Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat je stemt moet je zelf weten. Maar geyl je echt op Thieme?
Ik zit me te concentreren op die niet te volgen zinnen van JP.quote:
Thieme met haar beestjespartij?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor 90 procent zeker krijgt ze wel mijn stem
En jij hebt gestudeerd hè, kun je nagaan hoe moeilijk ik het hebquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit me te concentreren op die niet te volgen zinnen van JP.
Wat ik er niet aan snap; dit is toch gewoon ook geen leuke baan om te hebben zo, zeg maar? Waarom wil hij zo krampachtig vast blijven houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit me te concentreren op die niet te volgen zinnen van JP.
Ja, een krat Jupiler dat ze ze niet heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thieme met haar beestjespartij?
Wedden dat dat wijf platjes heeft? Want doodmaken is zielug.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef remlof het volgende:
<font size="+3">Grote woorden</font>!
Thns Dees.quote:
Op het Libelle forum?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Vroegah werd je nog wel eens bedankt voor het openen van een topic
Eerst verantwoording afleggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Alleen in de COS tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Hallo, het is een boomknuffelaar. Dat soort vrouwelijke politici moet je vernederen door ze als lustobject te behandelen en alle GROTE WOORDEN compleet te negerenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja. kan toch? Ik luister niet meer. Leugens zijn overal te vinden.
Nee Bee, nog niet, daarom ben ik ook saggerijnigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thns Dees.![]()
Nou ja. kan toch? Ik luister niet meer. Leugens zijn overal te vinden.
Vraagje aan Dees. Poes al terug?
Het ene sluit het andere toch niet uit? Je kunt er als lustobject behandelen en ze kan daarnaast in de overgebleven schaarse tijd politiek bedrijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, het is een boomknuffelaar. Dat soort vrouwelijke politici moet je vernederen door ze als lustobject te behandelen en alle GROTE WOORDEN compleet te negeren
Geintje, Teun, sorry
Waar is jouw blauw eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kreeg je vroeger zelfs nog wel 's een tagje voor
Ook goed!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere toch niet uit? Je kunt er als lustobject behandelen en ze kan daarnaast in de overgebleven schaarse tijd politiek bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |