abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:24:59 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78046893
Het vorige deel: Slank # 951 - Taartjesmeet!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Viking84 op 16-02-2010 08:37:04 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_78046973

Alsjeblieft.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:40:59 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78047012
Mogge, verschrikkelijk slecht geslapen. Moet toch maar weer eens afspraak met de huisarts maken, ik blijf maar duizelig en ik begin nu ook 's nachts in m'n bed te tollen. Niet fijn .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78047030
Uniek, lieverd, je hoeft echt niets mee te nemen! Ik zorg voor heel veel lekkers, dus daar hoef jij je niet druk om te maken, en cadeautjes hoef je al helemáál niet mee te nemen. Ben je gek joh. .

Oh, en ik wil niemand buiten sluiten hoor. . Maar het idee is ooit ontstaan als een meet voor Noorderlingen omdat meets voor ons altijd zo ver weg zijn, dus als die willen komen hebben ze wel voorrang.
pi_78047322
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, verschrikkelijk slecht geslapen. Moet toch maar weer eens afspraak met de huisarts maken, ik blijf maar duizelig en ik begin nu ook 's nachts in m'n bed te tollen. Niet fijn .
Heb je al eens geprobeerd om meer en gezonder te eten?
pi_78047549
Morning!

Ga zo naar de UvA om nog wat opdrachten af te maken. En daarna dan weer college.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:58:09 #7
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78048274
tvp....

Even een beetje goed nieuws hier delen: t vriendje en ik hebben een voorlopige beslissing genomen om het nog eens een tijdje aan te kijken. Nu alle frustraties en ergernissen en angsten er uit zijn voelt het een stuk relaxter. Gister hebben we de hele avond spelletjes gespeeld, en dat was erg fijn!

Nu even bijlezen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78048692
Fijn Nynke!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 10:21:42 #9
70532 loveli
N
pi_78048809
Goed nieuws Nynke!
crap in = crap out
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:43:10 #10
236335 neen
schone schijn
pi_78049341
gevonden
het lijkt niet wat het is
pi_78049441
waar was 'ie dan?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78049694
Wat fijn Nynke!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:14:29 #13
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78050094
Woei nog 2 dagen werken en dan weer weekend, zo maar eens beginnen met de werkweek.
pi_78050360
Ik zit aan mijn O2; een volkorenbroodje met filet A. en jongeblad sla en rauwe preiringetjes en ik wilde hier de tip geven om die laatstet te gebruiken ipv van bosui ringetjes wegens lekker en veel goedkoper. Om te vertellen hóe goedkoop checkte ik m'n bonnetje en zag verdorie dat ze rode paprika hadden aangeslagen, wat veel duurder is. Zal ik teruggaan of niet?? Nu had ik maar 1 prei meegenomen, dus het gaat niet om véél geld. Maar dat principe hè............of zal ik het loslaten??? o Dilemma.......
pi_78050743
fijn nynke!

ik voel me echt onwijs brak en belabberd, en lag gisteren toch echt al om twaalf uur in bed en heb niet geb orreld (alleen heel eventjes olympische spelen gekeken in een dekentje op de bank nadat ik thuiskwam van koor)

maar heb een debiel druk en slapeloos weekend achter de rug en een debiel drukke maandag... daar zal t wel van komen. die therapie hakt er wel in, ik ben op dinsdag altijd helemaal leeg en op...

was deze week gelijk gebleven hoewel ik thuis wel 6 ons lichter was... over twee weken is t pas weer, en ik ga uiteraard heeeeel hard mne best doen om dan een prachtresultaat te hebben.

lijstje vandaag:
O- cruesli (12 uur pas, zo eerst even douchen)
L- 3 boterhammen met kip
T- 3 boterhammen met kip, 200 gram wortel
D- Capucijners (1 klein potje) een gebakken ui en een tartaartje, een groene paprika
T- een mandarijntje en als ik nog trek heb ziulveruitjes en een plakje rauwe ham ofzo

Totaal: 1600 kcal.
Kwak
pi_78050750
Alleen even lijstje posten, beetje druk vandaag.. Ik ga niet zwemmen, beetje last van mijn knie (heb ik vorige week tegen een radiator gestoten), dus morgen weer en dan voornamelijk crawlen.

Lijst/planning:
O: kommetje optimel yoghurt met cruesli en een beker optimel
T: beker warme chocomel
L: tagliatelle met tonijn
T: warme appel met kaneel
T: eventueel een sinaasappel
D: soep met stokbrood en kruidenboter (dunne laagjes)
T: bonbonnetje bij de thee

Fijne dag allemaal!
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 11:36:29 #17
70532 loveli
N
pi_78050757
Ik ben weleens bij de McDrive teruggegaan omdat m'n friet koud was. Lopend. En op raampjes geklopt, omdat het tegen sluitingstijd was

Wel m'n geld teruggekregen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 11:38:46 #18
70532 loveli
N
pi_78050817
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef Daph_ het volgende:
Alleen even lijstje posten, beetje druk vandaag.. Ik ga niet zwemmen, beetje last van mijn knie (heb ik vorige week tegen een radiator gestoten), dus morgen weer en dan voornamelijk crawlen.

Lijst/planning:
O: kommetje optimel yoghurt met cruesli en een beker optimel
T: beker warme chocomel
L: tagliatelle met tonijn
T: warme appel met kaneel
T: eventueel een sinaasappel
D: soep met stokbrood en kruidenboter (dunne laagjes)
T: bonbonnetje bij de thee

Fijne dag allemaal!
Zit er ergens nog wat groens door?
crap in = crap out
pi_78050925
Moggels! (nog net)
Ik heb groen snot, maar ik hoop dat het vanzelf overgaat. En ik blijf Hves tjekken in de hoop op een berichtje van de dude Wat niet gaat komen, want via via las ik dat ze bezig zijn met het zoeken naar een huis (denk dus dat het een beetje koudwatervrees van hem was). En z'n vriendin is pas 24 Nou ja, heb ik toch 1 avond het gewonnen van iemand van 24
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78050940
Kwak, weer een mandarijn? Tof joh! Je staat heus niet stil, zo.

Nynke, jij ook fijn nieuws. Mooi! Hebben jullie ook bedacht wat er evt anders moet om het beter te laten werken?

Ik gooi nog even een lijst tussendoor, en dan back to work!
O: volle yoghurt (ongeveer een halve liter)
T: appel
L: 2 bruine bolletjes geitenkaas&abrikozenjam
T: amandelen
T: avocado
S: 5 km hardlopen
T: 2 macarons
S: pilates
D: tomaten-venkelsoep met zelfgebakken knoflookbrood en hummus
pi_78051087
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen, gekookt eitje
T: rode paprika (rauw)
T: ananas
T: kwark
D: patat en een frikandel speciaal (het avondeten komt een beetje in de verdrukking door een vergadering van m'n werk)
pi_78051088
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

ik vind die hele kleintjes met een wat dunner schilletje erg lekker. die ga ik nu dus ook echt kopen om te eten voor de lekker!

ik was gelijk gebleven omdat ik de afgelopen week 3 dagen van 2500 kcal had gehad, incl. frituurhapjes en nachtelijke vette bek halen. maar als ik de komende twee weken netjes mn plan volg val ik zeker wel weer af ja!
Kwak
pi_78051352
Vergeet ik helemaal Nynke en de Duutser
En Kwakz0r & de mandarijn (door jou ben ik afgelopen vrijdag in mijn eentje boodschappen gaan doen, met de auto. Durf ik normaal nooit )

M'n lijstjes zijn slecht, al sinds eh vrijdag of zaterdag en vanmorgen ook alweer een geroosterde suikerwafel opgegeten. Whyyyyyy
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78051410
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef loveli het volgende:
Ik ben weleens bij de McDrive teruggegaan omdat m'n friet koud was. Lopend. En op raampjes geklopt, omdat het tegen sluitingstijd was

Wel m'n geld teruggekregen.
Oh gelukkig, ik ben niet de enige freak. (ik heb best vaak mot omdat ik een enorm rechtvaardigheidsgevoel heb) Maar ik heb besloten dat ik het verlies van deze 50 cent maar neem. Met Koek gaat het goed trouwens!!!

Lijstje:

O1: fruit 'n fibre halfvolle melk
O2: volkoren pistoletje flet A. sla en prei
S: stepshape/interval
L: stukje karbonaad met een gekookt eitje
T: minneola
T: wodka, katjang
D: Thaise curry, nu maar eens met mie, toe: optimel vla

En het sneeuwt hier weer!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:06:05 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78051665
In Den Haag sneeuwt het al sinds een uur of 9 vanmorgen. Ik heb het wel een beetje gezien met de sneeuw .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:08:17 #26
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78051729
Goedemiddag .

Fijn nieuws Nynke!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78051926
@ syrena: wat goed!! nou ben ik ook trots op jou!!

ik bedenk me wel net dat ik uit mn werk direct door moet naar zangles, en dus helemaal geen boodschappen kan doen, plus pas om een uur of acht op zn vroegst kan avondeten. ik splits mn boterhammen dus op over meer eetmomenten, haal brood en paprika op t station en ga morgen dan maar voor mn werk aan even snel boodschappen deon - leg t koude spul wel op mn balkonnetje @ work.

zucht! nadenken over eten koken en boodschappen is moeilijk!
Kwak
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:18:56 #28
331 Merel
Be here now.
pi_78052042
TVP. Zit in de trein. Wil werken. In de stiltecoupé. Waar iedereen zit te kletsen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78052139
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
@ syrena: wat goed!! nou ben ik ook trots op jou!!

ik bedenk me wel net dat ik uit mn werk direct door moet naar zangles, en dus helemaal geen boodschappen kan doen, plus pas om een uur of acht op zn vroegst kan avondeten. ik splits mn boterhammen dus op over meer eetmomenten, haal brood en paprika op t station en ga morgen dan maar voor mn werk aan even snel boodschappen deon - leg t koude spul wel op mn balkonnetje @ work.

zucht! nadenken over eten koken en boodschappen is moeilijk!
Ik was al helemaal in de war (nou ja, meer lichte paniek ) over deze week, drie dagen vrij, dan weer studie, dan weer vrij. Heb dus maar niks in huis gehaald en besloten per dag te kijken waar ik ben en dan eventueel naar de winkel te gaan. Ben nu bij mijn ouders, en die hadden filet A (en suikerwafels...).

Koud spul kan idd makkelijk op 't balkon nu
pi_78052142
Daar heb ik ook altijd zó'n hekel aan, pratende mensen in de stiltecoupé.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:24:47 #31
331 Merel
Be here now.
pi_78052208
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb ik ook altijd zó'n hekel aan, pratende mensen in de stiltecoupé.
Als het één iemand was zou ik er wel wat van zeggen, maar je kunt moeilijk de halve kletsende coupé vragen om hun kip te houden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78052236
Kakelen ze ook nog? .
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:27:54 #33
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78052318
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

Nynke, jij ook fijn nieuws. Mooi! Hebben jullie ook bedacht wat er evt anders moet om het beter te laten werken?

Ik gooi nog even een lijst tussendoor, en dan back to work!
O: volle yoghurt (ongeveer een halve liter)
T: appel
L: 2 bruine bolletjes geitenkaas&abrikozenjam
T: amandelen
T: avocado
S: 5 km hardlopen
T: 2 macarons
S: pilates
D: tomaten-venkelsoep met zelfgebakken knoflookbrood en hummus
Nee. Maar, dat komt wel. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt. We hebben de laatste tijd nogal veel gebotst, omdat we allebei erg hoge verwachtingen hebben, denk ik. Door die botsingen hadden we er allebei geen 100% vertrouwen in, wat lastig is in de toekomst. Zeker omdat ik als ik een baan ga zoeken erg rekening met de afstand ga houden, en daarom wel concessies ga doen. En dat is voor allebei lastig op het moment dat je er niet 100% in staat. Maar, de dingen zijn uitgesproken op een hele fijne en open manier (lees, allebei snotterend en huilend en knuffelend), en dat heeft de zaak heel erg gerelaxed, en nu voelt het weer heel fijn. Misschien hadden we deze crisis wel even nodig. We gaan het in ieder geval gewoon nog een tijdje proberen, ik kom begin maart weer naar Bremen, en dan zien we wel weer verder.

Lijstje:

O: appel en banaan door yoghurt met muesli
T: 2 stroopwafels (ja, weer in NL geweest...)
L: 2 volkorenbroodjes met een dun laagje kruidenkaas, gerookte zalm en rucola.
T: geen idee
D: bij ikea
T: biertje...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 12:28:49 #34
70532 loveli
N
pi_78052344
lol

De komende dagen heb ik maar 1 taak en dat is een klein hondje zoveel mogelijk aandacht geven. Vindt ze. Ah well, goed excuus om niet op te ruimen en schoon te maken
crap in = crap out
pi_78052819
Fijn om te horen dat jullie goed hebben kunnen praten Nynke!
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina; u heeft PM terug!

En nu ga ik maffen Trusten allemaal!

En op de valreep: Chicoooo! Goed bezig ook! Last minute werken is niet altijd aan te raden

En ook op de valreep: Shiny: mèn, lekker lijstje Ik heb liefde voor B&B
Nou in dit geval was het wel aan te raden geweest, last minute moet het tenminste af, nu ben ik er meerdere keren een hele avond aan kwijt geweest die ik veel beter voor andere opdrachten/leuke dingen had kunnen gebruiken. Dus ga ik NU de laatste opdracht maken en daarna naar buiten om oa een plant te kopen. Ben ik als ik terug kom weer met een fris hoofd en kan ik dan verder gaan met schrijfopdrachten die het tegenovergestelde vragen (veel concreet schrijven, niet eromheen kletsen, zo bondig mogelijk).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78052853
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Als het één iemand was zou ik er wel wat van zeggen, maar je kunt moeilijk de halve kletsende coupé vragen om hun kip te houden
ik heb t wel eens andersom gehoord: 's avonds laat in de trein van utrecht naar leiden, er zaten twee mensen in de stiltecoupé (hadden ze niet gezien toen ze instapten). ze waren samen en de enige twee passagiers in die coupé. zaten te kletsen en lachen. conducteur: dames, dit is een stiltecoupé. zei: oh ja, maar we zijn de enige twee die hier zitten, als er anderen bijkomen dan houden we ons mond wel.... de conducteur was niet akkoord en heeft ze op lammenschans (echt 3 minuten voor centraal) de trein uitgezet...

als ze nou zo streng waren in de spits ofzo dit waren twee normale meiden, allebei juf op een middelbare school en echt niet van de grote bekken tegen conducteurs...echt belachelijk!
Kwak
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:46:33 #37
331 Merel
Be here now.
pi_78052925
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kakelen ze ook nog? .

Kwak, wat goed van je mandarijnen! En Nynke, fijn dat jullie ervoor blijven gaan

Ik ben druk aan het sms'en met mijn carnavalsmeneer
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 12:48:54 #38
70532 loveli
N
pi_78053005
Hoe wassie verkleed? Dan weten we hoe we 'em moeten Mc'en.
crap in = crap out
pi_78053049
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef loveli het volgende:
Hoe wassie verkleed? Dan weten we hoe we 'em moeten Mc'en.
McPlop
McMegamindy
McBoerenkiel
McClown
Mctandartsassistente

Kwak
pi_78053107
Oeeh! Details Merel, details !
pi_78053139
Prins Carnaval.
pi_78053177
DaD! Heb jij zelf die lamp er af gehaald? Ik ben zoo bang dat ik mij zelf electrocuteer!!
pi_78053222
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Zit er ergens nog wat groens door?
Weinig, alleen groen door de soep. Normaal eten we gewoon groente bij het avondeten.. Ik weet niet of we nog iets hebben voor bij m'n L, moet ik even de koelkast voor doorspitten
pi_78053238
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
DaD! Heb jij zelf die lamp er af gehaald? Ik ben zoo bang dat ik mij zelf electrocuteer!!
PF: als je de schakelaar naar die lamp uit hebt staan (naar t lichtpunt in t plafond) kan je dat volgens mij niet... en zeker niet als je even de stoppen uitdoet...

heb je kroonsteentjes?
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 12:56:06 #45
70532 loveli
N
pi_78053244
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
Stop eruit, draadjes vastmaken, stop weer erin. Nooit met dr stroom erop draadjes vastmaken.
zegt zij die er meestal te lui voor is en de aardlekschakelaar 3 keer moest terugzetten voor de lamp goed zat
crap in = crap out
pi_78053269
Ja het zijn kroonsteentjes!

Oei, ik ga als ik thuis ben even zoeken of ik wel stoppen heb Denk het wel!
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 12:58:31 #47
70532 loveli
N
pi_78053323
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

PF: als je de schakelaar naar die lamp uit hebt staan (naar t lichtpunt in t plafond) kan je dat volgens mij niet... en zeker niet als je even de stoppen uitdoet...

heb je kroonsteentjes?
Schakelaar onderbreekt alleen de stroom op 1 van de draden, 50% kans dat het de draad is waar stroom op staat. Als je eraan zit met je geleidende schroevendraaier kun jij de weg zijn die de stroom vindt, dus ALTIJD stop eruit!
crap in = crap out
pi_78053340
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Stop eruit, draadjes vastmaken, stop weer erin. Nooit met dr stroom erop draadjes vastmaken.
zegt zij die er meestal te lui voor is en de aardlekschakelaar 3 keer moest terugzetten voor de lamp goed zat
ik doe ook nooit de stoppen uit te lui voor...

@ PF: als de ene helft van de draadjes al in het kroonsteentje zit, dan kun je de andere helft er gewoon aan de andere kant instoppen, vastmaken, hoppa klaar!
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2010 @ 13:00:43 #49
70532 loveli
N
pi_78053385
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Weinig, alleen groen door de soep. Normaal eten we gewoon groente bij het avondeten.. Ik weet niet of we nog iets hebben voor bij m'n L, moet ik even de koelkast voor doorspitten
Jij hebt 3 dingen nodig: goede voeding, gezonde beweging en een gezonde geest. Als dat totaalplaatje klopt ben je in orde. Zorg voor de randvoorwaarden voor die 3 pijlers, dus eet minstens veggies en vitamientjes.
crap in = crap out
pi_78053389
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Schakelaar onderbreekt alleen de stroom op 1 van de draden, 50% kans dat het de draad is waar stroom op staat. Als je eraan zit met je geleidende schroevendraaier kun jij de weg zijn die de stroom vindt, dus ALTIJD stop eruit!
in een studentenhuis is t niet zeker dat PF wel stoppen heeft...

t is idd wel gevaarlijk, maar *klopt af* t is nog nooit fout gegaan
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')