quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af of die meer games heeft naast DS voor de PS3
Uncharted 1 en 2 en MGS4 heeft hij ook geloof ik.quote:
Gijs, maakte maar een geintjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...wat moet er gebeuren wil jij gehyped worden?
Ja hoor, zal vanavond even mijn lijstje tonen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af of die meer games heeft naast DS voor de PS3
Eens,... VC zou bovenaan zijn lijst moeten staan!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uncharted 1 en 2 en MGS4 heeft hij ook geloof ik.
Valkyria Chronicles weer niet.
Ik zal straks eens voor je zoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Chocobo het volgende:
Cool stuk over Yakuza 3,... Strol zijn er ergens video previews?
Thanks Gijs,... ik ga er nu even voor zitten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Cho:
http://www.gametrailers.com/video/uk-debut-yakuza-3/59774
http://www.gametrailers.com/video/early-influences-yakuza-3/61877
Maar ik vermoed dat we oplopend naar de release van 12-3 meer zullen zien.
Yakuza is een simpele brawler in een toffe setting.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijs,... ik ga er nu even voor zitten!
Daar had ik dus last vanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, vandaag in Den Haag
Tram 3&4 reden niet (belangrijke trams) en de tramtunnel in de stad kon niemand in want er was daar geen stroom. Tram die ik altijd pak zat stamvol, en bij de tramhaltes stonden mensen in rijen te wachten.
Er werd in de tram gevochten volgens mij omdat ze op elkaar zaten als japanners.
Ik ben lekker thuis gebleven
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_moslims___.html
Probleem opgelostquote:In de gemeenschap hoor ik dat mensen overwegen om dan maar niet meer te vliegen en gewoon met de auto te gaan
Als ze met de auto naar Amerika, Engeland of Afrika proberen te rijden zelfs definitief opgelost.quote:
lekker met 't busje 5 weken naar marokkoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_moslims___.html
Als ze 3 uur met het vliegtuig gaan stinken ze ook behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
lekker met 't busje 5 weken naar marokko
god, wat zal dat stinken zeg,
Waar woon jij ergens in DH?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ze 3 uur met het vliegtuig gaan stinken ze ook behoorlijk.
10 minuutjes vandaan, woon bij de splitsing Thorbeckelaan/Oude Haagweg, fiets elke dag langs westeinde.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens in DH?Vlakbij het ziekenhuis Westeinde toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dan wonen we vlakbij elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
10 minuutjes vandaan, woon bij de splitsing Thorbeckelaan/Oude Haagweg, fiets elke dag langs westeinde.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:35 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dus dan moeten ze verplicht tumblr hebben en mij volgen om te kunnen reageren, nee dan vind ik deze beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:51 schreef Chocobo het volgende:
Misschien hebben we Disgus helemaal niet nodig straks. Tumblr update
Now testing: Replies
This very beta new feature allows people you follow to reply to your posts. So far, this feature only works from the Dashboard and only on your primary blog. Some big updates are on the way.
You can enable it by checking off Customize → Advanced → Enable replies.
Nee Gijs,... dat is nu in de beta. Straks is alles goed geïntegreerd! Ik verwacht ook een Disqus import optie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze verplicht tumblr hebben en mij volgen om te kunnen reageren, nee dan vind ik deze beter
Gefeliciteerd Gijsquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:00 schreef Bastard het volgende:
ik ga zo poepen en een update doen.
Gijs, dit gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Politiek gister weer...zooooo misselijkmakend. Ik heb stukjes van het debat gezien. Ik ben het niet vaak eens met Halsema en Pechthold, maar in dit geval deelde ik hun boosheid/verbazing/verontwaardiging. JP kan echt niet toegeven dat hij fout zat...zo krampachtig. En Van Geel. Ongelooflijk wat zo'n man met droge ogen durft te zeggen.En dan die slappe knieën van de PvdA met Hamer voorop. Dat er nog mensen op het CDA en de PvdA stemmen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eft_Irakdebat__.html
Er lopen eigenlijk twee discussies door elkaar door dat rapport Davids.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, dit gaat helemaal nergens overHet was goed dat we, toen naar Irak zijn gegaan. Sadam is verslagen. Dat het niet helemaal is gegaan zoals het hoort, tja, excuses en klaar. Maar zo'n commissie en al die debatten kostten toch veel te veel tijd en geld?! Veel partijen grijpen elke strohalm aan om het kabinet te laten vallen maar zijn zelf ook geen haar beter...
Het is ook politiek opportunisme. Ik vind ook dat we in Afghanistan moeten blijven. Je kunt niet zomaar halverwege stoppen en alles achterlaten. En die PvdA oplossingen van gemeenschapsgeld in de vorm van ontwikkelingshulp naar kansloze corrupte landen overmaken kennen we nu wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar selectief informeren doet IEDEREEN Als ik vroeger mijn raport van school kreeg vertelde ik over alle negens die er stonden, niet over die ene vijf...
Ik vind trouwens dat we moeten blijven in Afghanistan. En ik vind Bos een ei.
Potje dammen in de zonquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:49 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. WTF doen we in Afghanistan... geldverspillen, vriendjes blijven met Amerika..
Voorkomen dat de Taliban weer aan de macht komt? Terroristen aanpakken? Opiumhandel frustreren? Lokale bevolking helpen? Vooral (jonge) vrouwen die nu weer naar school kunnen bijvoorbeeld? Irak hadden we achteraf niks te zoeken. Maar Afghanistan is zeker een strijd die gestreden moet worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:49 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. WTF doen we in Afghanistan... geldverspillen, vriendjes blijven met Amerika..
Ja vooral een morele strijd dus als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voorkomen dat de Taliban weer aan de macht komt? Terroristen aanpakken? Opiumhandel frustreren? Lokale bevolking helpen? Vooral (jonge) vrouwen die nu weer naar school kunnen bijvoorbeeld? Irak hadden we achteraf niks te zoeken. Maar Afghanistan is zeker een strijd die gestreden moet worden.
Zo enorm genotenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn jullie ook nog zo vol van Mass Effect 2?
Ik moest echt een week voordat ik een andere game weer kon oppakken.
Die switchquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Al Quaida heeft de aanslagen van 9-11 gepleegd. Taliban steunde openlijk Al Quaida en bood ze onderdak, bescherming en ruimte voor trainingskampen in Afghanistan. Nu zijn ze uitgeweken naar het berggebied tussen Pakistan en Afghanistan. Wat ook speelt is dat Amerika zo meer grip op Pakistan kan houden en ze helpen met hun eigen strijd tegen extremisten. Dus naast het terugpakken van Al Quaida wil men voorkomen dat Pakistan radicaliseert en er zo mogelijk atoomwapens in de handen van terroristen komen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Bastard het volgende:
Ja vooral een morele strijd dus als ik dat zo lees.
En waarom zitten we daar, wie heeft het aangewezen als boeman? Waarom zitten we niet in Sudan bijvoorbeeld?
Wij hadden niks te vrezen van de Taliban, nu wel... maar dat harde ook weer over Sudan.. lees anders eens van Dave Eggers - What's the what. Het zijn echte mensen daar namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al Quaida heeft de aanslagen van 9-11 gepleegd. Taliban steunde openlijk Al Quaida en bood ze onderdak, bescherming en ruimte voor trainingskampen in Afghanistan. Nu zijn ze uitgeweken naar het berggebied tussen Pakistan en Afghanistan. Wat ook speelt is dat Amerika zo meer grip op Pakistan kan houden en ze helpen met hun eigen strijd tegen extremisten. Dus naast het terugpakken van Al Quaida wil men voorkomen dat Pakistan radicaliseert en er zo mogelijk atoomwapens in de handen van terroristen komen.
Waarom niet Sudan? Kansloos land vol kansloze negers die al decennia een burgeroorlog uitvechten waar voor de rest niemand last van heeft.
Ben ik het niet mee eens. Ze boden onderdak aan Al Quaida (waar we wel wat van te vrezen hebben) en streefde een Islamitische revolutie in Pakistan na. Een (redelijk) democratisch land met kernwapens. Ik begrijp wel dat het echte mensen in Sudan zijn. Maar je kunt niet elk land wat met zichzelf worstelt helpen. En kijk maar hoe goed het in Somalië is afgelopen toen Amerika probeerde een Afrikaans land te helpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
Wij hadden niks te vrezen van de Taliban, nu wel... maar dat harde ook weer over Sudan.. lees anders eens van Dave Eggers - What's the what. Het zijn echte mensen daar namelijk.
Ik las laatst wel dat er in Sudan licht aan het eind van de tunnel. De Christenen in het zuiden kunnen zich via een referendum afscheiden van het Arabische noorden en een apart land worden. Dat zou wel een eind maken aan de burgeroorlog.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Altijd een dilemma,... burgers versus de regering in de in onze ogen 'kut' landen. Ver van mijn bed show landen,... toch wat B. zegt,... echte mensen daar Gijs,... met vaak een uitzichtloos bestaan.
Omdat dit de source is:quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dat plaatje dus maar niet Sjo :?
[ afbeelding ]
1 |
Die heb ik niet in mijn C:\ staanquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat dit de source is:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben even aan het klooien en spelen Gijs!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dat plaatje dus maar niet Sjo
[ afbeelding ]
Wat is het nou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef Wessiej het volgende:
Eurogamer 8/10
Nu te koop voor 800 space bucks.
http://www.eurogamer.net/(...)-winterbottom-review
[ afbeelding ]
Ah .... ok...... ?quote:The opening cinematic makes it abundantly clear that Winterbottom is both a cad and a bounder. Expect similar stuff in the next iteration of Tetris
He lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben even aan het klooien en spelen Gijs!
Ik heb soms het idee dat je het opzetten van zoiets leuker vindt dan het daadwerkelijk onderhouden. Altijd enthousiast over nieuwe dingen, alles uitproberen en na verloop van tijd toch weer op zoek naar iets nieuwsquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben even aan het klooien en spelen Gijs!
Ik tik nog gewoon grote stukken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je het opzetten van zoiets leuker vindt dan het daadwerkelijk onderhouden. Altijd enthousiast over nieuwe dingen, alles uitproberen en na verloop van tijd toch weer op zoek naar iets nieuws
Dat is helemaal geen slecht iets, alleen vind ik het wel jammer. Ik mis je grote blogs ook, dat waren altijd mooie stukken om te lezen! (,...)
Nee Gijs, hard rijden doe je maar in een computerspelletjequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_agent__.html?p=8,1
En die reacties ookBOEHOEHOE.. NEE LINKS BLIJVEN RIJDEN IS LEKKER!! Maak toch vaart mensen, als iemand sneller wil rijden ga dan opzijn en hou je klep!
Je kan toch opzij gaan voor iemand? Waarom lijkt dat gewoon niet te kunnen (willen) in dit land? Ga eens in Duitsland rijden... kom je terug en denk je OH MY GOD wat een hoop homofielen hier op de weg, expres naaien!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs, hard rijden doe je maar in een computerspelletjeJe houdt je gewoon aan de regels!
Zit wel een kern van waarheid in. Ben altijd wel op zoek naar iets nieuws,... kennis verrijking zeg maar. Proberen, sleutelen,... maar om eerlijk te zijn ben ik wel al lang op zoek naar zoiets als dit! Mijn andere site bestaat nog steeds Gijs,... grote blogs schrijf ik echter alleen niet zo vaak!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je het opzetten van zoiets leuker vindt dan het daadwerkelijk onderhouden. Altijd enthousiast over nieuwe dingen, alles uitproberen en na verloop van tijd toch weer op zoek naar iets nieuws
Dat is helemaal geen slecht iets, alleen vind ik het wel jammer. Ik mis je grote blogs ook, dat waren altijd mooie stukken om te lezen! (,...)
Skwé-uhnix!quote:
Ik zag hem hier al:quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Prachtig begin van de ochtend
Bekijk deze YouTube-video
gast lokt een ruzie uit, maar krijgt zware klappen van die bejaarde
heerlijk
Ik moest dat even fonetisch zeggenquote:
Daambalampsquote:
quote:
Winterbottom. Bioshock 2. Koop Forza3 van mij voor 20 euro,quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uncharted 2 weer uitgespeeld, op Normal nuNog geen Heavy Rain though... What to play? Ik denk God of War 2 nog een keer.
Mijn 360 is uitgeleend he en Kepler mag 'm gewoon nog ff houden. Ik doe nu gewoon trophy-plays, want tja...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Winterbottom. Bioshock 2. Koop Forza3 van mij voor 20 euro,
Als Kepler toch zo dichtbij woont, zal ik even Forza in zijn brievenbus gooien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn 360 is uitgeleend he en Kepler mag 'm gewoon nog ff houden. Ik doe nu gewoon trophy-plays, want tja...
[ afbeelding ]
Je mag van mij Vancouver 2010 hebben voor de PS3.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, m'n trophies zijn niet op Facebook gepost
__________O__________quote:
Ik mis watquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens...het is spannend in Den Haag. Vanavond bier en chips in huis halen!
Nee, geen God of War 2, voelt onwijs gedateerd aan na het spelen van Dante's Inferno!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uncharted 2 weer uitgespeeld, op Normal nuNog geen Heavy Rain though... What to play? Ik denk God of War 2 nog een keer.
Anders lul je gewoon ongeneerd tegen jezelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, geen God of War 2, voelt onwijs gedateerd aan na het spelen van Dante's Inferno!
Just trying to blend inquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders lul je gewoon ongeneerd tegen jezelf
Waar kan ik het het beste volgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hoop zetels verloren,... even wat goed maken? Geen idee Gijs,... begrijp niks van politiek! Weet wel dat JP een fail is en echt alleen maar stront praat. Klaar met die man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom wil de PvdA zo nodig weg eigenlijk? Omdat het een afspraak is die een paar jaar terug is gemaakt? Ik vind dat wel erg kort door de bocht eigenlijk, tijden veranderen toch? En de eventuele missie die er voor NL komt is heel anders van opzet...
http://twitter.com/geertwilderspvvquote:Goed zo Wouter hou je poot maar stijf en trek de stekker uit dit kabinet, het land smacht naar verkiezingen. Wij zijn er klaar voor!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit oooook
[..]
http://twitter.com/geertwilderspvv
[ afbeelding ]
Wat een circusEn die moeten voor ons keuzes maken en het land besturen !!
GW is de persoon die er het meest een poppenkast van maakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja,... mijn stem heeft die Gijs! Ben klaar met deze poppenkast.
Geen idee,... heb hem nog niet aan de macht gezien. Alsof het slechter kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GW is de persoon die er het meest een poppenkast van maakt.
Voor het eerst sinds 4 jaar hoor ik een goede reden waarom GW wel aan de macht mag komen. Het is gewoon waar, het kan niet slechterquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... heb hem nog niet aan de macht gezien. Alsof het slechter kan
Geef die vent een kans,... als is het alleen om je stem te laten horen over de onvrede. Het is te slecht voor woorden,... blijft het slecht met GW?,... OK,... dan heb ik het in ieder geval geprobeerd! Maar kan het echt veel slechter? Nee,... dat geloof ik niet. Proberen kan echt geen kwaadquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 4 jaar hoor ik een goede reden waarom GW wel aan de macht mag komen. Het is gewoon waar, het kan niet slechter
Land op zijn kop als hij aan de leiding is, daarom stem ik VVD.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef die vent een kans,... als is het alleen om je stem te laten horen over de onvrede. Het is te slecht voor woorden,... blijft het slecht met GW?,... OK,... dan heb ik het in ieder geval geprobeerd! Maar kan het echt veel slechter? Nee,... dat geloof ik niet. Proberen kan echt geen kwaad
Heb ik ook jaren gestemd,... zie ze amper nog,... maar ieder zijn ding inderdaad!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Land op zijn kop als hij aan de leiding is, daarom stem ik VVD.
Wel mooi gebruik van je ,....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
In een interview met Nieuwe Revu is Geert anders best pragmatisch. Hij geeft aan regeringsverantwoordelijkheid te willen dragen en dat hij wat zijn standpunten betreft best bereid is water bij de wijn te doen als dat leidt tot veranderingen. Yes we can!
Precies, geef ze een kans en we zien wel weer verder... clubje wat er nu is heb ik ook geen vertrouwen in, en de VVD naait je ook in de kont. Geen zin in, verandering, YES we can!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef die vent een kans,... als is het alleen om je stem te laten horen over de onvrede. Het is te slecht voor woorden,... blijft het slecht met GW?,... OK,... dan heb ik het in ieder geval geprobeerd! Maar kan het echt veel slechter? Nee,... dat geloof ik niet. Proberen kan echt geen kwaad
Van wie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:56 schreef Chocobo het volgende:
Noot is er ook een normaal album van Justice (Genesis) te vinden? Ik heb alleen een live versie en ik vind daar de bass te treble achtig
Morgen Forza 3 in je brievenbus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik woon nu tijdelijk tegenover het Westeinder
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen Forza 3 in je brievenbus!
Wat een vreselijke muziek Gijsquote:
Ik bespeur resten van sexuele frustatie in je postquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Vorige keer vond je het cool,... was de AC2 launch trailer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een vreselijke muziek Gijs
Ik schat zijn kansen op sex vanavond groter in dan jou!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik bespeur resten van sexuele frustatie in je post
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik schat zijn kansen op sex vanavond groter in dan jou!
Ik denk het,... ga het niet volgen,... zonde van mijn tijd! Niet gehyped voor FF Gijs? Geeft niks,... komt vanzelf wel. Ga je hem halen of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
Maar Strol geilt blijkbaar op politiek gebitch
En dan die titel binnen 5 seconden weten, gaaf dat die het vondquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vorige keer vond je het cool,... was de AC2 launch trailer!
Ja,... snap het ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan die titel binnen 5 seconden weten, gaaf dat die het vond
No wai.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vorige keer vond je het cool,... was de AC2 launch trailer!
Moet...vallen...ben het zoooooooo zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
Maar Strol geilt blijkbaar op politiek gebitch
Den Haagquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het,... ga het niet volgen,... zonde van mijn tijd! Niet gehyped voor FF Gijs? Geeft niks,... komt vanzelf wel. Ga je hem halen of niet?
Meer behoefte aan een kont Gijs!quote:
Dat cowboy spel? Ben ik zelf niet gehyped voor. Voor deze FF ben ik ook minder gehyped dan de vorige,... maar toch,... het is Final Gijs,... klaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Den Haag
Nee, kan er niks aan doen! Geen steden of leuke dorpjes
Ga hem wel halen, dat wel. Ach, voordeel van dat ik niet hyped ben is dat het alleen maar kan meevallen
RDR… dáár heb ik zin in!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meer behoefte aan een kont Gijs!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meer behoefte aan een kont Gijs!
Ga d'r echt even voor vanavond,.... lange tijd geleden dat ik bierde!quote:
Normaal ik doordeweeksn ook niet, maar Amber is jarigquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga d'r echt even voor vanavond,.... lange tijd geleden dat ik bierde!
Vorige week gezien, goede film.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0929632/ ga zo kijken, ben benieuwd!
Gijs… we wonen alletwee in Alphen… kom is een keer whiskey/jointje doen dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Normaal ik doordeweeksn ook niet, maar Amber is jarig
Is een zware Gijs!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Bastard het volgende:
quote:
Ik heb net ook een six pack gehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga d'r echt even voor vanavond,.... lange tijd geleden dat ik bierde!
Wat kijken jullie de laatste tijd allemaal zwaarmoedige films.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net ook een six pack gehaald.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat kijken jullie de laatste tijd allemaal zwaarmoedige films.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga deze kijken
http://www.imdb.com/title/tt0876563/
Visjes
Ja misschien wel eens lachen jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs… we wonen alletwee in Alphen… kom is een keer whiskey/jointje doen dan!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net ook een six pack gehaald.
Ik zal even kijken, kan zijn dat ik s'ochtends moet lessen! Komt goed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien wel eens lachen ja
Anders kom je vrijdagavond ff langs hier? Gijsje79 is er dan ook
Is dat nu lekker? Ik drink normaal alleen maar single malt.quote:
Heb nog maar één keer een green label gekocht (in Bangkok), blijft duur spul wat ik in één avond opdrinkquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat nu lekker? Ik drink normaal alleen maar single malt.
Je proeft wel degelijk verschil hoor. Zelf hou ik erg van zachte whiskey's. Die van de Ile of Skye trek ik bijvoorbeeld totaal niet door de sterke turfsmaak.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Chocobo het volgende:
Wat moet je er allemaal mee,.... alcohol is alcohol,... maar ja,... zo ben ik!
Ik kom wel helpen Gijs!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb nog maar één keer een green label gekocht (in Bangkok), blijft duur spul wat ik in één avond opdrink
Maar ik proef wel degelijk verschil, dit is, tja… rijker en voller!
Moet ook ooit nog is als ik iets groots vier een grote Blue Label kopen
Of deze heb ik ook zien staan;
[ afbeelding ]Duuuuur
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Chocobo het volgende:
Wat moet je er allemaal mee,.... alcohol is alcohol,...
Ik proef dat nooit,... drank is drank,... wat is een turf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je proeft wel degelijk verschil hoor. Zelf hou ik erg van zachte whiskey's. Die van de Ile of Skye trek ik bijvoorbeeld totaal niet door de sterke turfsmaak.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kieskompas Delft gedaan, ik moet stemmen op deze meneer:
[ afbeelding ]
De Baronquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Die snorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Alweerquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh!
Laatste werkdag en dan vakantie![]()
![]()
Ik ben sinds vorig jaar augustus niet vrij meer geweest.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar augustus niet vrij meer geweest.
Ben je vrije dagen aan het sparen voor een sabatical?quote:
Noem jij dat vakantiequote:Op donderdag 18 februari 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand heeft ook Kerst gehad inderdaad
Geen tijd en geen geld!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je vrije dagen aan het sparen voor een sabatical?
Precies.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar augustus niet vrij meer geweest.
Gijs,... mijn ME2 LE was goedkoper dan jouw normalequote:
Daar ben ik sinds augustus niet meer geweest pjee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Long weekend in huize france word niet meegerekend begrijp ik dan
Ik ben wel weer toe aan een coole survival horror ervaring. Alan Wake is de Dead Space van dit jaar?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:57 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... dat geluid!,... zit hier met kippenvel!
http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-darkness-rising
Alan wordt steeds meer een must-havequote:Op donderdag 18 februari 2010 09:57 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... dat geluid!,... zit hier met kippenvel!
http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-darkness-rising
Ben deze preview aan het lezen en raak serieus hyped! Vooral die 4 filmpjes die ze hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alan wordt steeds meer een must-have
Heb je die LE al gezien?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben deze preview aan het lezen en raak serieus hyped! Vooral die 4 filmpjes die ze hebben
http://www.eurogamer.net/articles/alan-wake-hands-on
Er was ook een botsing omdat iemand een minister voor leugenaar heeft uitgemaakt maar geen motie van wantrouwen had ingediend ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Nog meer politieke botsingen
http://www.telegraaf.nl/b(...)heffing__.html?p=1,1
L,...E,...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je die LE al gezien?Die is echt té awesome! Verschillende sites hebben 'm ook voor 60 staan, dus dan ga ik daarvoor denk ik. Hopen dat de FRS weer een mooie actie heeft er voor.
Sinds wanneer is het nieuws dat we 2x voor van alles betalen? Kijk maar naar alles waar accijnzen of exta (milieu)belasting op zit. Daar betalen we nog een keer BTW over. Belasting over belasting.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Hop,... we worden genaaid
http://www.telegraaf.nl/d(...)afval___.html?p=19,1
Eigenlijk vinden we alles goed dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het nieuws dat we 2x voor van alles betalen? Kijk maar naar alles waar accijnzen of exta (milieu)belasting op zit. Daar betalen we nog een keer BTW over. Belasting over belasting.
Gijs, hou mijn blog anders gewoon een beetje in de gatenquote:
OMGquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, hou mijn blog anders gewoon een beetje in de gaten
[ afbeelding ]
Een boek van 144 pagina's, geschreven door Alan Wake zelfquote:
Serieusquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een boek van 144 pagina's, geschreven door Alan Wake zelf![]()
![]()
Daar hoop ik ook op. Zal nog wel even duren, maar dat komt vanzelf op FOK! of Budgetgaming te staanquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SerieusHele coole editie. Hoop dat FRS hem in de collectie opneemt!
quote:En dan houden we er mee op. Hier in Den Haag
Lieve familie, vrienden, kennissen en geachtige aanwezigen. Welkom vandaag in Zaal A van Crematorium Nederland. [Stemmig muziekje] Fijn, dat u in groten getale aanwezig bent op deze droevige dag. Dat geldt ook voor al die duizenden mensen die buiten op Groot Scherm meekijken. Vandaag nemen wij afscheid van Balkenende Vier [prima reconstructie]. Het vierde kabinet Balkenende is na een lang ziekbed... Oh hell. Cut the crap. We schuiven die kist zo snel mogelijk de oven in, weg ermee. Koffie & cake slaan we over. Het ies FEEST! Bier voor iedereen. Bitterballen en vlammetjes komen er aan. Lang leve de DonderdagOchtendBorrel. Feestelijk afscheid nemen van al die mislukte faalministers en Grijs1-prutsers mag hieronder. Shoot from the hip. Over de doden niets dan slechts...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Damn, die Alan Wake CE![]()
ontopic: so true....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap 'm wel, maar hij komt 12 jaar te laat
Vallen...vallen...vallenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)-naar-de-knoppen.ece
Waarom is de PvdA nou weer de lul,.... afspraak is afspraak toch? JP's onderwater belofte richting de US geldt toch niet? Waarom neemt de CU geen afstand van beide partijenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)-naar-de-knoppen.ece
Gewoon ander naampje geven dus, toch betalen niemand kan er wat van zeggen .quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Hop,... we worden genaaid
http://www.telegraaf.nl/d(...)afval___.html?p=19,1
En daar snap ik ook geen kont vanquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden we alles goed dus
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
En daar snap ik ook geen kont van
Ik krijg salaris, min belasting, dan ga ik wat kopen moet ik ook belasting betalen, en wat ik dan vervolgens weggooi.. betaal ik ook weer belasting op en dan krijg ik nog rioolbelasting...
Situatie in Afghanistan is veranderd. Zeker nu Obama president is. Daarnaast is het geen verzoek van de VS maar van de NAVO. Daar moet je zorgvuldig mee omgaan. Wat de PvdA mee doet is not done, binnen een paar dagen het verzoek verscheuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Waarom is de PvdA nou weer de lul,.... afspraak is afspraak toch? JP's onderwater belofte richting de US geldt toch niet? Waarom neemt de CU geen afstand van beide partijen![]()
Dat vind ik ook.. afspraak is afspraak en daarmee klaar!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom is de PvdA nou weer de lul,.... afspraak is afspraak toch? JP's onderwater belofte richting de US geldt toch niet? Waarom neemt de CU geen afstand van beide partijen![]()
Nee... we zouden ophouden na 2010.. dat was een AKKOORD .. een deal...quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Situatie in Afghanistan is veranderd. Zeker nu Obama president is. Daarnaast is het geen verzoek van de VS maar van de NAVO. Daar moet je zorgvuldig mee omgaan. Wat de PvdA mee doet is not done, binnen een paar dagen het verzoek verscheuren.
CDA en CU zijn van mening dat we niet alles uit handen kunnen laten vallen wat de afgelopen jaren is bereikt. PvdA ligt dwars vanwege de gemeenteraadsverkiezingen. Ze willen even een statement maken.
Nou, ze hebben als kleine minderheidspartij toch wel een flinke Chrrrristelijke stempel op het kabinet kunnen drukken. GL krijgt daarom veel kritiek van de achterban omdat zij er toentertijd voor hebben gekozen om niet deel te nemen aan dit kabinet. Gemiste kans voor Femke. Is ook een van de redenen dat ze nu zo fel is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:58 schreef Bastard het volgende:
Dat vind ik ook.. afspraak is afspraak en daarmee klaar!
En de CUvind het zo sneu voor ze, ze willen zo graag meedoen, misschien komen ze nooit meer in de coalitie
Ook alleen maar omdat het CDA erg chrrrristelijk isquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, ze hebben als kleine minderheidspartij toch wel een flinke Chrrrristelijke stempel op het kabinet kunnen drukken. GL krijgt daarom veel kritiek van de achterban omdat zij er toentertijd voor hebben gekozen om niet deel te nemen aan dit kabinet. Gemiste kans voor Femke. Is ook een van de redenen dat ze nu zo fel is.
Er is een verschil tussen weten dat een verzoek eraan komt, en een officieel verzoek daadwerkelijk ontvangen. De opstelling van de PvdA is gewoon not done in diplomatieke kringen. Nederland gaat echt gruwelijk af. En dat krijgen we via een andere weg (EU) wel weer om de oren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:01 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. dat de NAVO het pas sinds een paar dagen officieel heeft ingediend boeit me even niet, we wisten het vlgs mij al in december dat het er aan kwam.
CDA en CU kan niet samen optrekken tegen PvdA. 2 tegen 1. Met GL ipv CU was het omgekeerd geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het CDA erg chrrrristelijk is
Je bent me kwijt Gijs!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, ze hebben als kleine minderheidspartij toch wel een flinke Chrrrristelijke stempel op het kabinet kunnen drukken. GL krijgt daarom veel kritiek van de achterban omdat zij er toentertijd voor hebben gekozen om niet deel te nemen aan dit kabinet. Gemiste kans voor Femke. Is ook een van de redenen dat ze nu zo fel is.
Heh lekker, een normale post tussen die politietquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Die sfeeeeeeeeeeeeerrrrr!!!!!!
klik eens!
[ afbeelding ]
Tiet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh lekker, een normale post tussen die politiet
Vergis ik mij of zie ik daar nou ook een pluk haar uit die broek omhoog komen?quote:
You are darn right. Demon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vergis ik mij of zie ik daar nou ook een pluk haar uit die broek omhoog komen?
Kheb overal gezegd "geef mij die korting want ik ben Shepard!'quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
I'm Commander Shepard, and this is my favorite thread on the website.
Ik heb overal de volle mep betaald. Ik ben toch geen turk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Bastard het volgende:
Kheb overal gezegd "geef mij die korting want ik ben Shepard!'
Ik heb geld nodig om het universum te redden Henk.. ze hadden het me gratis moeten geven.. of beter nog ik zou de mogelijkheid moeten hebben om mn wapen te richten op citadel!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb overal de volle mep betaald. Ik ben toch geen turk!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Chocobo het volgende:
Geert Wilders (PVV) sprak van een genante vertoning. "Laten we het kabinet in staat stellen niet alleen buiten het kabinet ruzie te maken maar dat ook hier in de Kamer te doen."
Is daar een app voor?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
Kak! Van 13:30 uur tot 16:00 uur vergadering.
[Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER OM 15:00 UUR***
Straks even naar beneden laden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:39 schreef Wessiej het volgende:
Ker, Cho, menschen van het volk.
Er is een Yakuza 3 demo.
Ik ook want ik heb nog nooit iets van Yakuza gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Straks even naar beneden laden!
Niet nodig. Ik haal hem blind.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:39 schreef Wessiej het volgende:
Er is een Yakuza 3 demo.
Thanks! Ik ga dit vanavond eens proberenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:39 schreef Wessiej het volgende:
Er is een Yakuza 3 demo.
Serieus...cursus eromheen praten van JP en Bos nu hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:11 schreef Chocobo het volgende:
Gaat vallen hoor!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)morgen_thuis___.html
Stamppot andijvie en crispino's!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef kepler het volgende:
Alan Wake links zijn kapot
Tijd voor erwtensoep dan maar
Open ze dan vanuit de preview,.... lees het ook evenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef kepler het volgende:
Alan Wake links zijn kapot
Tijd voor erwtensoep dan maar
Cho.....gewoon de allerbovenste tab kiezen, dat zijn de nieuwste dingen. Dan zie je als eerste de Yakuza 3 demo staan, wat een moeite.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Hoe je zo'n PS3 demo ook weer moet zoeken he in die storeZo kansloos,.... alle games / w- z / Yakuza / Yakuza PS3 demo!
Waarom is er nou toch niet gewoon een demo tab,... net zoals de US PSN heeft
Nieuwe shit staat altijd in 'spotlight'… echter geen demo te vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Hoe je zo'n PS3 demo ook weer moet zoeken he in die storeZo kansloos,.... alle games / w- z / Yakuza / Yakuza PS3 demo!
Waarom is er nou toch niet gewoon een demo tab,... net zoals de US PSN heeft
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cho.....gewoon de allerbovenste tab kiezen, dat zijn de nieuwste dingen. Dan zie je als eerste de Yakuza 3 demo staan, wat een moeite.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nieuwe shit staat altijd in 'spotlight'… echter geen demo te vinden
Ja, Eurogamer was kaduuk...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Open ze dan vanuit de preview,.... lees het ook even
http://www.eurogamer.net/articles/alan-wake-hands-on
Na een lang conclaaf met de partij kan ik u melden dat ik daar waarschijnlijk later een bericht terzienertijd over zal formulieren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn inhoudelijke vragen, nogmaals daar ga ik nu niet op in.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef Bastard het volgende:
Wilders: "Is de koningin morgen thuis?"
Omschrijving.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef kepler het volgende:
Kan ik eindelijk meespelen in een Stephen King boek
Engineering FTW!quote:Top 10 College Degrees by Highest Starting Salary
1. Petroleum Engineering $86,220
2. Chemical Engineering $65,142
3. Mining & Mineral Engineering $64,552
4. Computer Science $61,205
5. Computer Engineering $60,879
6. Electrical/Electronics & Communications Engineering $59,074
7. Mechanical Engineering $58,392
8. Industrial/Manufacturing Engineering $57,734
9. Aerospace/Aeronautical/ Astronautical Engineering $57,231
10. Information Sciences & Systems $54,038
Gijs,... is objectiviteit niet een belangrijk kenmerk van een goede engineer?quote:
Eerst een woningquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi!
http://www.budgetgaming.n(...)t+3%29_hardware.html
Filmpje al gezien dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... is objectiviteit niet een belangrijk kenmerk van een goede engineer?
Ja Gijs,... maar daar kan iPhone toch morgen al een app voor uitbrengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |