Waarom moest ik keihard lachenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:45 schreef SilverladyFan het volgende:
http://www.memegenerator.net/Roel-en-Eline
Helaas werkt het (nog) niet.
Volgens mij zijn dit Roel en Eline:quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef eucalyptus het volgende:
Wie zijn Roel en Eline eigenlijk?
Die foto komt me wel vaag bekend voor, volgens mij heb ik 'm wel eens eerder gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit Roel en Eline:
[ afbeelding ]
Het lijk me onwaarschijnlijk. Misschien heb je deze foto eens gezien, hij lijkt wel een beetje op die andere foto:quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Die foto komt me wel vaag bekend voor, volgens mij heb ik 'm wel eens eerder gezien.
Die foto doet me een beetje hieraan denkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Het lijk me onwaarschijnlijk. Misschien heb je deze foto eens gezien, hij lijkt wel een beetje op die andere foto:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:45 schreef SilverladyFan het volgende:
http://www.memegenerator.net/Roel-en-Eline
Helaas werkt het (nog) niet.
Ze staan in 1 of ander faal topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef FFSletop het volgende:
Echt, wat een paupertjes
Waarom zijn die twee ineens zo bekend?!
Hij lijkt ook wel een beetje op deze;quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Het lijk me onwaarschijnlijk. Misschien heb je deze foto eens gezien, hij lijkt wel een beetje op die andere foto:
[ afbeelding ]
Dat slaat nergens op, deze is veel mooier:quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
Deze foto van hun is het mooist
[ afbeelding ]
Op de jongen of meisje ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net gefapt op deze foto!
Ik zat ook al te kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WTFFF!!!!!@#$#@$#@$#@$@ Waar is mijn TOPIC!!!!!!!!
Fucking 160 reacties en 2300 views... PLIJTUH!!!?????
Mooie posts en foto's stonden er in, nu is er niet veel meer aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kijk slotje... ok...
Maar DELETEN!!!!![]()
![]()
Das Cencuur man!!! tis een SCHANDE!!!!!!!
Deze foto stond er toch ook in:quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mooie posts en foto's stonden er in, nu is er niet veel meer aan.![]()
Deze ook:quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Deze foto stond er toch ook in:
[ afbeelding ]
rolf, ik dacht dat vroeger "wut" "pratende peer" betekende. En toen ik het vroeg wat het echt was zeiden ze dat het net zo'n vraag is als: What the fuck is wtf...quote:
ik haaaat zwellichamen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Van AdvancedPower.
[..]
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef tho_Omas het volgende:
Kan iemand het origineel even posten?
Ik snap die muis nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoi Roel!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:40 schreef HaJee het volgende:
Ok, even een schopje want dit is een kant die jullie nog niet kenden van Roel en Eline![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |