Ik luister toch nog even, dan morgen maar half doodquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje naar bed gedirigeerd. Zelf ook halfdood.
Ik leg mij neder, lieve kameraden. Morgen proosten wij op de deaudt van JPB.
Houzee! Houzee!

Ik ben met de kennis van gisteren erbij in slaap gevallenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgen zit hij er nog gewoon![]()
[ afbeelding ]

Kwestie van je niet weg laten pesten. Hij zou het hier ook goed denk ik ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgen zit hij er nog gewoon![]()
[ afbeelding ]

Truequote:Op woensdag 17 februari 2010 08:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kwestie van je niet weg laten pesten. Hij zou het hier ook goed denk ik ik

Én, hoe deed ze het? (ik neem aan dat het een ze was)quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet zometeen bij een sollicitatiegesprek zitten.

Ook de computer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn woonkamer aan het inpakken voor de verbouwing.

Nee, natuurlijk nietquote:

Mooi verhaal he, die had ik vanmorgen ook zitten lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_baby__.html?p=2,2
Soms lees je toch weer eens een mooi bericht.....

Misschien omdat een baby meer nadelige gevolgen heeft van het inademen van rook dan een volwassene.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe weten ze nou dat die baby deaudt was geweest anders? Die hele familie heeft het toch ook gewoon overleefd?

Als ze dat kind had laten vallen hadden ze wel anders gepiept. WAAROM HANG JE HAAR DAN OOK UIT HET RAAM!!1!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat een baby meer nadelige gevolgen heeft van het inademen van rook dan een volwassene.
En vantevoren wisten ze ook niet dat ze op tijd gered zouden worden.

Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ze dat kind had laten vallen hadden ze wel anders gepiept. WAAROM HANG JE HAAR DAN OOK UIT HET RAAM!!1!!![]()
![]()
![]()

Neen, daarom zit ik achter de pc in plaats van achter een panquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan![]()
Ben je al wat opgeknapt?

Goed zo, anders zou je die Duitsers nog aanstekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, daarom zit ik achter de pc in plaats van achter een pan

Dan krijg je zeker ook je nieuwe keuken??quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn woonkamer aan het inpakken voor de verbouwing.

Is tie ziek dan??quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, daarom zit ik achter de pc in plaats van achter een pan

*rent naar werk om op schnitzels te rochelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zo, anders zou je die Duitsers nog aansteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |