*points at Remliebequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is jouw blauw eigenlijk gebleven?
En dan moet je ook nog een OP maken natuurlijkquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het zal wel een dieptepunt voor het hele land zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, ga je nu ook al een JPBeetje doen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Mooi Lays, dat geeft ze nog even de tijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
en ik heb net gehoord dat de sloop is uitgesteld en dat we bijna op zeker hier nog 2 jaar goed zitten![]()
toch maar van het voorjaar mn slaapkamer schilderen
Ja ik heb zo geen zin om te verhuizen...ik woon hier bestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi Lays, dat geeft ze nog even de tijd
Nobody is perfect Pietjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
VVD it is. Nooit anders gestemd ook.
ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
VVD it is. Nooit anders gestemd ook.
Of je wordt gewoon MP, dat is ook een optiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
"We hebben gekozen voor een visie" is eigenlijk heel dom, dat is zo'n zin waar je niet te lang over na moet denken, anders krijg je een tumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |