ik weet niet of het nog binnen ligt, maar wat ik wel weet is dat ik niet zelf naar die winkelier ga omdat ik zelf toch geen toegang meer krijg tot het huis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat je spullen weg waren. Maar nu denk je dat ze nog binnen liggen?
laten we dat maar niet doen heh, geen zin in media aandacht ga niet zielig lopen doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Bel Hart van Nederland en de Telegraaf! Als je geluk hebt brengen ze een mooi sensatieverhaal, dat zal je zaak veel goed doen.
En het imago van de politie weer een flinke deuk erbij doen oplopen stelletej buracratische pennelikkers die het zijn. Zou er soms misschien toevallig 1 van de agenten een vriendje van de huisbaas zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Bel Hart van Nederland en de Telegraaf! Als je geluk hebt brengen ze een mooi sensatieverhaal, dat zal je zaak veel goed doen.
Wat ga je nou doen man? Je reageert zo laconiek. Ben je een lemming ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen heh, geen zin in media aandacht ga niet zielig lopen doen.
Het gebeurt wel eens zonder dat er sprake was van enige betaalachterstand. Een rechtzaak win je altijd wel, maar de vraag is hoe lang dat duurt en of je je spullen uberhaupt nog terug krijgt. Ik vind de houding van de politie in dit soort zaken dan ook echt bizar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik roep maar wat.
Zoals de TS het zegt is het bijna te surrealistisch.
Ik vindhet toch niet echt een huil topic, en kan me wel goed voorstellen dat je niet met je knar op tv wilt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
Je wilt niet zielig doen, maar je opent wel een huil-topic? Dat mis ik eventjes
Als ik het zo lees komt TS hier alleen voor wat aandacht en gaat TS geen actie ondernemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vindhet toch niet echt een huil topic, en kan me wel goed voorstellen dat je niet met je knar op tv wilt.
Dat valt ook wel weer mee. Hij heeft immers al een advocaat in de arm genomen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik het zo lees komt TS hier alleen voor wat aandacht en gaat TS geen actie ondernemen.
Zo, nu al?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij heeft immers al een advocaat in de arm genomen.
Droplul, het is gister pas gebeurd. Ik weet niet waar jij 's nachts een advocaat vandaan wil toveren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |