Wat mij betreft goed. Op te halen in Gouda. Verzenden kan als een enkel pakket, zal dus zo'n 8,- zijn ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:08 schreef twentemeisje het volgende:
The OC Seizoen 1-4 voor 20 euro ex? Waar zijn de boxen af te halen? Ik moet even uitzoeken hoeveel verzendkosten erbij gaan komen.
Past inderdaad wel door de brievenbus ja, heb je geen interesse in beide seizoenen? De reactie onder je wel namelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:46 schreef tijdrenner het volgende:
Ik wil graag Robin Hood seizoen 2! Neem aan dat die wel door de brievenbus past he.. 8 euro inclusief.
Seizoen 1 en Seizoen 2 samen wmb voor 17,50 incl verzenden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef killermj het volgende:
Robin Hood Seizoen 1
Robin Hood Seizoen 2
Wat is de prijs incl verzendkosten ?
De box past niet door de brievenbus ivm de "grootte". Als we er 11 van maken is 't wat mij betreft akkoordquote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Fom het volgende:
9 euro inclusief voor Prison Break Seizoen 1?
Juist, quote ipv edit, excuus..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
De box past niet door de brievenbus ivm de grootte. Als we er 11 van maken is 't wat mij betreft akkoord
Zie je pmquote:Op maandag 22 februari 2010 21:21 schreef Fom het volgende:
Mm.. Als ik er dan 15 van maak en dan Kingdom Hospital erbij doe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |