abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78096758
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En waarom heeft de Politie hem dan afgeraden om zijn eigen spullen te gaan halen?
Waarom kan hij bij diezelfde politie geen aangifte doen van diefstal?
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:31:51 #252
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78096822
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef JCC het volgende:

[..]

Dat heb ik ff gemist, maar aangenomen dat dit dezelfde agenten waren die z'n aangifte niet eens wilden opnemen (onwettelijk), zou ik het oordeel en advies van deze dienders even met een korrel zout nemen.

En nogmaals, TS zegt niet eens terug te willen in het huis, dus dan zijn z'n bezittingen toch het enige waarvoor je nog strijdt? Er is niemand die hem zal aanklagen voor het ophalen van z'n eigen spullen, en als hij het huis alsnog terug wil is het ook geen halsdaad.
Dat stond in de OP Maar daar heb je verder gelijk in.

Als ik TS zou zijn, dan zou ik via een nette manier mijn spullen terughalen. Maar goed, blijkbaar hebben wij daar een andere mening over
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:31:57 #253
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78096824
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

I rest my case
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:32:17 #254
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78096838
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Omdat het geen diefstal is?

Ik heb geen idee; blijkbaar hadden die agenten geen zin om een aangifte op te nemen.
pi_78096875
oke net jurofoon even gesproken, ik moet dus een aangetekende brief sturen wat ik dus ga doen strakjes.
Maar wat is nou de verdere procedure! het liefst zou ik echt mn spullen vanacht zelf willen ophalen en misschien gebeurt dit ook wel.

Maar ik sta er nu echt ff van te kijken :S dat ik recht op het huis heb is 1 ding wat zeker is, maar hierop ga ik denk ik niet in aangezien dit verdere pesterijtjes te voorkomen etc.
Ik ga nu even langs een ander advocaten kantoor!
Of wel?
pi_78096921
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat stond in de OP Maar daar heb je verder gelijk in.

Als ik TS zou zijn, dan zou ik via een nette manier mijn spullen terughalen. Maar goed, blijkbaar hebben wij daar een andere mening over
Ik wil het best op een nette manier regelen! alleen ik moet dus uitzoeken HOE! en dat gaat zeker moeilijk worden!
Of wel?
pi_78096987
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Pikachu21 het volgende:

Maar wat is nou de verdere procedure!
Die vraag heb je neem ik aan gesteld aan de jurafoon. Dus wat was het antwoord?
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:35:59 #258
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78097007
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

Ik wil het best op een nette manier regelen! alleen ik moet dus uitzoeken HOE! en dat gaat zeker moeilijk worden!
Welnee, alle tips zijn hier al langs geweest en de jurofoon heeft je ook al bruikbare tips gegeven. Tevens gaat de advocaat waar je straks heen gaat ook nog iets zinvols zeggen
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:37:36 #259
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78097068
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb geen idee; blijkbaar hadden die agenten geen zin om een aangifte op te nemen.
Eh... Dat is het dus wel! Huisbaas heeft zonder rechtzaak en een vonnis geen recht om het huis te betreden, te ontruimen, de sloten te vervangen, de spullen weg te halen, niks!
Dat TS een maandje (of 2) achter was met de huur, daar had de huisbaas een advocaat voor kunnen inschakelen, heeft ie niet gedaan, dus wettelijk is er niks veranderd.
Vonnis was er gewezen bij 3 maanden of meer, maar dan had het na een zaak van maanden (+opzegtermijn) met een slotenmaker, deurwaarder, hulpofficier en een verhuisteam van de gemeente geweest. Niet zoals het nu gegaan is, zonder enig bericht vooraf.
JCC's Gallery
pi_78097090
een aangetekende brief verzenden naar hem, maar zoals ze daar al zeiden heeft het denken ze weinig nut omdat de verhuurder alles buiten de regels om heeft gedaan.:)
Anyway ze gaan dit verder voor me uitzoeken, wat ze voor me kunnen betekene, wat de kosten zijn etc

Ik heb nog een advocaten kantoor gevonden dus ik ga daar nu eventjes gewoon langs. Misschien wat beter dan over de telefoon
Of wel?
pi_78097095
quote:
oke net jurofoon even gesproken, ik moet dus een aangetekende brief sturen wat ik dus ga doen strakjes.
Maar wat is nou de verdere procedure! het liefst zou ik echt mn spullen vanacht zelf willen ophalen en misschien gebeurt dit ook wel.

Maar ik sta er nu echt ff van te kijken :S dat ik recht op het huis heb is 1 ding wat zeker is, maar hierop ga ik denk ik niet in aangezien dit verdere pesterijtjes te voorkomen etc.
Ik ben benieuwd wat de andere advocaat gaat zeggen. Succes!!
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:38:45 #262
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78097107
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef JCC het volgende:

[..]

Eh... Dat is het dus wel! Huisbaas heeft zonder rechtzaak en een vonnis geen recht om het huis te betreden, te ontruimen, de sloten te vervangen, de spullen weg te halen, niks!
Dat TS een maandje (of 2) achter was met de huur, daar had de huisbaas een advocaat voor kunnen inschakelen, heeft ie niet gedaan, dus wettelijk is er niks veranderd!
Vonnis was er gewezen bij 3 maanden of meer, maar dan had het met een slotenmaker, deurwaarder, hulpofficier en een verhuisteam van de gemeente geweest. Niet zoals het nu gegaan is, zonder enig bericht vooraf.
Zie:
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb geen idee
; blijkbaar hadden die agenten geen zin om een aangifte op te nemen.

Verder heb je gelijk met wat je beschrijft. Zo zou het moeten gaan inderdaad.
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:41:04 #263
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78097194
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zie:
[..]

Verder heb je gelijk met wat je beschrijft. Zo zou het moeten gaan inderdaad.
Oh pardon, dacht dat je het als een stelling bedoelde, nvm.

Succes met je andere advocaat, Pika Pika
JCC's Gallery
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:41:50 #264
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78097228
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef JCC het volgende:

[..]

Oh pardon, dacht dat je het als een stelling bedoelde, nvm.

Succes met je andere advocaat, Pika Pika
Oh nee, dat hoorde erbij

TS: schrijf desnoods op wat de advocaat zegt.
pi_78097275
Ik zeg dit niet vaak, maar als ik dit zo lees, zou ik toch gewoon mezelf toegang tot de woning verschaffen om mijn spullen terug te halen.....ik geloof namelijk niet dat een aangetekende brief indruk zal maken op de verhuurder.....
Quinn Dexter
pi_78097280
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Pikachu21 het volgende:
ojah ik wou dus aangifte doen maar hier probeerde ze onderuit te komen, nee meneer wij doen er niks mee.
Dus ik wacht nu even af wat mn advocaat strakjes te vertellen heeft.
Stuur eens een klachtmail naar de korpsdirectie
dag
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:43:56 #267
291552 PlakkieOle
Geen jagers, geen negers.
pi_78097312
Wedden dat dit straks een aartse hoax is
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:43:59 #268
3542 Gia
User under construction
pi_78097315
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef dalaiblama het volgende:
Maar dit is het meest ongeloofwaardige en krankzinnige verhaal wat ik ooit heb gehoord.
Dit gevoel heb ik inderdaad ook wel een beetje. Kan me echt niet voorstellen dat hetgeen in de OP staat werkelijk het hele verhaal is. Geen aanmaningen? Geen gerechtelijk bevel? Een verhuurder die zomaar de cilinders vervangt bij één maand achterstand? Ongeloofwaardig.

Als het werkelijk is gegaan zoals in de OP staat, zonder weglatingen van verwijtbare zaken aan het adres van TS, dan moet hij zeker naar het bureau voor rechtshulp. Die zijn er voor zaken tussen huurder en verhuurder. Waarom zelf een dure advocaat nemen, die ook nog eens geen zak doet.

Nogmaals, als hij kopieën opvraagt van zijn bankafschriften, kan hij toch bewijzen dat hij huurder is!

Tenzij hij particulier huurt en dit maandelijk contant betaalde. Heb niet alles gelezen, namelijk.
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:48:16 #269
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_78097461
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit gevoel heb ik inderdaad ook wel een beetje. Kan me echt niet voorstellen dat hetgeen in de OP staat werkelijk het hele verhaal is. Geen aanmaningen? Geen gerechtelijk bevel? Een verhuurder die zomaar de cilinders vervangt bij één maand achterstand? Ongeloofwaardig.
toch benieuwd hoe het af gaat lopen
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:50:25 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_78097545
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:19 schreef jitzzzze het volgende:

Wat denk je zelf? Spullen terug en huis terug. Zo moeilijk is dat te bedenken niet, of wel?
Ah, dus 8dat* is de oplossing. *PLOP* en we hebben de spullen en het huis terug..
quote:
Zoals ik al eerder heb gezegd: TS is de situatie slechts aan het verergeren door direct naar de Politie en een advocaat te gaan. TS verergerd het nog meer als hij vannacht gaat inbreken.
Natuurlijk, met voor je rechten opkomen vererger je de situatie. TS had gewoon meteen even de verhuurder moeten bellen, dan had de verhuurder netjes sorry gezegd, de sleutels gegeven, de spullen van TS weer teruggegeven en weer netjes teruggezet op de plek waar ze stonden.

Stom dat ik dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
pi_78097549
Dit verhaal wordt idd steeds ongeloofwaardiger.

Anyway, bel je huisbaas nog eens op. Vraag hoeveel de huidige huurschuld is (als die klopt met jouw administratie) spreek dan af dat je bij hem langs gaat om het te betalen in directe in ruil van je spullen.

Zo heb jij je spullen terug op de snelste manier.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:51:40 #272
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78097596
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah, dus 8dat* is de oplossing. *PLOP* en we hebben de spullen en het huis terug..
[..]

Natuurlijk, met voor je rechten opkomen vererger je de situatie. TS had gewoon meteen even de verhuurder moeten bellen, dan had de verhuurder netjes sorry gezegd, de sleutels gegeven, de spullen van TS weer teruggegeven en weer netjes teruggezet op de plek waar ze stonden.

Stom dat ik dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
En hier wil je nog een serieuze reactie op?
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:52:27 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_78097623
quote:

Ik zou niet 's nachts je spullen terug halen, want dat wekt een nogal vreemde indruk. Als je je spullen wilt terughalen, waarom doe je dat dan niet nu?
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:54:50 #274
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_78097728
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef jitzzzze het volgende:

En hier wil je nog een serieuze reactie op?
Nee, het is me inmiddels wel duidelijk dat je geen flauw idee hebt hoe iets als dit op te lossen.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 13:55:05 #275
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78097740
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, het is me inmiddels wel duidelijk dat je geen flauw idee hebt hoe iets als dit op te lossen.
Oh ja, dat zal het wel weer zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')