Superrrrrrrr de Boerrrrrrr.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef nieslief het volgende:
Oooh mooi.
Oh-Oh waar krijg je die zegels dan???
Welkom!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Patapon het volgende:
hoi hoi,
ik kom voor het eerst in de SC een kijkje nemen en zie meteen een prachtige foto....wat een heerlijk uitzicht!!!
Ik is jaloers....
Ik heb ze stiekem gewoon meteen weer meegenomen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Ah, een versgebakken topic.![]()
Mooi plaatje Pagan!
Oh-oh: krijg jij je vingerafdrukken wel weer terug?
Sorry die zit hier aan de andere kant v.d. stad en ik ken zo ook niemand die er komt. Mocht ik iemand tegenkomen gil ik wel hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superrrrrrrr de Boerrrrrrr.
Actie is dan wel niet zo tof als andere jaren ( voorheen kreeg je gewoon gratis kaartjes, nu krijg je 10 euro korting ) , we gaan nu al twee jaar achter elkaar, met een boel vrienden met een boel honden naar Ouwehands, en we willen dit jaar gewoon weer gaan
Ik krijg 'm vandaag binnen als 't goed is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM, ik heb dat boek over Murakami binnen, en het begint met een stukje van hemzelf over zijn eigen werk dat al helemaal de moeite is
Hey, had je t Murakami boek al besteld?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik krijg 'm vandaag binnen als 't goed is.
Vond jouw baas het trouwens echt goed dat je voor verkoudheid thuis bleef?quote:
Oh dat vind ik eerlijk gezegd echt best wel misselijkmakend jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben heel benieuwd!
Ik heb voor m'n vriend ook een boek besteld, omdat we vandaag 3 jaar en 5 maanden bij elkaar zijn. We geven elkaar elke maand op de 17e een cadeautje. Klef he.
Dan is het toch ook gewoon niet speciaal of verrassend meer en weet je van ellende niet meer wat je moet kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben heel benieuwd!
Ik heb voor m'n vriend ook een boek besteld, omdat we vandaag 3 jaar en 5 maanden bij elkaar zijn. We geven elkaar elke maand op de 17e een cadeautje. Klef he.
Neuh toen ik gister mailde dat ik morgen weer kwam mailde hij nog terug dat ik wel ook aan mn eigen gezondheid moest denken. En tis écht geen doen kan ik je vertellen hoor. Tis heus niet dat ik doodziek ben of wat, maar nou ook niet dat ik eventjes zo af en toe wat moet kuchen ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jouw baas het trouwens echt goed dat je voor verkoudheid thuis bleef?
Of heb je het ein bischen aangedikt?
Daar hoef ik hier echt niet mee aan te komen hoor. Collega's aansteken? Ja jammer, dan zetten die ook maar een pak zakdoeken op het bureau als dat alles is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |