Uiteraard voor alle tokkies in dit land. Maar daar dit topic over marokanen gaat ......quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Prima !
Gaan deze maatregelen ook gelden voor de Hannah Tokkies van deze wereld ?
Of alleen voor allochtonen?
Je beseft wel dat die overlast-plegers veelal over een Nederlands paspoort beschikken en het dus lastig gaat worden om dergelijke repsressieve maatregelen toe te spitsen op een sub-cultuur zonder maatschappelijke onrust te veroorzaken ?
Een dergelijke situatie zou me doen me denken aan dit:
[ afbeelding ]
brrrrrrrrrrrrrr
Oftewel Nederland omtoveren tot een tweede Sovjet-Unie of Noord-Korea? Of gelden deze regels enkel voor allochtonen? Dan worden we namelijk omgetoverd tot een tweede Nazi-Duitsland, zoals Taco al aangeeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een oplossing: - verplicht naar school, niet naar school > uitkering ouders afpakken. School niet afgemaakt; niet in aanmerking komen voor een uitkering. Twee keer opgepakt; gele kaart, na 2 gele kaarten vastzitten voor lange tijd. Geweldsdelicten straffen met minimaal vijf jaar cel. Samenscholingsverbod.
Nog meer?
De Fok! post van de maand.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jullie hebben het ook aan jezelf te danken, eigenlijk is het jullie verdiende loon. En wat mij betreft mogen jullie van geluk spreken dat de problemen eigenlijk nog relatief klein zijn. Jarenlang is de buitenlandse bevolking op de smerigste baantjes gezet én vreselijk uitgebuit in ruil voor ondankbaardheid, uiter-aard voor weinig money. Nu krijg je de rekening.
Kijk, met mij gaat het nu goed en verdien nu 1500 netto in de maand. Dat komt dankzij mijn eigen inzet. Ik heb altijd mijn best gedaan. Zie je dat in het nieuws? Neen.
Het "jullie"-gebruik is for the sake of the argument.²
Als er 10 hitsige Marokkaanse boys dag in dag uit Nederland teisteren en er wordt dagelijks over gebriefd op het nieuws, dan zijn het er nog steeds maar 10.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef Henk-B het volgende:
Het wordt ons makkelijk gemaakt hoor Koos!
Er is altijd wel een nieuwsbericht te vinden met criminele Marokkaantjes.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De integratie blijkens de PVDA:
[..]
Dat is pas het integreren stimuleren. In eigen taal drukken anders kunnen ze het niet lezen.
Zie je het voor je dat ze in Marokko stemkaartjes in het Nederlands printen?? Tuurlijk niet.
Die 10 marokkanen trekken door heel Nederland?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als er 10 hitsige Marokkaanse boys dag in dag uit Nederland teisteren en er wordt dagelijks over gebriefd op het nieuws, dan zijn het er nog steeds maar 10.
Geef die kleine groep geen aandacht, want dat zorgt voor een groei van die groep doordat normale boys niet maar aan de bak kunnen vanwege het slechte imago der Marokkanen.
Ik heb me altijd keihard ingezet, op mijn werk ben ik één van de beste op het gebied van driverinstallaties voor Windows machines, daar mag het nieuws ook weleens aandacht aan schenken. Zo tonen ze gelijk hun goede wil.²
Heb je geen betere argumenten? Je slaat namelijk de plank een beetje mis omdat de mocro's het aan zichzelf te danken hebben. De jodenvervolging was de danken aan politieke redenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Prima !
Gaan deze maatregelen ook gelden voor de Hannah Tokkies van deze wereld ?
Of alleen voor allochtonen?
Je beseft wel dat die overlast-plegers veelal over een Nederlands paspoort beschikken en het dus lastig gaat worden om dergelijke repsressieve maatregelen toe te spitsen op een sub-cultuur zonder maatschappelijke onrust te veroorzaken ?
Een dergelijke situatie zou me doen me denken aan dit:
[ afbeelding ]
brrrrrrrrrrrrrr
In dit nieuwsbericht waren het er al 15!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Die 10 marokkanen trekken door heel Nederland?
Poehee!quote:driverinstallaties voor Windows machines
O ja, vertel?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef Red_85 het volgende:
De jodenvervolging was de danken aan politieke redenen.
OOK FOUT, let vooral op het woordje OOK.quote:
Dat telt natuurlijk niet, want Chinezen willen ons land niet overnemen. Marokkanen wel, aldus Wilders en consortenquote:
Waarom wordt die anders onderwezen op alle scholen? Om van te leren neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja haal de 2de wereldoorlog er weer bij!
Ja? Dat lijkt me echt sterk. Ik denk eerder dat er per grote stad een klein percentage Marokkaanse boys aan het kattekwaden zijn. Dus wat mij betreft zie je het verkeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
Die 10 marokkanen trekken door heel Nederland?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef Red_85 het volgende:
De jodenvervolging was de danken aan politieke redenen.
Telt net zo hard mee!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat telt natuurlijk niet, want Chinezen willen ons land niet overnemen. Marokkanen wel, aldus Wilders en consorten
Dus omdat Chinezen minder crimineel zijn hoeven ze niet te integreren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Telt net zo hard mee!
Alleen wil ik nu ook berichten van Criminele Chinezen die de wijk terroriseren!!
Mwah klein?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Dat lijkt me echt sterk. Ik denk eerder dat er per grote stad een klein percentage Marokkaanse boys aan het kattekwaden zijn. Dus wat mij betreft zie je het verkeerd.²
quote:Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent.
Hoezo? ik reageerde op een post van iemand die impliceerde dat het typisch een PvdA'er was om een poster in een andere taal te plaatsen. Wat dus kennelijk dikke onzin is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef Henk-B het volgende:
Alleen wil ik nu ook berichten van Criminele Chinezen die de wijk terroriseren!!
Zie : Telt net zo hard mee!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat Chinezen minder crimineel zijn hoeven ze niet te integreren?
Chinezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef Henk-B het volgende:
Telt net zo hard mee!
Waarom wil je dan cijfers van criminele spleetogen?quote:
Diverse onderzoeken hebben het tegendeel al bewezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Dat lijkt me echt sterk. Ik denk eerder dat er per grote stad een klein percentage Marokkaanse boys aan het kattekwaden zijn. Dus wat mij betreft zie je het verkeerd.²
JA MAAR...JA MAAR.....JA MAAR die journalist die dat heeft geschreven is vast racist!!quote:Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent.
Oh dat noem je kattekwaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Chinezen.Spreken de taal niet en lachen Nederlanders echt keihard uit. Ze verdienen ontzettend veel geld aan hun goedkope food door naïeve Nederlanders die het opeens geen probleem blijken te vinden als ze gebrekkig Nederlands spreken. Nee, want dat is er eigen belang in het geding.
Omdat we hier aan het discussieren zijn over de criminaliteit van de Marokkaantjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je dan cijfers van criminele spleetogen?
Door mensen zoals jij zou ik ook crimineel worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[mocromodus]Is niets van waar,....en oh ja waar blijft mijn geld , ik heb al de hele dag niet ingebroken [/mocromodus]
Wilders geeft de Moslims de schuld en Hitler gaf de Joden de schuld .quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je geen betere argumenten? Je slaat namelijk de plank een beetje mis omdat de mocro's het aan zichzelf te danken hebben. De jodenvervolging was de danken aan politieke redenen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]is ook altijd zo grappig bij buitenlandse namen. Als een allochtoon ergens iets moet vragen of op z'n werk mensen zn naam moeten uitspreken is het altijd gestotter, gelach, moeilijk doen en een half uur doen om een naam (slecht) uit te spreken.
Maar wanneer het een voetballer is rollen alle Nalbantoglus, El Hamdaouis, Ahahaouis en wat al niet meer opeens zomaar van de tong bij de supporters.. typisch.
Slachtofferrol dat cliche hadden we nog niet in dit topic, bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij zou ik ook crimineel worden.
Ik denk dat je het al bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij zou ik ook crimineel worden.
Wat te denken van Vietnameze loempiabakkers? Het is mij altijd een raadsel wat die lui uitkramen. Ging laatst loempia's halen en wilde weglopen. "Meleel? Meleel?! Sau!"!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Chinezen.Spreken de taal niet en lachen Nederlanders echt keihard uit. Ze verdienen ontzettend veel geld aan hun goedkope food door naïeve Nederlanders die het opeens geen probleem blijken te vinden als ze gebrekkig Nederlands spreken. Nee, want dat is er sprake van eigen belang. Je zou maar kwalitatief taalgebruik durven eisen als dat ten koste zou kunnen gaan van vers een portie rijst met sambal.
Nee, een Chineesje zal niet zo gauw een tasje stelen. Daar is de marge veels te laag voor.²
Ik constateer slechts.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk he, zeg het dan!
Ben ik niet met je eens, niet alles wat die gastjes doen kun je simpel afdoen als kattenkwaad. Er zijn een hoop zaakjes die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:
Dan moet je in Gouda wezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[mocromodus]Is niets van waar,....en oh ja waar blijft mijn geld , ik heb al de hele dag niet ingebroken [/mocromodus]
Pot verwijt toch een beetje de ketel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Slachtofferrol dat cliche hadden we nog niet in dit topic, bedankt!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, niet alles wat die gastjes doen kun je simpel afdoen als kattenkwaad. Er zijn een hoop zaakjes die het daglicht niet kunnen verdragen.
Het probleem is echter dat we oh zo'n hekel hebben aan die Marokkaanse drugskoeriertjes, maar oh wat zijn de hoog gestudeerde advocaten en artsen, die pvv stemmen, ineens wat minder principieel als entiteit Ahmed in de avonduurtjes wat goede stuff bij ze bezorgd.²
Is ook weer zo natuurlijk. Volgende verkiezingen zal dit wel een punt op de lijst zijn geworden. 'Wij van de PVDA vinden dat het moet kunnen, bent u voor en dat bent u, stem dan op ons!"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan moet je in Gouda wezen.
Maar ik denk dat ze dit wereldplan wel snel landelijk zullen invoeren, dus even geduld.
jij wilt beloont worden omdat jij wel normaal doet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als er 10 hitsige Marokkaanse boys dag in dag uit Nederland teisteren en er wordt dagelijks over gebriefd op het nieuws, dan zijn het er nog steeds maar 10.
Geef die kleine groep geen aandacht, want dat zorgt voor een groei van die groep doordat normale boys niet maar aan de bak kunnen vanwege het slechte imago der Marokkanen.
Ik heb me altijd keihard ingezet, op mijn werk ben ik één van de beste op het gebied van driverinstallaties voor Windows machines, daar mag het nieuws ook weleens aandacht aan schenken. Zo tonen ze gelijk hun goede wil.²
maar is dat percentage dan niet ook stukken hoger dan voor andere groepen? Belgen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij snapt het nog niet....mensen die normaal doen worden niet beloond.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij wilt beloont worden omdat jij wel normaal doet?
buitenlandse logicaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hij snapt het nog niet....mensen die normaal doen worden niet beloond.
Hij moet eerst molesteren, verkrachten en roven om vervolgens te eisen dat hij geld krijgt anders gaat hij ermee door.
gevalletje (zware) mishandeling. poging tot doodslag is lastig te bewijzen en zal je weinig als primaire eis tegenkomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:22 schreef Zwansen het volgende:
Mag hopen dat deze knapen een flinke straf krijgen? Wordt zoiets poging tot doodslag genoemd?
Nu ff in het goed nederlands:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef CreaTyfus het volgende:
Als je weet wie ze zijn 1 voro 1 afscheiten zure wraak nemen!
KILL DEM ALL AND DONE!
De eerste keer was je debiele gedoe ook al duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef CreaTyfus het volgende:
[..]
Nu ff in het goed nederlands:
Als je weet wie ze zijn, 1 voor 1 afschIEten zure wraak nemen!
KILL DEM ALL AND DONE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |