Welke trein is dit?quote:11:37 +21 min. Szczecin Glowny 1 Hengelo, Osnabrueck, Hannover Intercity
Die rijdt ALTIJD tot Szczecin wiseguy. Alleen op zaterdag niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Welke trein is dit?
Editje: Ik zie het al. Normaal rijd-ie maar tot Berlijn, nu tot Szczecin Glowny te Polen.
Is de 145.
'Werden besteed'? Die voorbeelden, waar hebben ze het in godsnaam overquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:31 schreef davidov2009 het volgende:
De ¤ 200 miljoen die Eurlings extra uittrok werden besteed aan extra parkeerplaatsen voor auto's en fietsen, betere informatie in de treinen en op de stations en meer comfort, zoals internet in de trein.
Meer comfort ja. Zoals meer staanplaatsen en minder toiletten. En een meer dan falende OV-chipkaart. Wauw.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:31 schreef davidov2009 het volgende:
Actieplan voor NS een fiasco
De ¤ 200 miljoen die Eurlings extra uittrok werden besteed aan extra parkeerplaatsen voor auto's en fietsen, betere informatie in de treinen en op de stations en meer comfort, zoals internet in de trein.
Willen ze nog wat parkeerplaatsen aanleggen? Of internet in de trein?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)j-treinenbouwer.html
Wat ik niet zo goed snap: ze willen Breda een internationale aansluiting geven. Waarom dwarsboomt Eurlings dan wel een direct spoor naar Utrecht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)j-treinenbouwer.html
Die spoorlijn had er al lang kunnen liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed snap: ze willen Breda een internationale aansluiting geven. Waarom dwarsboomt Eurlings dan wel een direct spoor naar Utrecht?
Dat geld voor internet in de trein... kunnen ze beter uitgeven aan betere UMTS dekking langs het spoor. Die tunnels bij Rotterdam en Barendrecht bijvoorbeeld.
Om de overweg voor 100% te laten werken gingen ook al een paar weken overheen, en nu (na 20 uur) is de overweg nog steeds afgeslotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ link | afbeelding ]
ADOB Overwegstoring al vanaf gisteravond bij Almelo de riet![]()
Mensen die naar het andere perron wouden, moesten vet eind omlopen/fietsen of overstappen in Almelo of Hengelo
Ze gaan niks doen, want de lijn komt er waarschijnlijk dus niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat overigens bij Groinchem gaan doen. De A27 gaat langs de stad, dus een station daaraan zou niet erg centraal liggen. Vooral ver bij Oost vandaan, het gedeelte waar de meeste Forenzen wonen.
Doet me een beetje denken aan die Greenpoint / Kermit variant van mobiele telefonie rond 1990. Dat was op zich trouwens WEL op tijd (als in: ruim voordat GSM betaalbaar / gemeengoed werd).quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef ReisT het volgende:
@internet in de trein: veel te laat, dat heeft helemaal geen zin meer daar nog in te investeren. Wie onderweg wil internetten doet dat allang mobiel.
Ja, man wat was dat een succes!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:02 schreef Socios het volgende:
Al eerder aangekaart: zelfde als toen met telefooncellen in de trein, inmiddels iedereen een mobieltje.
Omdat een spoorlijntje tussen Ut - Bd ongeveer 1 ~ 1,5 miljard kost.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:55 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed snap: ze willen Breda een internationale aansluiting geven. Waarom dwarsboomt Eurlings dan wel een direct spoor naar Utrecht?
Dat geld voor internet in de trein... kunnen ze beter uitgeven aan betere UMTS dekking langs het spoor. Die tunnels bij Rotterdam en Barendrecht bijvoorbeeld.
De echte reden is natuurlijk dat zo'n lijn wél intensief gebruikt zal gaan worden. Zoveel geld uitgeven voor een spoorlijn gebeurt natuurlijk alleen, als het vrijwel zeker is dat er zelden treinen overheen rijden. Stel je voor, straks slijten de rails nog..quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omdat een spoorlijntje tussen Ut - Bd ongeveer 1 ~ 1,5 miljard kost.
Ik denk niet dat-ie dan via Roosendaal naar Antwerpen gaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
Amsterdam - Utrecht - Breda - Roosendaal zou wel een perfect traject zijn voor BeNelux nieuwe stijl
Mja, wmb wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat-ie dan via Roosendaal naar Antwerpen gaat
RegioNS is van de NS, alleen ze hebben, bedacht door personeel op dat lijntje, die naam bedacht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omdat een spoorlijntje tussen Ut - Bd ongeveer 1 ~ 1,5 miljard kost.
Waarom heeft RegioNS wel ov-chipkaart paaltjes op hun station en Connexxion, Syntus niet. En als ik nou van Amf - Ede-wageningen wil met mijn ov-chipkaart mag ik dan met connexxion of moet ik dan met NS via Utrecht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |