Wellicht kunnen TMM en ik ons aanmelden in Reusel als misdienaartjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
En je kunt nu geen enkele zondag missen natuurlijk, dan springen ze meteen op je nek.
precies, ik ben behoorlijk overrompeld door de reactie's, ik merk nu de kracht van de impact, maar ook de actiedrang van heel veel mensenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
En je kunt nu geen enkele zondag missen natuurlijk, dan springen ze meteen op je nek.
VOlgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoelde...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht kunnen TMM en ik ons aanmelden in Reusel als misdienaartjes
tuurlijk wel, je mag mijn reaktie dan ook vooral ironisch zienquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
VOlgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoelde...
fok heeft mijn artikel geweigerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat FOK! het nog niet opgepikt heeft.
Waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fok heeft mijn artikel geweigerd.
Yep... maar goed, niks meer aan te doen, je kunt alleen maar met de stroom meezwemmen nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fok heeft mijn artikel geweigerd.
Ja wonderer je hebt gelijk, als ik er vannacht niet wakker van zou hebben gelegen en niet impulsief had gereageerd was mijn actie wellicht wat beter afgewogen.
Actie voeren tot je er bij neer valt kan erg lang duren.
geen idee, ik had eerst in de GC geplaatst, daar is het gesloten, toen heb ik het naar de admins gestuurd, vervolgens hebben ze het niet geplaatstquote:
Hmmz.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk wel dat mijn volhardendheid opde proef gesteld zal worden
http://www.omroepbrabant.nl/?news/132165772/Actie+tegen+weigeren+hostie.aspx&action=media
Ik ga vanavond Elfquest lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Stomme kutschaatsen!!!
Geef me WIE IS DE MOL? !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou DAT vind ik dan weer discriminatiequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee, ik had eerst in de GC geplaatst, daar is het gesloten, toen heb ik het naar de admins gestuurd, vervolgens hebben ze het niet geplaatst
Censuur bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou DAT vind ik dan weer discriminatie
Maar censuur is de actie, discriminatie is dan wellicht de reden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Censuur bedoel je?
(ik zie dat discriminerende niet zo)
Plus dat die linken meteen al gelegd worden.quote:theatermama.hyves.nl...
loal @ hij heeft contact met:
Paul, Kandidaat-raadslid PVV Den Haag (318)
xdD
Is het niet pas discriminerend wanneer de andere kant wel de mogelijkheid krijgt om hierop te reageren, maar dat TMM niet de kans krijgt daar weer op te reageren?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar censuur is de actie, discriminatie is dan wellicht de reden.
Kan je dat zo zien?
Al ben ik niet zo van het schreeuwen van discriminatie.
Ik vind zelfs die pastoor niet echt discrimineren. Maar goed.
Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen". Bij de vraag of het maken van onderscheid tussen mensen discriminatoir is, is het van belang om na te gaan of gelijke gevallen ook gelijk behandeld worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet pas discriminerend wanneer de andere kant wel de mogelijkheid krijgt om hierop te reageren, maar dat TMM niet de kans krijgt daar weer op te reageren?
Iedere zondag 's morgens vroeg naar de kerk, waar je niet in gelooft, om daar te proberen gelovigen te bekeren om nu niet te geloven waar zij nu net wel in geloven? En dat alles zodat een homoprins de hostie krijgt, terwijl hij had kunnen weten dat hij deze niet zou krijgen als hij de rest van het jaar ook naar die kerk was geweest?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wellicht niet de meest doordachte actie, maar ik meen het wel en ik zet het ook door
dat heb ik allemaal gedaan, ook mijn gegevens verwijderd en opgestuurd, maar goed, het is genoeg zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het topic is volgens mij niet gesloten omdat het over homo's ging. Het is gesloten omdat er gegevens in stonden en er werd geadviseerd te mailen naar forum.fok.nl
Er is echt bij het sluiten van die topics geen sprake geweest van discriminatie hoor. TMM zou als ie het niet helemaal begrijpt ook nog contact met BrandX kunnen opnemen in het fb-topic van GC.
je staat op tt 106 van omroep brabantquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee, ik had eerst in de GC geplaatst, daar is het gesloten, toen heb ik het naar de admins gestuurd, vervolgens hebben ze het niet geplaatst
gebeurt er weer eens wat in dat slaperige dorpquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Wel handig dat geenstijl.nl de relschoppers oproept om OOK naar Reusel te gaan zodat ze kunnen lachen
Of het er op vooruit gaat vraag ik me af. Het dorp, en de positie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gebeurt er weer eens wat in dat slaperige dorp
NEE!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Stomme kutschaatsen!!!
Geef me WIE IS DE MOL? !!!!!!!!!!!!!!!!!!
de kroeg tegenover de kerk is er vast goed mee als ze koffie gaan verkopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het er op vooruit gaat vraag ik me af. Het dorp, en de positie.
Je kan weer typen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:25 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Hai.
Nou, er was e.e.a. gebeurd, maar ik kan weer, zullen we maar zeggen.![]()
Ja!quote:
ZO makkelijk is het opgeven van een religie nou ook weer niet...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar ik blijf het net iets vinden om als vrouw te protesteren dat je niet welkom bent in een men's only sauna. Niemand is verplicht om zich te bekeren tot het RK-geloof, als je het niet eens bent met de bijhorende middeleeuwse en achterhaalde dogma's. En iedereen is vrij zich te bekeren tot een ander geloof, die niet voor niets zijn ontstaan uit onvrede met de opvattingen van de RK kerk.
Je hoeft je geloof ook niet op te geven. God ook niet op te geven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
ZO makkelijk is het opgeven van een religie nou ook weer niet...
Nou ja, het "opgeven" wel, maar jezelf bijv. uitschrijven bij een kerk dat is eigenlijk een hele moeilijk stap. Vraag me niet waarom, maar het heeft bij mij 2 jaar geduurd, bij m'n moeder 10 jaar. Het lijkt toch soort van heiligschennis ofzo als je je uitschrijft...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
ZO makkelijk is het opgeven van een religie nou ook weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |