Waar kon je dat ook nog maar weer aanpassen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al moet ik zeggen dat ik wel de hoogste prestaties aan heb staan.
Wellicht dat ik er meer uit kan halen.
vermoedelijk:quote:
Startquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar kon je dat ook nog maar weer aanpassen?
ideaaal die search balk (vond ik in vista al.. is mijn permanente vervanging voor run gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Start
Typ energie
En zide daar Energiebeheer
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ideaaal die search balk (vond ik in vista al.. is mijn permanente vervanging voor run geworden(waar mogelijk uiteraard))
Rechtmuisknop op het batterij icoontje dus bij je klokquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Start
Typ energie
En zide daar Energiebeheer
Startmenu -> Computer -> C-schijf -> Program files -> Windows Live -> Messenger. In die map klik je met je rechter muisknop op het bestand msnmsgr.exe -> Eigenschappen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, nog een mooi. Vroeger namelijk, (vanmorgen) deed je onder vista je rechtermuisknop op je msn icoontje... bij je klok.. en dan sfsluiten. En dan wassie ook gewoon echt afgesloten en weg.
Ik doe nu sluiten, of mn blok, want ik heb immers geen icoontje. En dan minimaliseert ie hem gewoon ergens heen! hij sluit het niet eens echt af
preinstalled zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:38 schreef scanman1 het volgende:
Mijn dochter heeft W7 op haar nieuwe lapton, maar het duurt heel lang voordat het is opgestart. Ik ben dus alles behalve enthousiast.
http://live.sysinternals.com/autoruns.exequote:Op donderdag 18 februari 2010 03:38 schreef scanman1 het volgende:
Mijn dochter heeft W7 op haar nieuwe lapton, maar het duurt heel lang voordat het is opgestart. Ik ben dus alles behalve enthousiast.
je kan volgens mij het aantal zichtbare programma's (standaard 10 ofzo) aanpassen in de eigenschappen van je start menuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
Ik gebruik dat W7 nu een tijdje ook op mn vaste PC. Vraag: Kun je de hoogte van het start menu ook aanpassen? Met name bij het uitklappen van "alle programma"s" is alles nogal klein terwijl ik een 22" inch scherm heb
Superquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan volgens mij het aantal zichtbare programma's (standaard 10 ofzo) aanpassen in de eigenschappen van je start menu
klinkt als een verrotte driver die thumbnails probeer te generen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb op mijn hoofdPC thuis een probleempje met Windows 7 waar ik maar niet uitkom. Als ik namelijk naar een map blader met daarin een .mkv bestand, dan loopt Windows Explorer gegarandeerd vast en start die opnieuw op. Op mijn HTPC heb ik daar geen last van, maar het kopieert zo lastig van de PC waar ik het mee download naar die andere...
Iemand dit probleem toevallig ook al eens gehad?
Ja, dat dacht ik ook al, heb al eens de hele thumbnailcache geleegd, maar het probleem blijft bestaan. Soms doet 'ie het trouwens ook bij de wat grotere XviD avi-bestanden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een verrotte driver die thumbnails probeer te generen?
dat zijn vaak gewoon programma's die automatisch worden opgestart.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb nog een vraag. Als ik bijvoorbeeld van een programma de versie update, dan blijft er nog in mijn melding scherm nog het oude versie staan van datzelfde programma. De nieuwe staat er ook in. (beide programma's heb ik aangegeven als: meldingen en geluiden weergeven)
nu zie ik geen optie om het oude programma uit dat scherm te verwijderen. Hoe doe ik dat?
heb je codec(pack)(s) geinstalleerd staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al, heb al eens de hele thumbnailcache geleegd, maar het probleem blijft bestaan. Soms doet 'ie het trouwens ook bij de wat grotere XviD avi-bestanden.
Ja, het Windows 7 codecpack, anders kon ik geloof ik geen mkv's afspelen. Maar twijfel nu even aan mezelf of het nu wel werkte om door die folders te browsen als ik dat gedeïnstalleerd had (maar dan kan ik geen mkv's afspelen dus) Kan het nu even niet uitproberen omdat ik op het werk zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je codec(pack)(s) geinstalleerd staan?
Jawel, gaat om een standalone, .exe. (GPU-Z) van TechPowerUp!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn vaak gewoon programma's die automatisch worden opgestart.
waarschijnlijk is je oude versie niet verwijderd
Je bent dom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zweer het je, ik had nooit problemen met XP, en vista deed ook wat ik wilde. Maar dit is echt om te jankenEn ik snap het niet
Het zou toch fatsoenlijk moeten werken.
Probeer het eens met de Windows Installer Cleanup utility om die oude versie te verwijderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jawel, gaat om een standalone, .exe. (GPU-Z) van TechPowerUp!
Dan verwijder je die toch gewoonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat is toch niet nodig? Hij wordt niet eens geïnstalleerd het is 1 .exe bestand, dus de cleanup is toch niet nodig?
heb je hier wat aan ? http://www.addictivetips.(...)-icons-in-windows-7/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Kijk: Het gaat om GPU-Z. Je ziet een oude versie en een nieuwe versie staan. De oude heb ik gewoon verwijderd.
GPU-Z is een programma waarvan GEEN installatie is vereist. Het is alleen één .exe programma die je videokaart temperatuur monitort. Vandaar dus mijn vraag: Hoe verwijder ik de oude versie van mijn systeemvakpictogrammen?
nederlandse windows versiesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Rossoneri het volgende:
Sinds vandaag werkt mijn transparantie niet meer in Windows 7![]()
Ik heb al de nieuwste drivers van mijn videokaart geïnstalleerd maar dit helpt niet. Ik moet waarschijnlijk mijn Aero inschakelen maar deze heeft altijd goed gewerkt, alleen vandaag toen ik de computer opnieuw opstartte is het mis. De Aero help komt met de volgende melding:
Gespiegelde stuurprogramma's ondersteunen geen Aero effecten.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn, ik heb al gegoogled natuurlijk maar niets heeft tot nu toe geholpen.
Ja ik had Logmein geinstalleerd. Maar alweer verwijderd nu maar ik krijg het niet meer aan de praat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlandse windows versies
http://social.technet.mic(...)75-a2f9-8eb7420c02ef
heb je een remote control programma geinstalleerd staan?
Daar staan alleen dingen die in het geheugen geladen worden. heb je al eens met msconfig gekeken of er niet toevallig ook 2 versies worden opgestart?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Kijk: Het gaat om GPU-Z. Je ziet een oude versie en een nieuwe versie staan. De oude heb ik gewoon verwijderd.
GPU-Z is een programma waarvan GEEN installatie is vereist. Het is alleen één .exe programma die je videokaart temperatuur monitort. Vandaar dus mijn vraag: Hoe verwijder ik de oude versie van mijn systeemvakpictogrammen?
Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je hier wat aan ? http://www.addictivetips.(...)-icons-in-windows-7/
garantie tot aan de deur
Nee, ze worden alleen op "commando" gestart. Niks in het opstart- systeem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar staan alleen dingen die in het geheugen geladen worden. heb je al eens met msconfig gekeken of er niet toevallig ook 2 versies worden opgestart?
Vreemd, net even gechecked, maar bij mij staan daar alleen dingen die ook tijdens het opstarten worden geladen of die op dat moment actief zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, ze worden alleen op "commando" gestart. Niks in het opstart- systeem.
Volgens mij wordt er gekeken of de "signature" van de hardware waarop je de eerste keer windows installeerde overeenkomt, als dat zo is kun je hem blijven activeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:45 schreef gerbenp het volgende:
hoe vaak kun je zo'n windows 7 key van Surfspot activeren? heb 'm al 2x geactiveerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |