Waarom kan hij bij diezelfde politie geen aangifte doen van diefstal?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom heeft de Politie hem dan afgeraden om zijn eigen spullen te gaan halen?
Dat stond in de OPquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef JCC het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist, maar aangenomen dat dit dezelfde agenten waren die z'n aangifte niet eens wilden opnemen (onwettelijk), zou ik het oordeel en advies van deze dienders even met een korrel zout nemen.
En nogmaals, TS zegt niet eens terug te willen in het huis, dus dan zijn z'n bezittingen toch het enige waarvoor je nog strijdt? Er is niemand die hem zal aanklagen voor het ophalen van z'n eigen spullen, en als hij het huis alsnog terug wil is het ook geen halsdaad.
I rest my casequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom kan hij bij diezelfde politie geen aangifte doen van diefstal?
Omdat het geen diefstal is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom kan hij bij diezelfde politie geen aangifte doen van diefstal?
Ik wil het best op een nette manier regelen! alleen ik moet dus uitzoeken HOE! en dat gaat zeker moeilijk worden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat stond in de OPMaar daar heb je verder gelijk in.
Als ik TS zou zijn, dan zou ik via een nette manier mijn spullen terughalen. Maar goed, blijkbaar hebben wij daar een andere mening over
Die vraag heb je neem ik aan gesteld aan de jurafoon. Dus wat was het antwoord?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Pikachu21 het volgende:
Maar wat is nou de verdere procedure!
Welnee, alle tips zijn hier al langs geweest en de jurofoon heeft je ook al bruikbare tips gegeven. Tevens gaat de advocaat waar je straks heen gaat ook nog iets zinvols zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Ik wil het best op een nette manier regelen! alleen ik moet dus uitzoeken HOE! en dat gaat zeker moeilijk worden!
Eh... Dat is het dus wel! Huisbaas heeft zonder rechtzaak en een vonnis geen recht om het huis te betreden, te ontruimen, de sloten te vervangen, de spullen weg te halen, niks!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het geen diefstal is?
Ik heb geen idee; blijkbaar hadden die agenten geen zin om een aangifte op te nemen.
Ik ben benieuwd wat de andere advocaat gaat zeggen. Succes!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Pikachu21 het volgende:
oke net jurofoon even gesproken, ik moet dus een aangetekende brief sturen wat ik dus ga doen strakjes.
Maar wat is nou de verdere procedure! het liefst zou ik echt mn spullen vanacht zelf willen ophalen en misschien gebeurt dit ook wel.
Maar ik sta er nu echt ff van te kijken :S dat ik recht op het huis heb is 1 ding wat zeker is, maar hierop ga ik denk ik niet in aangezien dit verdere pesterijtjes te voorkomen etc.
Ik ga nu even langs een ander advocaten kantoor!
Zie:quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef JCC het volgende:
[..]
Eh... Dat is het dus wel! Huisbaas heeft zonder rechtzaak en een vonnis geen recht om het huis te betreden, te ontruimen, de sloten te vervangen, de spullen weg te halen, niks!
Dat TS een maandje (of 2) achter was met de huur, daar had de huisbaas een advocaat voor kunnen inschakelen, heeft ie niet gedaan, dus wettelijk is er niks veranderd!
Vonnis was er gewezen bij 3 maanden of meer, maar dan had het met een slotenmaker, deurwaarder, hulpofficier en een verhuisteam van de gemeente geweest. Niet zoals het nu gegaan is, zonder enig bericht vooraf.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het geen diefstal is?
Ik heb geen idee; blijkbaar hadden die agenten geen zin om een aangifte op te nemen.
Oh pardon, dacht dat je het als een stelling bedoelde, nvm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie:
[..]
![]()
Verder heb je gelijk met wat je beschrijft. Zo zou het moeten gaan inderdaad.
Oh nee, dat hoorde erbijquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef JCC het volgende:
[..]
Oh pardon, dacht dat je het als een stelling bedoelde, nvm.
Succes met je andere advocaat, Pika Pika
Stuur eens een klachtmail naar de korpsdirectiequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Pikachu21 het volgende:
ojah ik wou dus aangifte doen maar hier probeerde ze onderuit te komen, nee meneer wij doen er niks mee.
Dus ik wacht nu even af wat mn advocaat strakjes te vertellen heeft.
Dit gevoel heb ik inderdaad ook wel een beetje. Kan me echt niet voorstellen dat hetgeen in de OP staat werkelijk het hele verhaal is. Geen aanmaningen? Geen gerechtelijk bevel? Een verhuurder die zomaar de cilinders vervangt bij één maand achterstand? Ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef dalaiblama het volgende:
Maar dit is het meest ongeloofwaardige en krankzinnige verhaal wat ik ooit heb gehoord.
toch benieuwd hoe het af gaat lopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik inderdaad ook wel een beetje. Kan me echt niet voorstellen dat hetgeen in de OP staat werkelijk het hele verhaal is. Geen aanmaningen? Geen gerechtelijk bevel? Een verhuurder die zomaar de cilinders vervangt bij één maand achterstand? Ongeloofwaardig.
Ah, dus 8dat* is de oplossing. *PLOP* en we hebben de spullen en het huis terug..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Wat denk je zelf? Spullen terug en huis terug. Zo moeilijk is dat te bedenken niet, of wel?
Natuurlijk, met voor je rechten opkomen vererger je de situatie. TS had gewoon meteen even de verhuurder moeten bellen, dan had de verhuurder netjes sorry gezegd, de sleutels gegeven, de spullen van TS weer teruggegeven en weer netjes teruggezet op de plek waar ze stonden.quote:Zoals ik al eerder heb gezegd: TS is de situatie slechts aan het verergeren door direct naar de Politie en een advocaat te gaan. TS verergerd het nog meer als hij vannacht gaat inbreken.
En hier wil je nog een serieuze reactie op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, dus 8dat* is de oplossing. *PLOP* en we hebben de spullen en het huis terug..
[..]
Natuurlijk, met voor je rechten opkomen vererger je de situatie. TS had gewoon meteen even de verhuurder moeten bellen, dan had de verhuurder netjes sorry gezegd, de sleutels gegeven, de spullen van TS weer teruggegeven en weer netjes teruggezet op de plek waar ze stonden.
Stom dat ik dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Ik zou niet 's nachts je spullen terug halen, want dat wekt een nogal vreemde indruk. Als je je spullen wilt terughalen, waarom doe je dat dan niet nu?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Pikachu21 het volgende:
oke net jurofoon even gesproken, ik moet dus een aangetekende brief sturen wat ik dus ga doen strakjes.
Maar wat is nou de verdere procedure! het liefst zou ik echt mn spullen vanacht zelf willen ophalen en misschien gebeurt dit ook wel.
Maar ik sta er nu echt ff van te kijken :S dat ik recht op het huis heb is 1 ding wat zeker is, maar hierop ga ik denk ik niet in aangezien dit verdere pesterijtjes te voorkomen etc.
Ik ga nu even langs een ander advocaten kantoor!
Nee, het is me inmiddels wel duidelijk dat je geen flauw idee hebt hoe iets als dit op te lossen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
En hier wil je nog een serieuze reactie op?
Oh ja, dat zal het wel weer zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het is me inmiddels wel duidelijk dat je geen flauw idee hebt hoe iets als dit op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |