quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:49 schreef Jeroenz het volgende:
Voor de mensen die in de buurt van de veluwe wonen en geintersseerd zijn, daar kun je naar "lynn"
http://hookers.nl/showthread.php?t=209177
quote:Slutwife Lynn & Gangbangslet Sofie zijn uitgenodigd door een exclusieve gangbangclub.
Aanmelden is niet mogelijk, maar als je een recente foto van jezelf stuurt (van je gezicht)
en een 06 nummer waarop je te bereiken bent maak je kans op een plekje voor de reservelijst.
quote:In Sittard zit parenclub Pleasure 2Gether, die pop hun website meldt op woensdag- en donderdagavond gangbang te hebben. Ik ben daar op een donderdag geweest. Entree bedroeg 80 euro voor heren en 10 euro voor dames en stellen. Aanwezig waren 6 koppels en er zou ook nog een dame komen, aldus de uitbater. Vreemd dat er verder geen heren alleen waren, maar de voorgestelde mix klonk mij evenwichtig in de oren, dus alla, naar binnen. Binnen waren inderdaad 6 koppels, waarvan 1 dame invalide en niet meer in staat tot sex. Ik veroordeel dat overigens zeker niet, niemand vraagt om een handicap. Van de andere stellen waren er 2 ver over the hill, er was een knap Indiaas vrouwtje uit Duitsland met een soort Arabische partner en er was ook nog een best wel knap stel. Van gang bang was in de verste verte geen sprake, zelfs niet eens van triosex of partnerruil. Iedereen deed het gewoon met zijn eigen partner. Af en toe waren er best opwindende scenes te zien en te horen. Ik werd daar best geil van, alleen er was niemand die daar gebruik van wenste te maken. Stellen gingen allemaal volkomen op in de eigen partner. Deze club is dus een vette afrader voor de man alleen. Je subsidieert feitelijk de stellen, die praktisch voor niks eten, drinken en een wip maken met de eigen partner. Wat een afknapper. En je geld krijg je ook niet terug.
Is goed, jij was toch die dikke kickboxer? Sla die tent ff aan gort dan samen met michielos als je niet mee ken doen aan die gangbang.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
In sittard ook nog... binnenkort maar eens een fotoverslag uitbrengen voor KLB ofzo
dik?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:34 schreef Equites het volgende:
[..]
Is goed, jij was toch die dikke kickboxer? Sla die tent ff aan gort dan samen met michielos als je niet mee ken doen aan die gangbang.
Op hoog niveau.quote:
Ok wij zijn alleen geïnteresseerd in het knokgedeelte ok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:42 schreef Flammie het volgende:
Maar goed ik ga er eens een kijkje nemen... en het kan OF een neuktopic worden OF een vechttopic (in het beste geval een combinatie van beide) dus... houd jullie maar vast!
Even die site gecheckedquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:43 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok wij zijn alleen geïnteresseerd in het knokgedeelte ok!
quote:Wij wensen u veel plezier en erotisch genot in onze club.
Ze hebben wel altijd humor die wandelaars!quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Haha, een penthouse op de 9e verdieping "sex op hoog niveau" noemen
Moet je maar niet uren rondzwerven op hookers.nl pik. Dan hadden wij nu nieuwe verhalen voor je gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
tvp voor nieuwe verhalen morgen al denk ik eigenlijk dat ik ze allemaal al ken
Alle klassiekers komen voorbij in dit topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Hetiszover het volgende:
Lees ook deze post even door: Hookers.nl (#5 alweer!)
Ik ga nog even aan de wandel, fijne avond verder
Hopelijk kom je gaby tegen als je langsgaatquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Even die site gechecked
[..]!!!
En hier het gastenboek
http://www.pleasure2gether.nl/gb/index.php![]()
!!!
Dat verhaal ken ik uit een programma van een paar jaar geleden, kan dat? zal wel op SBS6 geweest zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |