komt als geroepen toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet er trouwens nog een liedje in de OP?
Ach, ik heb maar eens een goed nummer erin gezet, hulde aan d'n chuckquote:
vind ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe eens iets liever tegen onze emo-gast
We doen heel lief hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
We doen heel lief hoor
wel beetje mietjes metal uit de OP, kan je niet beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach metaal is metaal
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wel beetje mietjes metal uit de OP, kan je niet beter?Zeg, niet gaan spotten met de doden nu heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach metaal is metaal
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
cuz?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zeg, niet gaan spotten met de doden nu he
wat doe jij in godsnaam om 5:09 op Fok!?quote:
vind t niet echt hard ofzo, beetje rare mix, band die Death heet en dan die muziek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:19 schreef lifeblind het volgende:
Haha, briljante TT
En Death mietjesmetal noemen? WTF
ze zijn een van de grondleggers van wat later death metal werd. Muzikaal gezien niet zo heel hard, qua zang behoorlijk anders dan heavy of thrash metal. Ja, soms wat raar, maar dat maakt het juist zo smerig en gaaf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
vind t niet echt hard ofzo, beetje rare mix, band die Death heet en dan die muziek.
Dat is grappigquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:32 schreef BOKA het volgende:
Hoppatee, na 3 dagen prachtige Nederlandstalige hits met een komische noot is het nu weer tijd voor wat bruter geweld.
* BOKA zet snel Dimmu Borgir aan
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze zijn een van de grondleggers van wat later death metal werd. Muzikaal gezien niet zo heel hard, qua zang behoorlijk anders dan heavy of thrash metal. Ja, soms wat raar, maar dat maakt het juist zo smerig en gaaf.
bovendien is die liveopname in de openingspost ook niet echt geweldige kwaliteit. Niet echt heel representatief voor de band, eigenlijk.
http://www.doom-metal.com/history.htmlquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:23 schreef FalleNk810i het volgende:
weet ook niet waarom de muziek die jij maakt Doom Metal heet..
Klinkt af en toe meer als filmmuziek ofzo, luister vaak Two Steps From Hell, sommige nrs zouden er perfect inpassen naar mijn ideequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
http://www.doom-metal.com/history.html
Wat is er vanavond voor iets leuks?quote:
Wakker worden met een kom chocokussentjes van de aldiquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wat doe jij in godsnaam om 5:09 op Fok!?
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 05:09 schreef GimmeGore het volgende:
Dan komt de promo?
Ligt eraan met welk volume, maarja dat spreekt eigenlijk wel voor zich: HARDquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wakker worden met een kom chocokussentjes van de aldi
Lijkt me voor de buren prettiger dan grind uit mn boxen laten denderen
Kan muziek ook zacht dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk volume, maarja dat spreekt eigenlijk wel voor zich: HARD
tuurlijkquote:
Lamb of God, Job For A Cowboy, August Burns Red en Between The Buried And Me @ de Melkwegquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er vanavond voor iets leuks?
Stop nou eens met het vervuilen van deze reeksquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef FalleNk810i het volgende:
Kzou liever op 22-04 gaan![]()
Alesana / A Skylit Drive / Emarosa / Bury Tomorrow”The Artery Foundation Tour”
Inderdaad, even trollen is leuk maar dit gaat nergens meer over, je bent gewoon reacties aan 't uitlokken nu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stop nou eens met het vervuilen van deze reeks
Tof!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lamb of God, Job For A Cowboy, August Burns Red en Between The Buried And Me @ de Melkweg
Ik denk dat negeren het beste helpt, zolang je em aandacht geeft blijft ie trollenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stop nou eens met het vervuilen van deze reeks
Ik WIL niet eens op die linkjes klikkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat negeren het beste helpt, zolang je em aandacht geeft blijft ie trollenEn ach, je hoeft niet op het linkje te klikken
Nou klaar dan toch!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik WIL niet eens op die linkjes klikken
En dan sneeuwt hij mijn nog enigzins nuttige filmpje helemaal onderquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, even trollen is leuk maar dit gaat nergens meer over, je bent gewoon reacties aan 't uitlokken nu.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan sneeuwt hij mijn nog enigzins nuttige filmpje helemaal onder
Die:quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]There there sweety
* Marijkezwolle geeft Witchfynder bemoedigende schouderklopjes
Post em dan maar nog een keer, gaan we nu weer leuk verder
Tof!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga morgen ook iets leuks doen, naar de huishoudbeurs![]()
![]()
Niet zo gek als je in de winter opneemtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jullie studioreport heeft dus ook al een winterthema
Ken je YouTube?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!
Heb je ook filmpjes waarop jij een beetje beter te zien bent?![]()
Johquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet zo gek als je in de winter opneemt.
quote:
Nee? Wat is dat voor iets engs?quote:
kzou je er niet aan wagen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op alle free stuff die ik ga scoren morgen
[..]
Nee? Wat is dat voor iets engs?
Huishoudgoodies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent gewoon jaloers op alle free stuff die ik ga scoren morgen
Wacht maar, als je ziet wat ik allemaal buitgemaakt hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
kzou je er niet aan wagen hoor
Jij snapt em!quote:
Volgens mij ben je er gewoon zelf éénquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht maar, als je ziet wat ik allemaal buitgemaakt heb![]()
En huisvrouwen uitlachen is altijd leuk
M'n stoere metalimage, wat doe je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er gewoon zelf één.
Tja, punk is niet echt metal hequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef lifeblind het volgende:
Haha, Punk Rock is uit de OP gehaald!
IIIIII have a hooouuse oooof steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n stoere metalimage, wat doe je?
Daarom ga ik vrijdag ook naar de motorbeurs, dat is natuurlijk veel gaver!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n stoere metalimage, wat doe je?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag ook naar de motorbeurs, dat is natuurlijk veel gaver!
(en gratis dankzij Fok!)
Moet jij een keer Rise & Fall luisteren, maar die noemen hun stijl ook punkmetal/metalpunk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, punk is niet echt metal he
Net als de Beat the bastards periode van The Exploitedquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
Moet jij een keer Rise & Fall luisteren, maar die noemen hun stijl ook punkmetal/metalpunk.
Maar verder hoort het inderdaad in het hardcore/punk topic.
Die is wel kenkervet jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Net als de Beat the bastards periode van The Exploited.
Dit lijkt van geen kant op Akelei, maar het klinkt best netjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef FalleNk810i het volgende:
@ lifeblind, toen ik dat Akelei van jou luisterde deed het me denken aan dit soort muziek:
Ik ben nu ff serieus, tis miss niet helemaal metal maar denk dat veel van jullie dit ook wel kunnen waarderen.
Ik zie je er al helemaal rondlopen, eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht maar, als je ziet wat ik allemaal buitgemaakt heb![]()
En huisvrouwen uitlachen is altijd leuk
Zie je, ik ben niet de enige die dit denktquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zie je er al helemaal rondlopen, eigenlijk.
zei ook niet dat het er op leek, maar het deed MIJ eraan denkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit lijkt van geen kant op Akelei, maar het klinkt best netjes.
[..]
Ik ben ook zo'n typisch huisvrouwtje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit lijkt van geen kant op Akelei, maar het klinkt best netjes.
[..]
Ik zie je er al helemaal rondlopen, eigenlijk.
Haha nee, maar ik vind je wel iemand die gezellig met iemand alle kraampjes af gaat speuren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n typisch huisvrouwtje!![]()
Ja, dat is wel waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik vind je wel iemand die gezellig met iemand alle kraampjes af gaat speuren.
Geen idee, is dat obscuur?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik luister Holy Terror. Hoe obscuur is dat?.
Mind wars is fucking gaafquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is toch wel redelijk bekend?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
Met een ladaquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n typisch huisvrouwtje!![]()
Dat was toch al voorbij gekomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef RoW_0 het volgende:
Nieuwe namen graspop!
Slayerrrrrr, steel panther, deicide, cannibal corpse. en meer.
Ga zaterdag kijken ja!quote:
Coolquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was toch al voorbij gekomen
[..]
Ga zaterdag kijken ja!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat is toch wel redelijk bekend?
Vind ze trouwens wel wat a la Hirax klinken.
![]()
Whehehe, die stagediver die hem de microfoon afhandig maaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Witchfynder het volgende:
En dan willen we hem ook zien natuurlijk!.
Ik zag het ook nu pas, toch tijd om eens een kaartje te halen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef RoW_0 het volgende:
Nieuwe namen graspop!
Slayerrrrrr, steel panther, deicide, cannibal corpse. en meer.
Zo obscuur als een dikke vadsige huisvrouw op de huishoudbeursquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
www.waldrock.nlquote:Geen Wâldrock festival in 2010
De organisatie van het Waldrock festival heeft helaas moeten besluiten dat dit jaarlijks terugkerende evenement in Burgum (Friesland) in 2010 niet door zal gaan.
De oplopende kosten van artiesten, faciliteiten, veiligheidsmaatregelen, het wegvallen van garantstellingen en een aantal edities met minder toeschouwers hebben geleid tot deze keuze. Daarnaast is de concurrentiepositie van het festival onder druk komen te staan door onder andere de driedaagse metalfestivals in België en Duitsland en het grote aanbod in stadions en popzalen. In de komende maanden zal de organisatie zich erover beraden of een doorstart in 2011 tot de mogelijkheden behoort.
Los van de vraag of er tijdelijk wordt gestopt of dat er definitief een punt achter het festival gezet gaat worden kan de organisatie terugkijken op 22 mooie jaren en trots zijn op de ontwikkeling die het festival heeft doorgemaakt gedurende deze tijd. Wat begon als een uit de hand gelopen idee van een paar eigenzinnige vrijwilligers in Jongerencentrum Kiehool te Burgum, groeide uit tot een evenement met veel allure. Samen met honderden vrijwilligers is er in Burgum één van de gezelligste en grootste metalfestivals van Nederland neergezet. Daarbij had Wâldrock als enige festival in Friesland landelijke uitstraling en een zeer internationaal karakter. Jaarlijks kwamen er tussen de 5.000 en 12.000 muziekliefhebbers naar het festival om te genieten van de hardere muziekstijlen op de diverse podia. In totaal hebben ruim 400 bands opgetreden op Wâldrock, waaronder Iron Maiden, Rammstein, Slayer, Heaven & Hell en Motörhead.
De organisatie bedankt de vrijwilligers, leveranciers, partners, sponsoren en de vaste groep bezoekers die zich jarenlang voor 200% hebben ingezet om het festival tot een succes te maken.
Wat een big news.quote:We have some big news coming soon!, zo meldt de organisatie via Twitter
Met het bericht erboven?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En waar heeft dit mee te maken?
Nah ja. Jullie doen alsof Holy Terror elke maand in de Aardschok staat ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Zo obscuur als een dikke vadsige huisvrouw op de huishoudbeurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |