Geef die arme jongens een zak geld en dan komt het wel goed.quote:Bron
HILVERSUM - Een 25-jarige man uit Hilversum is afgelopen weekend ernstig mishandeld door een groep van tien tot vijftien Marrokanen.
De daders vielen de vriendin van de man lastig, schrijft de Gooi en Eemlander. Toen hij daar iets van zei werd het slachtoffer vastgepakt en met zijn benen door het glas gesleurd. Vervolgens mishandelden ze hem.
Volgens de krant durfde niemand in te grijpen, ook beveiligingsmedewerkers niet. Toen de politie arriveerde waren de daders er al vandoor gegaan. De man heeft aangifte gedaan.
De vechtpartij vond plaats in de G-Spot.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:11 schreef ossenstront het volgende:
Paspoort afnemen en over de grens pleuren dat tuig.
Met je benen door het glas worden gesleurd is geen mishandeling?quote:Toen hij daar iets van zei werd het slachtoffer vastgepakt en met zijn benen door het glas gesleurd. Vervolgens mishandelden ze hem.
quote:, ook beveiligingsmedewerkers niet.
Ja maar, dat mag niet hè, dat is discriminatie!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Raad eens welke bevolkingsgroep er strax niet meer in komt bij de G-Spot?
Tijd om de wapens op te pakken en net zoals de Molukkers in Culemborg terug te vechten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef donthate het volgende:
kunnen we deze zeer uiterst aardig groepje niet compenseren ? Op reis sturen? geld geven? hmm dat kan natuurlijk niet he hoe durf die man et in zijn hoofd te halen dat ie er van wat zegt dat zn vriendin lastig gevallen word ...
Vraag me ook steeds meer af hoe je NIET racistisch kan worden elke keer dezelfde volk
Hohoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef donthate het volgende:
kunnen we deze zeer uiterst aardig groepje niet compenseren ? Op reis sturen? geld geven? hmm dat kan natuurlijk niet he hoe durf die man et in zijn hoofd te halen dat ie er van wat zegt dat zn vriendin lastig gevallen word ...
Vraag me ook steeds meer af hoe je NIET racistisch kan worden elke keer dezelfde volk
Bizar eigenlijk, want ze schrijven er bijna elke dag overquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze weten bij de Telegraaf dus niet hoe je Marokkanen schrijft.
Aldus een Antilliaan, een bevolkingsgroep waar gelukkig nog nooit problemen mee geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef donthate het volgende:
Hij kent ze nog ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
De Gooi- en Eemlander haalt De Telegraaf even rechts in:
Marokkanen rammen erop los op in G-Spot
Wat maakt het nou uit dat die jongen Antiliaans zou zijn. Zijn analyse is correct.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aldus een Antilliaan, een bevolkingsgroep waar gelukkig nog nooit problemen mee geweest zijn.
Sinds wanneer is een weergave van de realiteit hetzelfde als "rechts inhalen"?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
De Gooi- en Eemlander haalt De Telegraaf even rechts in:
Dus? ik veroordeel die mensen toch OOK? dus wat is je probleem? Heb je weleens mij posts gelezen? IK heb ook al 500x aangegeven dat die mensen die mensen nutteloos lastig vallen het land uit mogenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aldus een Antilliaan, een bevolkingsgroep waar gelukkig nog nooit problemen mee geweest zijn.
Ik vraag me af hoe correct hij die zelf zal vinden als het topic over Antillianen zou gaan. Het is immers een beetje lood om oud ijzer hè. Wat ook gelijk aantoont dat zijn analyse niet correct is, er zijn immers meerdere groepen in de samenleving die er wat van kunnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat die jongen Antiliaans zou zijn. Zijn analyse is correct.
Morgen ja. Overmorgen niet meer.quote:
Dan heb je dus duidelijk mijn andere posts niet gelezen waarin ik ook aangeef dat die antilianen die hier verzieken er uit mogenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe correct hij die zelf zal vinden als het topic over Antillianen zou gaan. Het is immers een beetje lood om oud ijzer hè. Wat ook gelijk aantoont dat zijn analyse niet correct is, er zijn immers meerdere groepen in de samenleving die er wat van kunnen.
De Telegraaf wordt door de Meki's en de Klopkoeken altijd als rechtse sensatiekrant betiteld, maar hier maakt de G&E het nog even wat smeuiger.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een weergave van de realiteit hetzelfde als "rechts inhalen"?
De G-Spot bestaat toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een polariserend gezwam zeg...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe correct hij die zelf zal vinden als het topic over Antillianen zou gaan. Het is immers een beetje lood om oud ijzer hè. Wat ook gelijk aantoont dat zijn analyse niet correct is, er zijn immers meerdere groepen in de samenleving die er wat van kunnen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:27 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat een polariserend gezwam zeg...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef donthate het volgende:
Pot, ketel...quote:
Geduld, je hoeft vast niet lang te wachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Henk-B het volgende:
ik zag de topictitel en dacht "nee, het zal toch niet weer hé"
Maar helaas het is weer de grote groep opererend in kleine groepjes Kut-Marokkanen!!!
Wie zal er komen om dit weer eens goed te praten???
Lekker makkelijk allemaalquote:
Racisten op hun plek wijzen zie ik niet als goedpraten, maar hey, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geduld, je hoeft vast niet lang te wachten.
BSB zal wel staan te trappelen.
Ah, we zijn er weer!quote:
Hey, ik heb nergens gezegd dat alle users in dit topic racisten zijn. Maar die zullen er vast bij zijn, ik vermoed dat die zich ook aangesproken zullen voelen.quote:
Misschien zijn er ook loodgieters aanwezig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:37 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Hey, ik heb nergens gezegd dat alle users in dit topic racisten zijn. Maar die zullen er vast bij zijn, ik vermoed dat die zich ook aangesproken zullen voelen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook loodgieters aanwezig.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook loodgieters aanwezig.
Dit is inderdaad een individuele actie. Wat wil jij er van maken? Wil je het op afkomst/ras gooien?quote:
Ze hebben het er maar druk mee idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef znarch het volgende:
Die kleine groep duikt wel vaak op zeg
Je maakt het zelf vrij makkelijk. En nee, geenszins 'Wilders-klantje'.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Lekker makkelijk allemaal![]()
Gevalletje Wilders-klantje?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een individuele actie. Wat wil jij er van maken? Wil je het op afkomst/ras gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |