Dat klinkt als een goed plan! Wellicht is het Open Toernooi bij mijn vereniging ook nog wel een goede optie. Kiezen uit gerenommeerde namen als Klaassen, Schrama en v/d Blom, wie wil dat niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
Volgend jaar de future in Alkmaar toevoegen aan de kalender? Zorg ik voor de live scores.
Inge Schrama ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan! Wellicht is het Open Toernooi bij mijn vereniging ook nog wel een goede optie. Kiezen uit gerenommeerde namen als Klaassen, Schrama en v/d Blom, wie wil dat niet?
Ik stem voor de challenger van Alphenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
Volgend jaar de future in Alkmaar toevoegen aan de kalender? Zorg ik voor de live scores.
Gemax Open googlen, en dan livescorequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
Waren er nog ergens livescores te zien van die Grand slam in Belgrado? Kindlman gewonnen van Sluiter zag ik ergens.
Wel knap als je zo'n toernooi winnend afsluit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt moeilijk nu al 200 punten hebben, dat komt later.
De OOP is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden voor PICK3?
Net als vorig jaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:04 schreef Tim86 het volgende:
erg nuttig als toch alleen de beste 11 resultaten tellen
Tja, ik zie het nut niet van het kiezen voor een krabbelaar om eens per 5 toernooien de schoonheidsprijs te winnen.quote:
Toen hadden we geen challenger.quote:
Die 12 man op de tribune zullen het hem niet doen. Van wat ik eerder gezien heb wat er zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:39 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat de Devvarman-pickers zich gaan verslikken in de tegenstander icm het publiek daaro.
All out.
Thank me later als ie toch verliestquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:12 schreef XL het volgende:
Ik speel dodig niet. Na het lezen van de voorbeschouwing is het risico te groot. Al denk ik dat hij wint
pick 3: Lammer
quote:
Toch meer dan 12 man, ik zat mis:quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:39 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat de Devvarman-pickers zich gaan verslikken in de tegenstander icm het publiek daaro.
All out.
hij deed ook een top 20 slag, toch? (eentje)quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Krajinovic was de 3e set ook erg goed. Serieus.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een faler is die Devvarman.
Typisch weer zo iemand waar Nalbandian fan van is.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:12 schreef XL het volgende:
Ik speel dodig niet. Na het lezen van de voorbeschouwing is het risico te groot. Al denk ik dat hij wint
pick 3: Lammer
Acht!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef franklop het volgende:
hoeveel man zijn er nog in trouwens?
Hmmmz...quote:
vriendquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef Tim86 het volgende:
zou iemand voor mij de resterende draw willen posten? ga vannacht op vakantie en wil m even invullen..zit alleen zonder internet op pc..
http://www.gemaxopen.com/pdf_files/9/mds.pdfquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef Tim86 het volgende:
zou iemand voor mij de resterende draw willen posten? ga vannacht op vakantie en wil m even invullen..zit alleen zonder internet op pc..
die wel, dank!quote:
succesquote:
laat hem lekker op een andere challenger tankenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij tankt deze wedstrijd, heeft geen zin.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
succeshou de eer van het dorp hoog
Wat wel de favoriet was in die partij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Met een keuze als Przwalsky of hoe die vent ook heet verdien je i.m.o. gewoon 200 pnt.
Sowieso een aardige challengertennisser, hij heeft zelfs fans op mtfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat wel de favoriet was in die partij.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef franklop het volgende:
zijn 28 minuten geleden begonnen dus om 17:40
Best goede bezetting uiteindelijk (nu Verdasco meedoet en Ferrero en Ferrer wat vorm hebben gevonden), maar de draw is gewoon een flipperkast.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:15 schreef TheVulture het volgende:
Jezus... wie heeft dit toernooi uitgekozen
Dag 1: Gonzalez (Santiago)
Die is niet mogelijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:56 schreef Forgive het volgende:
pick 1: Monaco
Het is maar goed dat ik nog even kijk wie die qualifier is gewordenquote:Op maandag 22 februari 2010 02:15 schreef TheVulture het volgende:
Jezus... wie heeft dit toernooi uitgekozen
Dag 1: Gonzalez (Santiago)
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 22 februari 2010 02:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Trouwens, je weet dat Santiago Gonzalez een Mexicaanse wildcard is die 1-3 in challengers is dit jaar die alleen een wildcard heeft omdat hij de enige Mexicaan is met een ranking onder de 390? Jouw keus uiteraard
mijn foutquote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is niet mogelijk.
Dag 1: Schwank
ctrl+v waarschijnlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 1: Bellucci.
Ongelooflijk dat uitgerekend danusz de enige is die het goed heeft gespeld!
Chriz en ik doelden voornamelijk op het feit dat bijna iedereen de naam verkeerd had.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Hehe, de namen van de spelers weet ik wel uit mijn hoofd hoor
Nog niks gespeeld, begint na 23.00u.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Jiveje het volgende:
Zijn er al wedstrijden gespeeld? Waar kan ik nog uit kiezen?
Wist trouwens helemaal niet dat Moya weer speelde... Is dit zijn comeback?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
00:00 Bellucci
01:30 Schwank
04:00 Moya Gasquet
Te vroege pick was datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:19 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ik vond het al raar dat je op de altijd betrouwbare chela zat
19:30quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:37 schreef franklop het volgende:
hoelaat beginnen ze vanavond?
dank, dan doe ik straks hier even snel een pick kiezenquote:
oeps, nog maar een keer wisselen dan maar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Lol vorig jaar won Gimeno-Traver nog van Albert Montanes in Acapulco. Wel een close match!
Ga anderen even wijzer maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Lol vorig jaar won Gimeno-Traver nog van Albert Montanes in Acapulco. Wel een close match!
Dit had eigenlijk opgelost moeten worden met twee picks op één dag, maar daar is het nu te laat voor. Vorig jaar ging het blijkbaar ook niet helemaal goed, toen kreeg je 10 punten als je pick 1 goed had en vanaf daar verder. Zo gaat het dit jaar ook weer, dus als je pick van vandaag verliest krijg je tien punten. De vijf punten vervallen dus, ik vind niet dat Karrel en Nalbandian punten moeten krijgen voor een falende pick...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
dank, dan doe ik straks hier even snel een pick kiezen
Trouwens: INTEL schuiven de punten een rondje door omdat toernooi zaterdag afgelopen is?
Jij doet er ook alles aan om anderen te helpen cq. beinvloeden hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zeg waar het op staat. Ik vond het gewoon toevallig dat ze vorig jaar ook in Acalpulco tegenover elkaar stonden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij doet er ook alles aan om anderen te helpen cq. beinvloeden he
Heb het ook kwaadschiks geleerd, maar het is beter om dat soort feiten lekker voor jezelf te houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik zeg waar het op staat. Ik vond het gewoon toevallig dat ze vorig jaar ook in Acalpulco tegenover elkaar stonden.
Dit is een keihard spel, ieder voor zich.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik zeg waar het op staat. Ik vond het gewoon toevallig dat ze vorig jaar ook in Acalpulco tegenover elkaar stonden.
Graag zelfs.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb het ook kwaadschiks geleerd, maar het is beter om dat soort feiten lekker voor jezelf te houden
Zo kennen we je toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoeren, anders vergeet je weer es mee te doen
Was een 200 toernooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik had het trouwens goed tot aan de finale. Dat zijn toch 150 i.p.v. 100 punten?
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik had pick 6 goed, zijn 150 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |