Oplossing daarvoor is messenger laten draaien onder compatibiliteit modus,quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaahgoddelijk. Das 1
Nu mn wlm icoontje nog bij mn klok
Lees je wel mee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
Oplossing daarvoor is messenger laten draaien onder compatibiliteit modus,
dan komt messenger gewoon weer rechtsonder bij de klok.
Nope. Werkt niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Re muisknop op 'n blok en dan vastpinnen, werkt dat?
ik zweer het je, ik had nooit problemen met XP, en vista deed ook wat ik wilde. Maar dit is echt om te jankenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Loopt hier echt als 'n zonnetje, 10x beter dan Vista en ik wil niet meer terug naar XP.
Dit is dus omdat je hardware / drivers falen of te gaar zijn voor Aero...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Nevercombine gedaan, en dan heb ik nog steeds dit.
Ik denk meer een falende Q....quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom; gewoon falend hardware cq drivers...
Windows 7 is in jaaaaaren het best onthaalde Microsoft OS en laaiend populair... dus dit soort errors zijn gewoon écht niet aan W7 te wijten
Ik heb aero niet eens aanstaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is dus omdat je hardware / drivers falen of te gaar zijn voor Aero...
heb je MSN misschien verborgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, nog een mooi. Vroeger namelijk, (vanmorgen) deed je onder vista je rechtermuisknop op je msn icoontje... bij je klok.. en dan sfsluiten. En dan wassie ook gewoon echt afgesloten en weg.
Ik doe nu sluiten, of mn blok, want ik heb immers geen icoontje. En dan minimaliseert ie hem gewoon ergens heen! hij sluit het niet eens echt af
Je hebt gelijk. Ik dacht dus dat je de Aero interface miste en het er daarom zo simpel uitzag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb aero niet eens aanstaanIk heb gewoon basis aangezet. En nogmaals, aan de laptop/hardware/drivers ligt het niet
ik zie heel veel mensen dat doen en die logica ontgaat mij geheel..quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik dacht dus dat je de Aero interface miste en het er daarom zo simpel uitzag.
Maar ik snap het niet zo. Waarom switch je naar W7 als het eerste wat je doet is alles zsm zo configureren als in Win XP
Omdat ik van win XP hou. Ik zweer het je. Ik vind het goddelijk om dingen als "balkjes" op mn taakbalk te hebben. Ik kan niet tegen die rare knopjes van w7.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik dacht dus dat je de Aero interface miste en het er daarom zo simpel uitzag.
Maar ik snap het niet zo. Waarom switch je naar W7 als het eerste wat je doet is alles zsm zo configureren als in Win XP
Inderdaad, het is ff wennen maar zoveel relaxter en natuurlijker dan XP. Ik snap echt niet waarom je gaat switchen als je niet aan iets nieuws wil wennen of het dan zo gaat instellen dat al het nieuwe er word uitgeslooptquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie heel veel mensen dat doen en die logica ontgaat mij geheel..
de default W7 interface is echt veel beter dan XP..
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef fotostarter het volgende:
Mijn laptop is nig geen maand oud en doe maar 2 uur met een volle accu
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef Snaavel het volgende:
Heb windows 7 nu een weekje..
en ik ben erg blij mee.
Snelle interface.. snelle opstarttijd,
De Aero functies zijn erg makkelijk.
Ik ben overgestapt van XP naar 7 wat dus wel even wennen is.
Maar ik ben het nu al helemaal gewend
Waar kon je dat ook nog maar weer aanpassen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al moet ik zeggen dat ik wel de hoogste prestaties aan heb staan.
Wellicht dat ik er meer uit kan halen.
vermoedelijk:quote:
Startquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar kon je dat ook nog maar weer aanpassen?
ideaaal die search balk (vond ik in vista al.. is mijn permanente vervanging voor run gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Start
Typ energie
En zide daar Energiebeheer
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ideaaal die search balk (vond ik in vista al.. is mijn permanente vervanging voor run geworden(waar mogelijk uiteraard))
Rechtmuisknop op het batterij icoontje dus bij je klokquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Start
Typ energie
En zide daar Energiebeheer
Startmenu -> Computer -> C-schijf -> Program files -> Windows Live -> Messenger. In die map klik je met je rechter muisknop op het bestand msnmsgr.exe -> Eigenschappen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, nog een mooi. Vroeger namelijk, (vanmorgen) deed je onder vista je rechtermuisknop op je msn icoontje... bij je klok.. en dan sfsluiten. En dan wassie ook gewoon echt afgesloten en weg.
Ik doe nu sluiten, of mn blok, want ik heb immers geen icoontje. En dan minimaliseert ie hem gewoon ergens heen! hij sluit het niet eens echt af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |