PF heeft een vrij nieuwe container en dat is een zelfstandige eenheid, zeker te weten dat er stoppen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in een studentenhuis is t niet zeker dat PF wel stoppen heeft...
t is idd wel gevaarlijk, maar *klopt af* t is nog nooit fout gegaan
I knowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt 3 dingen nodig: goede voeding, gezonde beweging en een gezonde geest. Als dat totaalplaatje klopt ben je in orde. Zorg voor de randvoorwaarden voor die 3 pijlers, dus eet minstens veggies en vitamientjes.
dan moet ze ze vooral netjes uit doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
PF heeft een vrij nieuwe container en dat is een zelfstandige eenheid, zeker te weten dat er stoppen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en ligt ernaast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef loveli het volgende:
Het is zwart en ligt op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en ligt ernaast?whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nou dan kun je wel ff snel een lampie ophangenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:10 schreef loveli het volgende:
Duizenden zonder stroom door storingen
Toch voorzichtig zijn
ja, das waar. ik ben nu klaar om te vertrekken...tas ingepakt etc. dus nu maar op naar de apotheek en kantoor... tot vanavond na half negen *zwaai*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef anna82 het volgende:
Een lijstje:
O: havermout
T: -
L: 1 pistoletje met ei en sla plus 1 krentenbol
T: kiwi
D: bami
Ik ben nog een beetje brakjes en moe en als Kwak diep onder de dekens gaat liggen, wil ik er wel bij.
Vervelend van die dagen. Het enige wat je rest is de wetenschap dat je vanavond trots op jezelf kan zijn als je toch alles hebt gedaan!
Als ik zaken als eten klaarmaken, boodschappen doen en koken meetel is mijn lijst nog wel een stukje langer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef kwakz0r het volgende:
zeurpost
ik ben zó moe en leeg, ik wil vandaag eigenlijk alleen maar diep onder de dekens liggen de hele dag, maar ik moet lunch maken, langs de apotheek, naar kantoor, werk voorbereiden voor de assistent zodat hij me kan helpen deze week, naar zangles, boodschap doen op het station, naar huis en koken... bleurgh... ik vind zelfs van mezelf dat ik niet zo moet zeuren, maar ik wil vandaag gewoon niks.
/zeurpost
ik tel dat mee omdat dat soort dingen me momenteel enorm veel energie kosten. daarom is die therapie ook zo belnagrijk, anders zou ik dat gewoon niet doen... (wel eten maar dan ongezond en afhaal en snacks)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als ik zaken als eten klaarmaken, boodschappen doen en koken meetel is mijn lijst nog wel een stukje langer.
Uniekhoorn, jij bent wel een wandel-fan he? Ik weet niet of je ook van wandeltochten houdt, maar in april is de Bloesemtocht en dat is een hele leuke en mooie route door de Betuwe als (vandaar de naam) de bloesem net aan de bomen zit. Er komt wel veel volk op af, maar als je dat niet heel erg vindt, is het een aanrader!quote:
Dank je voor de tip, zal er zo even op zoeken.. Ow dat is hier ruim 200 km vandaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uniekhoorn, jij bent wel een wandel-fan he? Ik weet niet of je ook van wandeltochten houdt, maar in april is de Bloesemtocht en dat is een hele leuke en mooie route door de Betuwe als (vandaar de naam) de bloesem net aan de bomen zit. Er komt wel veel volk op af, maar als je dat niet heel erg vindt, is het een aanrader!
Haha, sorry, even niet aan gedacht! Tot zover de tip. Je gaat vast niet 200 km rijden om 25 km te mogen wandelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, zal er zo even op zoeken.. Ow dat is hier ruim 200 km vandaan
ja, ik denk t wel. als ik eenmaal buiten ben vind ik t niet erg meer, maar de drempel om mn bed uit te komen en de deur uit te gaan met kou en sneeuw en nattigheid is zoveel hoger...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kwak,ben jij ook niet echt toe aan zon en warmte?
Ben je ooit voortijdig gestopt met het rijlessen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh mehn. Ik moet zeer binnenkort het rijlessen weer op gaan pakken, en bij die gedachte krijg ik al een knoop in m'n maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |