Wat? Ik meen het.quote:
Gewoon van je af beuken denk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
pakken je zelfs vast. Sorry hoor, maar dat gaat me te ver.
Niet iedereen is zo'n lompe hork als jij hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat? Ik meen het.
Als zo'n gozer tegen mij begint te praten ik heb haast, dan kijk ik gewoon en zeg ik nee. Als dat bij jou niet werkt dan is er iets mis met je houding.
ik zeg nee en loop weg. Hij pakt me aan m'n elleboog vast en houdt me tegen. Met de mededeling dat hij het kort kan houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat? Ik meen het.
Als zo'n gozer tegen mij begint te praten ik heb haast, dan kijk ik gewoon en zeg ik nee. Als dat bij jou niet werkt dan is er iets mis met je houding.
Hoe laat moet je er langs?quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan ga jij mij vertellen dat mijn houding verkeerd is, of dat ik anders mensenvrees heb? Geen moment bij stilgestaan dat er ook wel eens iets misgegaan is met de houding van de werver?
Dat is te laat, sorry je moet een andere bodyguard zoeken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Elke dag om ongeveer half 6. Al denk ik dat als ik dezelfde jongen vandaag weer tref, hij me wel met rust laat![]()
OT, m'n trein rijdt wel fijn op tijd
Nee, ik vind het ook vreselijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik zeg nee en loop weg. Hij pakt me aan m'n elleboog vast en houdt me tegen. Met de mededeling dat hij het kort kan houden.
En dan ga jij mij vertellen dat mijn houding verkeerd is, of dat ik anders mensenvrees heb? Geen moment bij stilgestaan dat er ook wel eens iets misgegaan is met de houding van de werver?
Of is het heel vreemd dat ik hier niet van gediend ben?
Paar maanden in Brussel wonen helpt ook. Daar heb ik het negeren van (z)wervers prima onder de knie gekregen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n lompe hork als jij heSommige mensen hebben wat meer fatsoen dan anderen
In Nederland kan ook nog steeds gebeuren. Als een trein met een lagere snelheid dan 40km/h door een rood sein een andere baan op rijdt waar net een trein met 140km/h aan komt rijden is het ook goed mis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:37 schreef Crientj het volgende:
Nog meer brrrr, voor België, waarom is dat systeem zo oud o.O
En nog een keer brrr, weer een dode tussen overvecht en bilthoven. Weer die klote overgang. (Denk ik, zag iets verderop vanmorgen de IC naar Rotterdam stilstaan.)
No worries, het zal niet nodig zijn. Ik kan wel 'icy bitch' zijn als ik het wil. Wervertje deinsde gisteren ook verschrikt terug. Maar ik ben nature juist heel liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is te laat, sorry je moet een andere bodyguard zoeken.
nieuwe bankjes waarschijnlikjk, hebben ze in leiden en de bijlmer nu ook, goede ontwikkeling.. op de plek waar er vroeger geen / 2 stonden staan er nu 8quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
No worries, het zal niet nodig zijn. Ik kan wel 'icy bitch' zijn als ik het wil. Wervertje deinsde gisteren ook verschrikt terug. Maar ik ben nature juist heel lief![]()
Maar goed, ik vind het ook een beetje te gek dat je om die gasten te ontwijken niet meer om je heen kan kijken, maar strak naar de grond moet staren en zo hard mogelijk moet doorlopen. Dáár kan ik me heel erg pissig om maken.
Sowieso, ga dan niet in de ingang van een station staan! Dat zijn juist de plekken waar mensen haast hebben. Ik snap niet dat de gemeente daar een vergunning voor afgeeft.
Anyways, ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen zijn op perror 5, mijn aankomstperron op Utrecht CS. Het wordt verbouwd, maar ik kan nog steeds niet zien wat er nu gaat veranderen.
Utrecht Centraal krijgt nieuwe perronkappen. Daarvoor moeten de oude gesloopt worden en dat gebeurt gefaseerd. Momenteel is daarom spoor 5 aan de beurt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anyways, ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen zijn op perror 5, mijn aankomstperron op Utrecht CS. Het wordt verbouwd, maar ik kan nog steeds niet zien wat er nu gaat veranderen.
Bron en meerquote:NS-station Goffert in 2012 open
NIJMEGEN - Na jaren van praten en plannen maken komt er vaart in de realisatie van NS-station Nijmegen Goffert, gelegen gelegen tussen het centraal station en Nijmegen-Dukenburg. Komend najaar moet er een ontwerp voor station en stationsomgeving liggen, zo melden de Stadsregio Arnhem-Nijmegen, ProRail en de NS.
Klopt. Dat is de App. Trein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://href.in/pics/c4fc35.jpg
Ook heel er tactisch trouwens, dat gekantelde treintje wat storingen moet weergeven
Is dat de Applicaite Trein waarvoor ik dik 2 euro moet lappen uit de appstore?
Nou en? Hij heeft iets gemaakt dat goed werkt, was de eerste met het idee en heeft het blijkbaar goed uitgevoerd. Waar komt dat toch vandaan dat je vooral niet te veel geld mag verdienen met je eigen ideeën en dat alles maar gratis moet zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de App. Trein.
Naar horen zeggen schijnt het uitstekend te werken.
[sub]Die student is straks multimiljonair![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |