dat gaat dus vanavond ook gebeurenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:57 schreef JCC het volgende:
Met je advocaat terug naar het bureau. Dreigen met juridische stappen tegen betreffende agent.
Kom nou... dit is een schoolvoorbeeld van crimineel gedrag...
Enne, zet desnoods een ladder tegen het raam om te kijken of je spullen er nog liggen.
Liggen ze er nog, ruitje in, en huis bezetten. Laat de politie je er dan maar eens uit krijgen. Het is verdomme je eigen huis! En probeert je huisbaas je aan te klagen voor die ruit, dan heeft ie heeeel wat uit te leggen... Kortom dat gebeurt niet.
Nogmaals ik heb na gerechtelijke uitzetting (vonnis: ontbinding huurcontract en uitzetting + ¤3600 aan zogenaamde huurschuld moeten betalen) m'n huis gekraakt en verzet (zowel in daad als woord dus) tegen genoemd vonnis aan laten tekenen. Het feit dat ik het had gekraakt heeft m'n zaak totaal niet geschaad, integendeel. Het heeft ervoor gezorgd dat ik m'n huis nu weer legaal heb.
please zeg als je niks nuttigs hebt te zeggen kom dan niet meer in dit topic!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik het zo lees komt TS hier alleen voor wat aandacht en gaat TS geen actie ondernemen.
Precies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:04 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Droplul, het is gister pas gebeurd. Ik weet niet waar jij 's nachts een advocaat vandaan wil toveren..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef JCC het volgende:
Zeg jiitz, je kan het een huiltopic vinden, als iemand hier voor advies in zo'n horrorsitutatie komt maar niet met z'n porum op tv wil, dan mag dat toch?
En het is gister gebeurd, hoe snel wil je het hebben? Als de politie niet meewerkt en de rechtswinkel pas donderdagavond (achterlijke tijd, die van amsterdam kan je de hele week bellen) bereikbaar is, dan blijft er weinig anders over niet?
Vind het een beetje wijsneuzerige opmerkingen, weet je hoe zoiets voelt dan? Ik wel.
Mijn advocaat adviseerde me om nu bewijzen te gaan verzamelen, dat het contract in huis lag is een flinke tegenslag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef Crutch het volgende:
Ben benieuwd wat je advocaat gaat adviseren.
Misschien wordt het dan toch aangifte doen van diefstal en huisvredebreuk....
Ik vraag me af met wat voor advocaat je hebt gesproken als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef Pikachu21 het volgende:
hmmm
net met mijn advocaat gesproken over de telefoon.
Aangezien ik nog een achterstallige huur heb kan hij de spullen invorderen, en ookal heeft hij voor eigen rechter lope spelen.
Het is zijn woordt tegen de mijne.
Ook omdat ik mijn contract nu niet meer heb ik geen enkel bewijs, ook grotendeels van mijn spullen heb ik geen bonnen of serie nummers opgeschreven dus ik moet het maar bewijzen dat het volgende er in lag
2 beamers
2 receivers
2 telefoons
veel kleding.
Festool cirkelzagen, festool schuurmachines
lampen.
en het ergste is ook nu dus ook dat ik wat spullen had liggen die ik verkocht had en geld dus binnen lag & die spullen kapot/weg zijn.
kortom ik heb weinig kans
En je huisbaas bellen kon niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:06 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
please zeg als je niks nuttigs hebt te zeggen kom dan niet meer in dit topic!
Ik kwam gistere avond pas achter deze hele shitzooi!
Is via een rekening overgemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af met wat voor advocaat je hebt gesproken als ik dat zo lees.
Heb je overigens de huur overgemaakt via de bank of handje-contantje?
Invorderen? Pardon? Hij kan het best proberen en zeggen, maar again niemand die zegt dat hij na 1 maand de huur maar even in natura kan komen ophalen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef Pikachu21 het volgende:
hmmm
net met mijn advocaat gesproken over de telefoon.
Aangezien ik nog een achterstallige huur heb kan hij de spullen invorderen, en ookal heeft hij voor eigen rechter lope spelen.
Ja, dat is de oplossing. Alsof die 'm zou helpen? Heb je nog meer bijdehante opmerkingen of ben je klaar voor vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je huisbaas bellen kon niet?
Idd, je kan wel aangifte doen van diefstal en alles, maar daar los je het probleem echt niet mee op. Wat denken de mensen hier, dat de politie met gillende sirene naar de huisbaas toe rijdt en hem in de cel gooit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Verwachten dat de politie je aangifte opneemt is tot daar aan toe. Maar je kunt toch niet van de politie verwachten dat die dit voor TS gaan oplossen? Zij kunnen toch niet beoordelen of TS danwel de verhuurder in zijn recht staat?
Nou, ik had dat wel gedaan, en hem vriendelijk verzocht om mijn spullen even terug te brengen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef JCC het volgende:
[..]
Ja, dat is de oplossing. Alsof die 'm zou helpen? Heb je nog meer bijdehante opmerkingen of ben je klaar voor vandaag?
Ga toch maar even langs. Neem een rustig en redelijk denkend en handelend mens mee om je bij te staan en ga het uitpraten met je huisbaas. En jij mag dan wel duivels worden als je hoort dat alles nog boven ligt; je hebt je spullen dan iig wel terug.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:12 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Is via een rekening overgemaakt.
en hoe moet ik mijn huurbaas bellen als ik geen gegevens meer van hem heb? bellen wil ik best. maar noway dat ik langs de winkel ga, want als ik dan te horen krijg dat alles nog boven ligt dan ga ik duivels worden.
Goed bezigquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef Pikachu21 het volgende:
Verder ga ik even kijken of ik een aantal klopsleutels kan krijgen vandaag & laddertje vast regelen voor vanavond
Verhaal verliest steeds meer de geloofwaardigheidquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
En gewoon even praten met je huisbaas is dus geen optie?
Het is te proberen, maar ik verwacht niet dat met even praten de huisbaas alle schade vergoedt en de sleutels van de nieuwe sloten geeft. Het is niet ongebruikelijk dat er met plegers van misdrijven niet te praten valt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
En gewoon even praten met je huisbaas is dus geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |