Wat is er vanavond voor iets leuks?quote:
Wakker worden met een kom chocokussentjes van de aldiquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wat doe jij in godsnaam om 5:09 op Fok!?
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 05:09 schreef GimmeGore het volgende:
Dan komt de promo?
Ligt eraan met welk volume, maarja dat spreekt eigenlijk wel voor zich: HARDquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wakker worden met een kom chocokussentjes van de aldi
Lijkt me voor de buren prettiger dan grind uit mn boxen laten denderen
Kan muziek ook zacht dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk volume, maarja dat spreekt eigenlijk wel voor zich: HARD
tuurlijkquote:
Lamb of God, Job For A Cowboy, August Burns Red en Between The Buried And Me @ de Melkwegquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er vanavond voor iets leuks?
Stop nou eens met het vervuilen van deze reeksquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Kzou liever op 22-04 gaan![]()
Alesana / A Skylit Drive / Emarosa / Bury Tomorrow”The Artery Foundation Tour”
Inderdaad, even trollen is leuk maar dit gaat nergens meer over, je bent gewoon reacties aan 't uitlokken nu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stop nou eens met het vervuilen van deze reeks
Tof!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lamb of God, Job For A Cowboy, August Burns Red en Between The Buried And Me @ de Melkweg
Ik denk dat negeren het beste helpt, zolang je em aandacht geeft blijft ie trollenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stop nou eens met het vervuilen van deze reeks
Ik WIL niet eens op die linkjes klikkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat negeren het beste helpt, zolang je em aandacht geeft blijft ie trollenEn ach, je hoeft niet op het linkje te klikken
Nou klaar dan toch!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik WIL niet eens op die linkjes klikken
En dan sneeuwt hij mijn nog enigzins nuttige filmpje helemaal onderquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, even trollen is leuk maar dit gaat nergens meer over, je bent gewoon reacties aan 't uitlokken nu.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan sneeuwt hij mijn nog enigzins nuttige filmpje helemaal onder
Die:quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]There there sweety
* Marijkezwolle geeft Witchfynder bemoedigende schouderklopjes
Post em dan maar nog een keer, gaan we nu weer leuk verder
Tof!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga morgen ook iets leuks doen, naar de huishoudbeurs![]()
![]()
Niet zo gek als je in de winter opneemtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jullie studioreport heeft dus ook al een winterthema
Ken je YouTube?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!
Heb je ook filmpjes waarop jij een beetje beter te zien bent?![]()
Johquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet zo gek als je in de winter opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |