Ze hadden zo Lis in kunnen huren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sowieso toffe muziek vind ik , maar dan die clip
Het was echt tof hoorquote:
Hoe bedoel je datquote:
idioot.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Pingwingei het volgende:
gister ruzie met mijn schoonzusje gehad over carnavalIk vind dat leuk zij niet en zij was al kribbig dus ik zo: maar carnaval is toch leuk?
- NEE! Ik snap dat niet!
er valt niks te snappen, het is leuk
- NEE! Ik vind er geen kut aan
Dan heb je geen humor
- HOU NOU OP! HE! JEZUS!
- nee mario en carnaval is leuk
NEE! en toen stormde ze van tafel naar buiten om te roken
Hoe datquote:
Ja, maar met dat pakje aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe dat? Lis ziet er op die foto ietsje anders uit hoor
![]()
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:50 schreef Pingwingei het volgende:
gister ruzie met mijn schoonzusje gehad over carnavalIk vind dat leuk zij niet en zij was al kribbig dus ik zo: maar carnaval is toch leuk?
- NEE! Ik snap dat niet!
er valt niks te snappen, het is leuk
- NEE! Ik vind er geen kut aan
Dan heb je geen humor
- HOU NOU OP! HE! JEZUS!
- nee mario en carnaval is leuk
NEE! en toen stormde ze van tafel naar buiten om te roken
Succes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar mensen ik ben er even vandoor
Haha ja heerlijk was het, ik heb echt met een gros mensen gepraat, GEEN IDEE wie het waren zijn of zijn geweest enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, carnaval, lekker gek doen op van die kutliedjes.
3 jaar ouder als ikquote:
GHaha ja dat is zoquote:
Dat heb ik ook altijd maar dan in de midtownquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja heerlijk was het, ik heb echt met een gros mensen gepraat, GEEN IDEE wie het waren zijn of zijn geweest enzo
Dat kan ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja heerlijk was het, ik heb echt met een gros mensen gepraat, GEEN IDEE wie het waren zijn of zijn geweest enzo
Bis Laterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Doe je goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd maar dan in de midtown
Heel gesprek gehad laatst over gerard de vries en ramses shaffy en zulkse muziek
Toz tiensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
en dat in een metal/blues cafe waar 9 van de 10 keer alleen metal word gedraaitquote:
Ja, jij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
Nijn heb je carnaval gevierd in Lauwe?
Dan helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dat in een metal/blues cafe waar 9 van de 10 keer alleen metal word gedraait
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dat in een metal/blues cafe waar 9 van de 10 keer alleen metal word gedraait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |