1.
Je kan al het bovenstaande uiterarad ook gewoon vergeten als je handmatig een user share aanmaakt.
pi_81376010
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik gebruikte onder Vista McAfee nogwat 2009, wat een onding is dat toch. Ben nu overgestapt naar AVG free.
[..]
misschien eens MS security essentials proberen. Lekker licht en geen overbodige troep mee geïnstalleerd.
quote:
Ik gebruik statische ip adressen omdat ik geen zin heb elke keer de poorten opnieuw in de router open te gooien voor games, en uit te zoeken wat voor ip adres de server weer heeft . Moet toch gewoon werken? Onder Vista heb ik dat ook gedaan, nooit problemen gehad.
ik gebruik dynamische IP via DHCP en koppel deze dan via m'n router aan m'n Mac adres. In ieder geval nog nooit problemen gehad dat m'n DNS niet meer werkte en forwards werken ook prima. Maar goed, een statische DNS zou ook goed moeten werken mits de statisch ingestelde DNS bereikbaar is.
quote:
zie je de share wel als je via windows knop en dan in je search box \\servername (of ip) invult ?

misschien voor je username even gebruik maken van servernaam\user
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:25:52 #148
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_81378109
Ik zie de computernaam bij netwerk locaties, en ik heb geprobeert de share te benaderen met servernaam\administrator + password. Werkt niet. servernaam\nieuwaccount + pass, werkt ook niet. Zonder servernaam er voor werkt bij beiden ook niet. Het ligt niet aan de rechten, want de XP machines komen er op, en kunnen gewoon files bewerken enzo. Heeeeeel vreemd vind je niet?
pi_81378773
op wat voor server staat de share ? windows server of linux/samba ?
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:56:30 #150
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_81379215
Windows (2k3)

Voorheen heeft het wel gewerkt op dezelfde Win7 installatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')