Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Die 22" de Techwood lijkt door allerlei technieken veel groter dan die 40"van Philips.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?![]()
Nou 40 echte inch is toch wel groot hoor voor een TV, al kun je natuurlijk nog groter gaan.
Alleen als je er een xbox360 op aan sluit wordt hij anders gemeten. Dan meten ze eerst de grootste cirkel die ze in het beeldscherm kunnen maken en dat getal plus de diagonale afmeting.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?![]()
Nou 40 echte inch is toch wel groot hoor voor een TV, al kun je natuurlijk nog groter gaan.
Bedankt voor de uitleg, dan is dat ook voor mij duidelijk. Aan de kwaliteit van de Techwood zal ik na alle positieve verhalen hier niet meer twijfelen zeker voor de prijs rond de 200 euro is het een prima scherm. De specs van de Techwood zoals responstijd van 5 ms dan komt mijn Philips met minder dan 2 ms beter ervan af 40PFL9704H/12 en ook full HD (1920 x 1080p) en 4 keerr HDMI ingang (waarvan er nog 1 vrij is voor de PS3.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Alleen als je er een xbox360 op aan sluit wordt hij anders gemeten. Dan meten ze eerst de grootste cirkel die ze in het beeldscherm kunnen maken en dat getal plus de diagonale afmeting.
Wat een kickquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef Teezie het volgende:
Ik kocht laatst een Techwood weet alleen niet meer welke, was wel te pruimen.
Jouw vader? Döner kebab?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef Teezie het volgende:
Overigens was ik niet van plan om mee te doen met de ramadan, 3 keer raden wat me heeft overgehaald.
Natuurlijk is die echt goed. Ik bedoel dit is wel GAM en niet ONZ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is die Techwood IF 22883 echt een goede tv of zijn jullie aan het trollen?
dit dus, ik gebruik hem nu om te Fok!kenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Natuurlijk is die echt goed. Ik bedoel dit is wel GAM en niet ONZ.
jep, heb 'm op mijn pc aangesloten en af en toe gaat ook mijn PS3 erop. Ideale tvquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus, ik gebruik hem nu om te Fok!kenPrachtige TV voor een prachtige prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een kutkick. Tevens nog 2 posts tot de duizendquote:Op zondag 25 maart 2012 05:00 schreef Haifisch het volgende:
Hallo, misschien een beetje laat maar ik MOET je helpen vind ik.
Misschien denk je dat die 43,65 inch een goede keuze is, maar ik denk dat je beter af bent met een TECHWOOD IF 22883
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |