en dan is ie nog niet eens klaar met groeienquote:
zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
werd ook wel eens tijdnog last gehad van Zaagmans?
Hier voor de deur niet, in het dorp wel, maar alsnog die hoefde ik ook niet te doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat je bij jullie NOOIT hoeft te fileparkeren
quote:
Jeuj!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben er zo blij meeEn ik kan niet meer ploffen
Komen daar wel eens meer dan 2 auto's tegelijk dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier voor de deur niet, in het dorp wel, maar alsnog die hoefde ik ook niet te doen
Omdat hij hoger isquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Waarom kan je niet meer ploffen?
Dit was halloweenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat carnaval voor bij is
Jawel, je krijgt er 2 en je moet er minstens eentje goed doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op je examen kan je volgens mij al niet zakken op die dingen. behalve als je een fietser doodrijdt of zo
Ik heb geen idee hoe het in Twente isquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen daar wel eens meer dan 2 auto's tegelijk dan?![]()
Twente blijft me verbazen
Duurt ook nog meer dan een half jaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij hoger is![]()
[..]
Dit was halloween
kan je er juist wel weer goed op duikenquote:
Ik heb het zelfde maar dat is omdat ik moet wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef x_nienkex het volgende:
ik ben een beetje inspiratieloos vandaag
[..]
![]()
dan hebben ze dat aangepast sinds ik examen heb gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt er 2 en je moet er minstens eentje goed doenDus je kunt er wel degelijk op zakken
Whieeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij hoger is![]()
[..]
Dit was halloween
Lange mannenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die zijn huge. Hij is zelf ook 2 meter 80 lang.
quote:
1,80 maarquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lange mannenHoe lang ben jij eigenlijk?
![]()
Okeuh!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem je wat lekkers voor me mee?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen daar wel eens meer dan 2 auto's tegelijk dan?![]()
Twente blijft me verbazen
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het in Twente is, kom daar niet zo vaak
. Hier in de Achterhoek soms wel
Hebben we hier dan wel een tukker?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zotte tukkers ook altijd
dan meot je eigenlijk wat leuks gaan doen, dan gaat het wachten snellerquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde maar dat is omdat ik moet wachten
dan passen wij perfect bij elkaar ja!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
maar?
dat is een kop groter dan mij
Dacht dat je dat wel wistquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan?
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan hebben ze dat aangepast sinds ik examen heb gedaan
Dan zijn we even langquote:
Succes! Kusjes!quote:
Doe ik alquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
dan meot je eigenlijk wat leuks gaan doen, dan gaat het wachten sneller
Jwtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan is ie nog niet eens klaar met groeien
Ja, Twente toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben we hier dan wel een tukker?
Ja, duh.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetIk moest dat wel zo doen
Ik had straatje keren (bochtjes achteruit
) en inparkeren
En allebei ging goed
![]()
[..]
Dan zijn we even langOok leuk
Als of het de eerste keer is dat je dit doetquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, duh.
Ik pest jou toch gewoon, gekke tukker
Veel suc6quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef x_nienkex het volgende:
* x_nienkex gaat weer ff hard aan het werk
..of in ieder geval proberen
als je nou ook eens wat vet kweekt gek.quote:
Uuuuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, duh.
Ik pest jou toch gewoon, gekke tukker
Ik eet al zakken chips en koekjes fo life, maar het wil nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je nou ook eens wat vet kweekt gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |