Wat een mafkees.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even een hommage aan links Nederland.
Mja, en dan? Wilders en het CDA even groot, leuk is dat. Ik sta absoluut niet achter dit kabinet maar het alternatief is zeker niet beter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:57 schreef Crazy Harry het volgende:
nah, ik moet weg helaas
Hopelijk hebben we geen kabinet meer als ik terug kom
wie weet komt er wel heel wat anders uit. geloof je nou echt dat Wilders zoveel stemmen gaat krijgen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, en dan? Wilders en het CDA even groot, leuk is dat. Ik sta absoluut niet achter dit kabinet maar het alternatief is zeker niet beter.
En de enige die ook maar een beetje realistisch het kabinet kan laten vallen is de PvdA en als je Hamer net hoorde gaat dat niet gebeuren.
En dan lekker varkens ruimen met L.J. Brinkhorst.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:00 schreef ASroma het volgende:
thiemeinhoudelijk altijd sterk, zij zou bij de D66 moeten gaan
Het gebrek aan alternatieven mag in principe niet meespelen in de beslissing om een kabinet te laten vallen. Het gaat over een oordeel over het handelen van het huidige kabinet en een dergelijke motie kijkt niet naar de toekomst. Het is natuurlijk wel realistisch om die alternatieven in het achterhoofd te houden, maar die moeten niet leidend zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, en dan? Wilders en het CDA even groot, leuk is dat. Ik sta absoluut niet achter dit kabinet maar het alternatief is zeker niet beter.
En de enige die ook maar een beetje realistisch het kabinet kan laten vallen is de PvdA en als je Hamer net hoorde gaat dat niet gebeuren.
Volgens Thieme hadden we Irak niet mogen aanvallen in de maand maart omdat in die periode de grijsgespikkelde woestijnmarter net zijn paarseizoen had.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:01 schreef borisz het volgende:
Volgens Thieme ligt de schuld van de oorlog in Irak bij de bio-industrie.
Goed, misschien niet zoveel als nu in de peilingen, maar ze zullen echt groot worden hoor. Mensen stemden ook op de LPF en Wilders is echt erg populair.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wie weet komt er wel heel wat anders uit. geloof je nou echt dat Wilders zoveel stemmen gaat krijgen?
Daar maakt hij zich wel vaker schuldig aan, alleen wordt elke onorthodoxe opmerking die ook maar een beetje refereert naar de populaire cultuur blijkbaar als grappig beschouwd tegenwoordig.quote:
De basis voor die beslissing is volgens mij beter als de huidige basis voor de beslissingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Volgens Thieme hadden we Irak niet mogen aanvallen in de maand maart omdat in die periode de grijsgespikkelde woestijnmarter net zijn paarseizoen had.
Natuurlijk, maar ik ben geen politicus in de Tweede Kamer en mijn mening over het al dan niet laten vallen van dit kabinet heeft niets te maken met die motiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gebrek aan alternatieven mag in principe niet meespelen in de beslissing om een kabinet te laten vallen. Het gaat over een oordeel over het handelen van het huidige kabinet en een dergelijke motie kijkt niet naar de toekomst. Het is natuurlijk wel realistisch om die alternatieven in het achterhoofd te houden, maar die moeten niet leidend zijn.
Dat is wat ik bedoelde en daarom zie ik het kabinet vandaag niet vallen.quote:Het CDA heeft de PvdA al jaren in een houdgreep en door de zwakte van de PvdA zal het kabinet ook niet vallen. Als de PvdA een punt had willen maken dan hadden ze dat bij het vorige debat moeten doen.
Nou is de PvdD inderdaad redelijk een one-issue-partij, maar misschien moet je ook eens naar Thieme luisteren want ze heeft, in dit debat in ieder geval, ook wat punten die niets met dierenwelzijn te maken hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Volgens Thieme hadden we Irak niet mogen aanvallen in de maand maart omdat in die periode de grijsgespikkelde woestijnmarter net zijn paarseizoen had.
Dan nog. Op de frontpage schreef ik:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben geen politicus in de Tweede Kamer en mijn mening over het al dan niet laten vallen van dit kabinet heeft niets te maken met die motie![]()
1. Het was een mislukte poging tot humor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou is de PvdD inderdaad redelijk een one-issue-partij, maar misschien moet je ook eens naar Thieme luisteren want ze heeft, in dit debat in ieder geval, ook wat punten die niets met dierenwelzijn te maken hebben.
Ben al bezig. Het staat nu op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:01 schreef Kwaliteit het volgende:
hierna SLOB, als mensen willen eten kan het nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |