Heb je al eens geprobeerd om meer en gezonder te eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, verschrikkelijk slecht geslapen. Moet toch maar weer eens afspraak met de huisarts maken, ik blijf maar duizelig en ik begin nu ook 's nachts in m'n bed te tollen. Niet fijn.
Zit er ergens nog wat groens door?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef Daph_ het volgende:
Alleen even lijstje posten, beetje druk vandaag.. Ik ga niet zwemmen, beetje last van mijn knie (heb ik vorige week tegen een radiator gestoten), dus morgen weer en dan voornamelijk crawlen.
Lijst/planning:
O: kommetje optimel yoghurt met cruesli en een beker optimel
T: beker warme chocomel
L: tagliatelle met tonijn
T: warme appel met kaneel
T: eventueel een sinaasappel
D: soep met stokbrood en kruidenboter (dunne laagjes)
T: bonbonnetje bij de thee
Fijne dag allemaal!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, weer een mandarijn?Tof joh! Je staat heus niet stil, zo.
Oh gelukkig, ik ben niet de enige freak. (ik heb best vaak mot omdat ik een enorm rechtvaardigheidsgevoel heb) Maar ik heb besloten dat ik het verlies van deze 50 cent maar neem.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
Ik ben weleens bij de McDrive teruggegaan omdat m'n friet koud was. Lopend. En op raampjes geklopt, omdat het tegen sluitingstijd was![]()
Wel m'n geld teruggekregen.
Ik was al helemaal in de war (nou ja, meer lichte paniekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
@ syrena: wat goed!! nou ben ik ook trots op jou!!
ik bedenk me wel net dat ik uit mn werk direct door moet naar zangles, en dus helemaal geen boodschappen kan doen, plus pas om een uur of acht op zn vroegst kan avondeten. ik splits mn boterhammen dus op over meer eetmomenten, haal brood en paprika op t station en ga morgen dan maar voor mn werk aan even snel boodschappen deon - leg t koude spul wel op mn balkonnetje @ work.
zucht! nadenken over eten koken en boodschappen is moeilijk!
Als het één iemand was zou ik er wel wat van zeggen, maar je kunt moeilijk de halve kletsende coupé vragen om hun kip te houdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb ik ook altijd zó'n hekel aan, pratende mensen in de stiltecoupé.
Nee. Maar, dat komt wel. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt. We hebben de laatste tijd nogal veel gebotst, omdat we allebei erg hoge verwachtingen hebben, denk ik. Door die botsingen hadden we er allebei geen 100% vertrouwen in, wat lastig is in de toekomst. Zeker omdat ik als ik een baan ga zoeken erg rekening met de afstand ga houden, en daarom wel concessies ga doen. En dat is voor allebei lastig op het moment dat je er niet 100% in staat. Maar, de dingen zijn uitgesproken op een hele fijne en open manier (lees, allebei snotterend en huilend en knuffelend), en dat heeft de zaak heel erg gerelaxed, en nu voelt het weer heel fijn. Misschien hadden we deze crisis wel even nodig. We gaan het in ieder geval gewoon nog een tijdje proberen, ik kom begin maart weer naar Bremen, en dan zien we wel weer verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, weer een mandarijn?Tof joh! Je staat heus niet stil, zo.
Nynke, jij ook fijn nieuws. Mooi! Hebben jullie ook bedacht wat er evt anders moet om het beter te laten werken?
Ik gooi nog even een lijst tussendoor, en dan back to work!
O: volle yoghurt (ongeveer een halve liter)
T: appel
L: 2 bruine bolletjes geitenkaas&abrikozenjam
T: amandelen
T: avocado
S: 5 km hardlopen
T: 2 macarons
S: pilates
D: tomaten-venkelsoep met zelfgebakken knoflookbrood en hummus
Nou in dit geval was het wel aan te raden geweest, last minute moet het tenminste af, nu ben ik er meerdere keren een hele avond aan kwijt geweest die ik veel beter voor andere opdrachten/leuke dingen had kunnen gebruiken. Dus ga ik NU de laatste opdracht maken en daarna naar buiten om oa een plant te kopen. Ben ik als ik terug kom weer met een fris hoofd en kan ik dan verder gaan met schrijfopdrachten die het tegenovergestelde vragen (veel concreet schrijven, niet eromheen kletsen, zo bondig mogelijk).quote:Op maandag 15 februari 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina; u heeft PM terug!![]()
En nu ga ik maffenTrusten allemaal!
En op de valreep: Chicoooo! Goed bezig ook!Last minute werken is niet altijd aan te raden
![]()
En ook op de valreep: Shiny: mèn, lekker lijstjeIk heb liefde voor B&B
![]()
ik heb t wel eens andersom gehoord: 's avonds laat in de trein van utrecht naar leiden, er zaten twee mensen in de stiltecoupé (hadden ze niet gezien toen ze instapten). ze waren samen en de enige twee passagiers in die coupé. zaten te kletsen en lachen. conducteur: dames, dit is een stiltecoupé. zei: oh ja, maar we zijn de enige twee die hier zitten, als er anderen bijkomen dan houden we ons mond wel.... de conducteur was niet akkoord en heeft ze op lammenschans (echt 3 minuten voor centraal) de trein uitgezet...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het één iemand was zou ik er wel wat van zeggen, maar je kunt moeilijk de halve kletsende coupé vragen om hun kip te houden
quote:
McPlopquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef loveli het volgende:
Hoe wassie verkleed? Dan weten we hoe we 'em moeten Mc'en.
Weinig, alleen groen door de soep. Normaal eten we gewoon groente bij het avondeten.. Ik weet niet of we nog iets hebben voor bij m'n L, moet ik even de koelkast voor doorspittenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit er ergens nog wat groens door?
PF: als je de schakelaar naar die lamp uit hebt staan (naar t lichtpunt in t plafond) kan je dat volgens mij niet... en zeker niet als je even de stoppen uitdoet...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
DaD! Heb jij zelf die lamp er af gehaald? Ik ben zoo bang dat ik mij zelf electrocuteer!!
Stop eruit, draadjes vastmaken, stop weer erin. Nooit met dr stroom erop draadjes vastmaken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
DaD! Heb jij zelf die lamp er af gehaald? Ik ben zoo bang dat ik mij zelf electrocuteer!!
Schakelaar onderbreekt alleen de stroom op 1 van de draden, 50% kans dat het de draad is waar stroom op staat. Als je eraan zit met je geleidende schroevendraaier kun jij de weg zijn die de stroom vindt, dus ALTIJD stop eruit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
PF: als je de schakelaar naar die lamp uit hebt staan (naar t lichtpunt in t plafond) kan je dat volgens mij niet... en zeker niet als je even de stoppen uitdoet...
heb je kroonsteentjes?
ik doe ook nooit de stoppen uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Stop eruit, draadjes vastmaken, stop weer erin. Nooit met dr stroom erop draadjes vastmaken.
zegt zij die er meestal te lui voor is en de aardlekschakelaar 3 keer moest terugzetten voor de lamp goed zat
Jij hebt 3 dingen nodig: goede voeding, gezonde beweging en een gezonde geest. Als dat totaalplaatje klopt ben je in orde. Zorg voor de randvoorwaarden voor die 3 pijlers, dus eet minstens veggies en vitamientjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weinig, alleen groen door de soep. Normaal eten we gewoon groente bij het avondeten.. Ik weet niet of we nog iets hebben voor bij m'n L, moet ik even de koelkast voor doorspitten![]()
in een studentenhuis is t niet zeker dat PF wel stoppen heeft...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Schakelaar onderbreekt alleen de stroom op 1 van de draden, 50% kans dat het de draad is waar stroom op staat. Als je eraan zit met je geleidende schroevendraaier kun jij de weg zijn die de stroom vindt, dus ALTIJD stop eruit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |