abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 13:03:20 #51
70532 loveli
N
pi_78053459
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

in een studentenhuis is t niet zeker dat PF wel stoppen heeft...

t is idd wel gevaarlijk, maar *klopt af* t is nog nooit fout gegaan
PF heeft een vrij nieuwe container en dat is een zelfstandige eenheid, zeker te weten dat er stoppen zijn.
crap in = crap out
pi_78053461
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt 3 dingen nodig: goede voeding, gezonde beweging en een gezonde geest. Als dat totaalplaatje klopt ben je in orde. Zorg voor de randvoorwaarden voor die 3 pijlers, dus eet minstens veggies en vitamientjes.
I know

Dit wordt mijn nieuwe mantra denk ik
pi_78053489
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

PF heeft een vrij nieuwe container en dat is een zelfstandige eenheid, zeker te weten dat er stoppen zijn.
dan moet ze ze vooral netjes uit doen!
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 13:04:08 #54
70532 loveli
N
pi_78053492
Het is zwart en ligt op de grond?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is rood en ligt ernaast?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_78053553
O wacht, ik heb er denk ik altijd overheen gekeken, maar in de meterkast staat naast de boiler vast ook de stoppenkast !
pi_78053554
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef loveli het volgende:
Het is zwart en ligt op de grond?
SPOILER
Het is rood en ligt ernaast?
SPOILER
whahaha
Kwak
pi_78053658
Carnaval is leuk, maar alles ligt gewoon twee werkdagen op zijn gat Ik wil naar de kapper!
En ik heb koppijn en mijn moeder zeurt aan mijn hoofd (nou ja, het is lief bedoeld, maar om de minuut: Wil je thee? Wil je een sinaasappeltje? Wil je.... )

Ik wil mijn McEskimo En nu hou ik erover op. Voor vandaag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 13:10:00 #58
70532 loveli
N
pi_78053674
crap in = crap out
pi_78053788
Oh P.F, ik lees je vraag nu pas, maar ik zie dat loveli al heeft gezegd wat ik wilde zeggen. In de tas zat nog een haak die je eventueel aan het plafond kunt bevestigen, mocht er nog niets zitten, om hem aan te hangen.

Stroom eraf, juiste kleur draden met elkaar verbinden, klaar.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78053858
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:10 schreef loveli het volgende:
Duizenden zonder stroom door storingen
Toch voorzichtig zijn
Nou dan kun je wel ff snel een lampie ophangen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78053936
zeurpost

ik ben zó moe en leeg, ik wil vandaag eigenlijk alleen maar diep onder de dekens liggen de hele dag, maar ik moet lunch maken, langs de apotheek, naar kantoor, werk voorbereiden voor de assistent zodat hij me kan helpen deze week, naar zangles, boodschap doen op het station, naar huis en koken... bleurgh... ik vind zelfs van mezelf dat ik niet zo moet zeuren, maar ik wil vandaag gewoon niks.

/zeurpost
Kwak
pi_78054839
Een lijstje:

O: havermout
T: -
L: 1 pistoletje met ei en sla plus 1 krentenbol
T: kiwi
D: bami

Ik ben nog een beetje brakjes en moe en als Kwak diep onder de dekens gaat liggen, wil ik er wel bij.
Vervelend van die dagen. Het enige wat je rest is de wetenschap dat je vanavond trots op jezelf kan zijn als je alles hebt gedaan!

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 16-02-2010 14:02:57 ]
pi_78054941
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef anna82 het volgende:
Een lijstje:

O: havermout
T: -
L: 1 pistoletje met ei en sla plus 1 krentenbol
T: kiwi
D: bami

Ik ben nog een beetje brakjes en moe en als Kwak diep onder de dekens gaat liggen, wil ik er wel bij.
Vervelend van die dagen. Het enige wat je rest is de wetenschap dat je vanavond trots op jezelf kan zijn als je toch alles hebt gedaan!
ja, das waar. ik ben nu klaar om te vertrekken...tas ingepakt etc. dus nu maar op naar de apotheek en kantoor... tot vanavond na half negen *zwaai*
Kwak
pi_78055242
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef kwakz0r het volgende:
zeurpost

ik ben zó moe en leeg, ik wil vandaag eigenlijk alleen maar diep onder de dekens liggen de hele dag, maar ik moet lunch maken, langs de apotheek, naar kantoor, werk voorbereiden voor de assistent zodat hij me kan helpen deze week, naar zangles, boodschap doen op het station, naar huis en koken... bleurgh... ik vind zelfs van mezelf dat ik niet zo moet zeuren, maar ik wil vandaag gewoon niks.

/zeurpost
Als ik zaken als eten klaarmaken, boodschappen doen en koken meetel is mijn lijst nog wel een stukje langer.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:01:20 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78055495
Gelukkig Nynke

Spannend, Mc carnavalmeneren

Lijst:
O: boterham osseworst, boterham volvette kaas, gekookt ei, beschuit jam, glas melk
T: appel
L: 2 triangel meergranen broodjes met boursin en kipfilet
S: 1 1/2 uur wandelen
T: de grootste mok die ik kon vinden aan de kop toe gevuld met warme chocomelk
T: peer
T: sinaasappel
T: 2 koekjes
T: blokje choco
D: 150 gram gegrilde biefstuk, gegrilde champignongs, paprika en ui, spinazie, gebakken aardappelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78055529
Mijn vriendje en ik hebben hetzelfde merk deo (met een m/v-variant) en ik heb vanochtend per ongeluk die van hem opgedaan . Nu ruik ik naar man en ik vind het zo yukkie!
pi_78055587
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als ik zaken als eten klaarmaken, boodschappen doen en koken meetel is mijn lijst nog wel een stukje langer.
ik tel dat mee omdat dat soort dingen me momenteel enorm veel energie kosten. daarom is die therapie ook zo belnagrijk, anders zou ik dat gewoon niet doen... (wel eten maar dan ongezond en afhaal en snacks)

ik snap zelf ook nog wel dat t een lijstje van niks is, maar t voelt als een enorme berg als je eigenlijk je wilt oprollen in een balletje in een hoekje van je bed en een dagje wilt huilen en doen alsof de wereld niet bestaat.

desalniettemin doe ik het vandaag wel gewoon... want het stelt inderdaad rationeel gezien niks voor.
Kwak
pi_78055678
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:

S: 1 1/2 uur wandelen

Uniekhoorn, jij bent wel een wandel-fan he? Ik weet niet of je ook van wandeltochten houdt, maar in april is de Bloesemtocht en dat is een hele leuke en mooie route door de Betuwe als (vandaar de naam) de bloesem net aan de bomen zit. Er komt wel veel volk op af, maar als je dat niet heel erg vindt, is het een aanrader!
pi_78055866
Tvp
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:15:42 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78056011
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Uniekhoorn, jij bent wel een wandel-fan he? Ik weet niet of je ook van wandeltochten houdt, maar in april is de Bloesemtocht en dat is een hele leuke en mooie route door de Betuwe als (vandaar de naam) de bloesem net aan de bomen zit. Er komt wel veel volk op af, maar als je dat niet heel erg vindt, is het een aanrader!
Dank je voor de tip, zal er zo even op zoeken.. Ow dat is hier ruim 200 km vandaan

Wij hebben in mei de leekstermeertocht, heb me al opgegeven voor de 25 km.. Heb er zin in, voornamelijk omdat het dan LENTE is

Oh en we liepen in onze straat wordt daar een sportschool gebouwd, nog geen 150m van ons vandaan, zal dat een teken zijn

Kwak,ben jij ook niet echt toe aan zon en warmte?

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 16-02-2010 14:21:06 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78056899
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dank je voor de tip, zal er zo even op zoeken.. Ow dat is hier ruim 200 km vandaan

Haha, sorry, even niet aan gedacht! Tot zover de tip. Je gaat vast niet 200 km rijden om 25 km te mogen wandelen
pi_78057380
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kwak,ben jij ook niet echt toe aan zon en warmte?
ja, ik denk t wel. als ik eenmaal buiten ben vind ik t niet erg meer, maar de drempel om mn bed uit te komen en de deur uit te gaan met kou en sneeuw en nattigheid is zoveel hoger...
Kwak
pi_78057645
Oh mehn. Ik moet zeer binnenkort het rijlessen weer op gaan pakken, en bij die gedachte krijg ik al een knoop in m'n maag
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:07:33 #74
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78057960
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh mehn. Ik moet zeer binnenkort het rijlessen weer op gaan pakken, en bij die gedachte krijg ik al een knoop in m'n maag
Ben je ooit voortijdig gestopt met het rijlessen?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78058120
Ja, toen we van Nederland naar België verhuisden. Brrr. Ik vond het in NL al naar, en hier in België rijden ze ook nog eens als dwazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')