Goodmornings lieve dames!

Wat een boel bij te lezen weer

Vlindur, jemig zeg, wat een hoop voedingen! Begrijpelijk dat je onderhand gesloopt bent, ik ben blij voor je dat het tijd rekken een beetje lijkt te werken, hopelijk zal Rienk hier zelf nog een schepje bovenop doen straks, zodat je weer wat meer tijd voor jezelf hebt ook!

Karin, dikke knuffel voor jou! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik hoop maar gewoon voor je dat het snel beter zal gaan..

Keshet, wat een vechtertje is jouw Teigetje toch

En jij en je lief zijn ook super! Ik snap best dat je 'moet', maar jullie kracht en liefde voor jullie miessie stráált ervanaf. Ik heb de foto in het fototopic gezien en ik moest er even een beetje van huilen, wat onvoorstélbaar klein is ze.. Ik duim mee voor haar voetje en teentjes, en natuurlijk ook gewoon voor de rest

Twinkly, hoe is het bij jou?
BE, is vandaag de dag voor Oscar's helm? Succes dan!
Martine, was Jamie nu alweer wat beter?
BJ, wij hebben een Sophie voor Stef gekocht omdat mijn lief vroeger als baby ook zo'n giraffenpopje had en die had zijn moeder helemaal bewaard (O+), maar omdat het al meer als 30 jaar oud is vinden we het niet zo'n best plan om Stef dáármee te laten spelen. Uit nostalgie dus een nieuwe gekocht en Stef vind haar erg leuk, dit is zoals Huup al zegt een makkelijk speeltje om vast te pakken en als je haar voor zijn gezichtje houdt en ermee piept gaat hij heel blij lachen
Sowieso lacht Stef echt enórm lief naar zijn speelgoed nu, vooral als ik hem 's-morgens in zijn box leg. Eerst naar zijn Nijntje-mobile (die blijft favoriet

), dan naar zijn andere speelgoedjes. Té schattig! Als we hem 's-avonds in zijn bed leggen lacht hij trouwens ook breeduit naar de hanger met schaapjes en konijntjes daar, haha! Verder doet hij het hardstikke goed, hij kijkt nu ook ontzettend vaak naar rechts en dat is zo fijn!

Sinds een paar dagen heb ik alleen erg vaak dat Stef bij het voeden zijn hoofd in zijn nek legt vóór het aanhappen en dan gezellig zo blijft liggen, dus het voeden gaat de laatste dagen moeizamer. Zijn bananen-impressie is hardstikke goed, maar bij het drinken heb je er weinig aan enzo

Geen idee wat dat dan weer is, maar vrijdag vraag ik dat wel even bij de fysio als hij het dan nog steeds doet. Ik ga zo eens wat foto's uppen denk ik, als ik na het douchen nog even tijd heb.