Ja, dat scheelt een boel he!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Dank voor je uitleg! Ik ga eens aan de slag
Met katoen kun je wel echt een stuk beter zien wat je doet zegMaargoed, als het me hiermee lukt worden het wel echt lieve babyslofjes
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, ik heb je gemailed met mijn 'tutorial' met foto's.
Mss dat het je helpt...
Het mailadres uit je profiel trouwens.
heb je dat jazz garen al eens vergeleken met dat catania, is dat de dikkere variant ervan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:20 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, ben weer terug en heb 6 nieuwe bollen gescoord. Mijn (nu) favo katoen spullie gaat eruit, dus kunnen ze niks meer van bij bestellen en vandaar dat het op internet dus ook eigenlijk niet meer te krijgen is. Wel ging de mevrouw van de winkel op zoek naar iets alternatiefs voor deze garen. Hopelijk lukt dat, anders moet ik mar op zoek naar iets dergelijks... Heb nu weer wat bruin, roze, licht groen, licht blauw en geel erbij, dus daar moeten mijn haakhormonen het voorlopig maar mee doen. En meteen ook een 4.0-naald erbij gehaald... heb nu dan 3,5 4 en 4,5...
dan weet ik welke dat is, daar lag ook van bij die winkel in Aachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, catania is een stuk dunner, jazz is wat wolliger qua gevoel zeg maar... wel de strakheid van katoen, maar de zachtheid van wol... vond het wel een fijne combi
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef Mynerfius het volgende:
[..]Ik vind hem toch erg duidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lekkere duidelijke uitleg *kuch* ik hoop dat het lukt...succes!
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
Ik zal vanavond ff showen, als ik fut heb want ben de hele dag al zo ziek als een hondquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maak je progress? Doe eens showen?
Ben nog steeds bezig met muts voor Sasha maar heb weinig tijd gehad de laatste dagen.
Dat kussen van Hoothoot is leuk!
Mag ik die tutorial ook? Zou graag proberen of ik dat ook kanquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, ik heb je gemailed met mijn 'tutorial' met foto's.
Mss dat het je helpt...
Het mailadres uit je profiel trouwens.
Beterschap.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal vanavond ff showen, als ik fut heb want ben de hele dag al zo ziek als een hond
wat je misschien kunt doen is eens bellen naar Ut Bölke of zij t ook hebben, en in welke kleuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, Hobbydoos heeft stiekum toch nog wel de leuke kleuren van Jazz-garen.. maar ik heb niet echt zin om voor 32 euro te gaan bestellen of anders voor 8 euro aan garen bijna evenveel nog aan verzendkosten te moeten betalen... hmmm, twijfel twijfel
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:57 schreef Vicky het volgende:
Ik hoop dat het vandaag nog eens een keertje droog wordt. Dan kan ikkatoen gaan kopen
ja dat kan maar met 2 kinderen is dat minder fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:47 schreef m@x het volgende:
[..]Je kan ook gewoon naar buiten als het regent hoor
*smelt*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dame is er blij mee!
[ afbeelding ]
En als je het losse draadje van het begin als onderste puntje van de eerste driehoek houdt en dan in de bovenste horizontale rand gaat meerderen is ook steeds duidelijk wat de onderkant is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef Mynerfius het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem! Na een hoop proberen en met wat hulp van de instructie was het ineens gelukt (maar goed ook want het haakwerk ging letterlijk door de kamer). Je moet als het ware eerst een loopje maken, en in dat loopje maak je twee andere loopjes vast. Als je er eenmaal 3 hebt (dus een klein driehoekje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |