abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78078643
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:

dat had Lars in het begin ook, die schrok zich rot van zijn grote zus met dr K3 hits constant.
Nu issie het gewend, en geniet hij van de show
Dus ik moet er gewoon mee doorgaan zodat hij eraan gewend raakt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78078872
Dat zou je kunnen doen, alleen wel de kans dat zijn eerste woordje niet zo'n mooie is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78079096
Ja meestal toch gewoon een geval van wennen. In het begin sloop ik door het huis als Linde sliep. Nu kan ik stofzuigen, vaatwasser uitruimen, muziek aanhebben etc en ze slaapt er gewoon doorheen. Tsa je moet wat in een appartement.
pi_78079989
Haha, hij zei: "house!"... We zaten tv te kijken house zou beginnen...
inmiddels toch maar gaan troosten en een flesje meegenomen, want ik bedacht me dat ik me flink verrekend had en dat ze bij lange na niet hetzelfde als normaal op had... Ze ligt nu voldaan met de nadruk op vol op mijn arm in slaap te vallen dus kan der zo in der bedje kiepen! Op naar een lange en hopelijk rustige nacht!
pi_78087788
goedemorgen ik ben de eerste vandaag zie ik

en heeft Minke goed geslapen lijnloos? en vraagt ze minder om voeding overdag? Evie zat gister ook maar op 5 flesjes... ben ik niet gewend. Maar ze drinkt ze wel allemaal leeg; dus ik ga dr vandaag nog eens 10 ml meer indoen.

over het badderen: Evie gaat 1 keer per week ongeveer mee in het grote bad; en denk 2 keer per week in de tummytub, de rest van de dagen wordt ze gewoon gewassen.

@Karin; ik hoop dat het wat beter met je gaat...

o ja dames; een aantal van jullie heeft ervaring met Sophie de giraffe? ik ben erg benieuwd hoe die bij jullie bevalt? Wil voor Evie denk ik ook eentje aanschaffen...

[ Bericht 10% gewijzigd door Beessie-Jen op 17-02-2010 07:04:56 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78088382
Goeiemogguh Nou de Fok!-wet is hier ook weer in werking getreden. Vannacht en vanochtend heeft hummeltje weer heel erg last van maagzuur en spugen. Zielig om haar zo te zien. Boertjes laten helpt wel een beetje maar toch.. Lekker gewassen en in schoen kleertjes gestoken. Ik zal binnenkort weer eens even een fotootje posten.

En...vannacht heeft ze niet meer doorgeslapen maar ik las in de post van Claudia dat het ook beter is dat ze zich meld. Dus misschien maar beter ook zo.

Be, wat een schattige foto van Oscar. Wat is die al weer groot! Je hebt gewoon al twee grote boys.
Sterkte met het helmpje binnenkort. Blijf maar denken aan het goede doel waarvoor het dient....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_78088596
BJ, wij hebben ook een Sophie, maar Isa heeft er op dit moment nog geen interesse in. Rammelaartjes vind ze wel leuk!

Isa zit sinds zo'n 3 dagen op 6 flesjes per dag, ze heeft er eentje laten vallen! Fijn!!
En ohja, wij doen hier om de dag badderen, de andere dag wordt ze gewassen.
pi_78088638
Hihi, Sophie! Iedereen wil hem of heeft hem, dus dan haal ik hem dus niet
Net als Woezel en Pip spul. Vind ik ook stom

Goeiemorgen!

Vandaag is ons lekkere ding 2 maanden oud! Maar o wat is het moeilijk met drinken zeg. Ik hou het weer even bij en eergister en gister wilde hij 10 en 13 keer drinken. En dan ben ik dus ook nog de boel aan het rekken omdat ik het gewoon zat ben dat hij elke 10 minuten tot 3 uur komt. Er zit nu wat meer ruimte al tussen, kun je nagaan hoe het was..

Vanmiddag gaan we naar de dokter, Ja, de 3e keer al En nu gaan we voor zn tongriempje. Omdat hij zo slecht drinkt. McLaura kwam er mee en toen hebben we gekeken en idd hij is aan de korte kant. Ik heb ook eerst mijn tante nog laten kijken en die vond hem ook kort, dus ik kan wel naar de dokter dacht ik.
Hij ligt nu te slapen op mn borst. Ben benieuwd hoelang hij nu slaapt.

Dit zijn de ritme's van afgelopen dagen:
03:00
06:00
08:00
10:00
11.45
13.30
16:30
18:45
20:30
22:30
~~~~~
02:00
05:00
07:00
08:00
10:15
11:15
14:30
15:15
18:00
19:00
20:15
21:45
23:30
~~~~~
02:30
05:45
07:30
08:15

En lekker hoor, BJ en LijnLoos, dat jullie dochters zo goed slapen. Ik ben echt jaloers. Ik ben zo moe!
Flowerbox, sneu is dat spugen he..
Karin ik hoop dat je nachten en dagen beter zijn de laatste tijd. Ik moet echt heel vaak aan je denken! *Knuffel*

Oh, en hier doen we niet zachter als Rienk slaapt. Ik stofzuig vrolijk en wil ook de muziek nog wel eens harder zetten als er een mooi nummer op is en hij ligt toevallig beneden te slapen.

Zo. En nu kiep ik Rienk in de box en ga ik ontbijten. Ik heb ook Brinta gekocht Wat is dat lekker!

Prettige dag allen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78088651
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 06:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

o ja dames; een aantal van jullie heeft ervaring met Sophie de giraffe? ik ben erg benieuwd hoe die bij jullie bevalt? Wil voor Evie denk ik ook eentje aanschaffen...
Wat is er zo bijzonder aan dan?
pi_78088716
Isa krijgt vanochtend haar eerste prikjes!! Ben benieuwd hoe dat gaat!
pi_78088749
Jemig, wat slopend, Vlindur. Bij Ivan vormde 2 maanden een soort omslag. Hij ging toen ineens beter in z'n bedje slapen en ik had mijn handen wat vaker vrij. Daar was ik toen ook echt aan toe. Ik hoop dat je zelf ook ineens verbetering gaat zien naarmate hij ouder wordt. Ik vind het ontzettend knap dat je het volhoudt (en het zou trouwens ook helemaal geen schande zijn als je het níet vol zou houden!).

Het was me trouwens niet zozeer om het lawaai te doen, hoor. Wij wonen in een appartement en Ivan slaapt naast de voordeur. Hij is inmiddels de vele geluiden (deurbel, stofzuiger, jankende kat, hond die eruit wil) wel gewend. Hij was gewoon van slag omdat hij merkte dat ik boos was, en dat vond ik heel verdrietig. Niet meer boos doen dus.
pi_78088755
Volgens mij zijn ze Fabian geweoon vergeten voor de prikjes. Heb er geen afsrpaak voor staan in ieder geval.
pi_78088765
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef NieuweUser het volgende:
Ik heb al bij ongelooflijk veel dingen gehuild (de eerste dag zonder kraamhulp, de eerste keer in z'n bedje, de eerste keer zonder hem de deur uit, de eerste keer werken), maar die prikjes vond ik dan weer niet zo vreselijk. Gelukkig heeft Ivan er ook helemaal geen last van naderhand. Dat kan dus wel gewoon goed gaan.
pi_78088887
Dat lijkt me slopend zeg Vlindur.
En succes bij de dokter vanmiddag. kNippen ze hem meteen door?
pi_78088954
nouja ik koop woezel & pip niet omdat ik er geen kont aan vindt, maar om nou iets niet te kopen omdat iedereen het wel heeft vind ik wel typisch (overigens hebben we wel W&P hier, gekregen dus och)

En over die giraf, ik vind het een leuk ding daarom heb ik hem gekocht, Amélie kan er lekker op knagen enzo, Hij is heel licht dus ze kunnen hem vanaf heel vroeg al echt zelf oppakken en vasthouden, t was eigenlijk t eerste speeltje dat ze zelf beet kon houden. Maar verder kan ik er eigenlijk niets over zeggen BJ, het ding is net zo goed of niet-goed voor Evie als al het andere speelgoed Als je het leuk vindt, gewoon halen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78089109
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef NieuweUser het volgende:
Wolf krijgt ze zo ook! Ben ook wel benieuwd

Vlindur

Ik wil ook een Sophietje echt cool ding, Wolf krijgt hem vast ook nog wel, ik ken mezelf
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78089112
Jeetje Vlindur, wat een schema... Dat je dat volhoudt dag in dag uit. Je bent terecht moe! Ik vond 9x per dag al belachelijk veel. En ik ben dan ook blij dat ik afgebouwd heb (ivm werk), nu zitten we op 5 flessen, is een stuk rustiger en kan ik ook veel meer genieten. Eerst dacht ik de hele dag door:"o, als ie maar niet alweer komt..."

Verder gaat alles hier z'n gangetje, alleen Thomas poept nu heel erg veel 3-4x per dag terwijl dat eerst maar 1x was. Zou dat met de voeding te maken kunnen hebben? Ik vind het niet erg, maar ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer hij nou diarree zou hebben (of is dat echt overduidelijk herkenbaar?). Ontlasting is wel dunnig, maar dat is eigenlijk altijd wel...
pi_78089169
Claudia, het is een redelijke flessenweigeraar, anders was ik allang overgestapt denk ik hoor..
En dat hij huilde omdat je boos werd heb ik gemist, wat sneu! Stomme (mooie ) hond!

Amaranta, Nee. Dat doet een KNO arts en die hier in Drachten schijnt er heel moeilijk over te doen, dus moet ik naar Leeuwarden. Maar alles best. Als het echt zou betekenen dat Rienk dan wel goed drinkt, nou knip maar raak dan!

Huup, ja ik weet niet wat het is. Maar ik heb het al van kinds af aan. Ook met mode van kleding enzo. Ik vind het gewoon niet leuk om 'alles' het zelfde als anderen te hebben

NieuweUser. Bij de prikjes moest ik niet huilen, wel bij de spierpijn in zn benen die hij er van kreeg
En oh ja, Bij pijn mag ze ook paracetamol! (Oh wat was ik toen blij met Fok! )
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:20:25 #119
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78089225
BE: Vandaag is het helmpjes-dag toch? Heel veel succes vandaag!

Vlinder: Vlindur: Dat is een redelijk heftig schema volgens mij! Ben beniewd wat de dokter van het tongriempje vindt!
(Echt he, ik probeer steeds VlindUr te typen maar mijn hoofd maakt er automagisch VlindEr van! Sorry!)

Claudia: Wat sneu dat Ivan zo overstuur raakte van jouw boosheid! Aan de andere kant; hij reageert blijkbaar heel sterk op je en dat is supergoed! Als jij blij/zen/etc. bent neemt hij dat dus ook van je over!

Woei, het gaat over Sophietjes!
Hoe groot en zwaar is zo'n ding nou eigenlijk? Ik wil er eigenlijk ook 1 halen maar ik ben een beetje bang dat die een ietsiepietsie te groot is voor mijn mini-mensje en ik haar meteen een Giraffe-trauma bezorg! Dat kan natuurlijk niet met een Bijdorp-abonnement!

Onder een spoiler, wegens extreem lange lap tekst, even mijn Hyves-Teigetje-Update van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil iedereen hier ook bedanken voor de ontzettend lieve Valentijnskaarten en PM-berichten!
In het bijzonder wil ik Faja bedanken voor haar onzettend mooie en lieve kaart die gisteren bij de post zat!
Het idee dat er zo meegeleefd wordt doet ons ontzettend veel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 17-02-2010 09:25:46 ]
A grand adventure has begun.
pi_78089543
Oh Keshet.. Wat heftig toch allemaal..
En ik had me als Vlinder willen registreren, maar die is al in gebruik. Door een user die er niks mee doet
pi_78089544
Ow Keshet, wat vervelend van haar voetje. Ze houden het wel goed in de gaten.
Wel fijn dat haar hersentjes er goed uit zien.
Veel sterkte
pi_78089552
Keshet, wat hebben jullie toch een dapper vechtertje op de wereld gezet! En wat fijn om een update te lezen!
pi_78089662
Moge!
Minke is gisteren na mijn berichtje meteen gaan slapen weer, dus dat scheelde. En ze heeft het tot half 6 volgehouden... niks mis mee weer! En nu ligt ze nog even te slapen, maar ga haar zo maar wakker maken, want dan kan ze nog even wat drinken voor we straks naar het kdv gaan. Intake en wenuurtje, ben heel benieuwd hoe dat gaat.... (en heb nu al veel te veel waarvan ik denk dat ik dat dan mooi even kan doen als ze daar is)
Oh en BJ, ze drinkt normaal gesproken 5 keer op een dag (fles van ong. 160 cc, 150/5 voor de kenners ) maar gisteren had ze er dus 1 overgeslagen door het lange slapen en ook nog eens 's middags niet echt gemeld, maar toen heb ik haar maar wakker gemaakt na 5 uur... het was dus overduidelijk te weinig in totaal bleek 's avonds. Volgende week weer cb en dan maar es kijken of ze al over kan op 5x 180...
pi_78089792
Keshet wat een geweldig verhaal! Wat goed dat je kleine vechtertje het zo goed doet, ik leef met jullie mee. Iedere keer als ik een post van je lees, krijg ik een brok in mn keel. Die positiviteit en die liefde die er uitspatten. Ik leef met jullie mee!

Jamie heeft gister voor het eerst een papfles gehad. En deze heeft best goed geholpen. Rond 4 uur vanmorgen begon hij een beetje te sputteren, maar viel toch weer in slaap. Rond 0520 werd hij echt wakker en toen heeft hij weer een fles gedronken. Nu zit hij dus weer in het normale ritme, en hopelijk slaapt hij nu weer tot een uur of 6 's ochtends.
pi_78090022
Keshet!
Je dochter doet het echt super. Ze is zo sterk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')