Ruben drinkt uit alles wat hijin zijn handen krijgt. lek,antilek(lekt ook want hij sluit zijn onderlip niet goed aan) glas, beker, zachte tuit,fles,borst,washandje. Hij is zo anders dan Emma wat dat betreft, als hij de keus krijgt tussen beker water en borst dan kiest hij overdag vaak voor beker. Mij best want weer 4 jaar hoeft niet van mij. Hij drinkt trouwens ook rustig van Emma haardiksapof van de multivruchten, als hij het niet lekker vind loopt het gewoon zijn mond weer uit 
 Zo nu even hyperen! Gisteravond wasik het avondgedoe zat. Ruben valt aan de borst in slaap en met de grootste omzichtigheid leggen wehem dan in zijn eigen bed. Als hij dan weer wakker werd ging hij weer aan de borst of mee naar beneden. Daardoor was ik vaak als nog de hele avond met hem bezig. Gister heb ik hem in zijn bed laten liggen en heb hem over zijn rug geaait en voor hem gezongen. Een half uur later sliep hij.
Vandaagging hij slapend in bed,na een half uur was hij wakker maar ik heb weer hetzelfde gedaan. 10 minuten!  
 Had ik al gezegd dat ik trots op ons ben?  

Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.