Muziek wat harder zetten een optie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:22 schreef TheArt het volgende:
Ik vrees dat ik door dit gezeik zo hard in slaap ga vallen, aangezien er ook geen andere livesport is.
Alle sambonies zijn naar de kloten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:21 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
(Ik heb hier geen beelden..)
Dan gaan ze hier beneden klagen, dus geen optie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Muziek wat harder zetten een optie?
Hij heeft wat weg van Manuel Venderbos, maar inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zitten we weer heerlijk op één lijn
Helpt niet mee dit inderdaad, zit ernstig te twijfelen of ik die 2e 500 meter mee ga pakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:22 schreef TheArt het volgende:
Ik vrees dat ik door dit gezeik zo hard in slaap ga vallen, aangezien er ook geen andere livesport is.
Nee idd. Dan wens ik je sterkte met het gevecht tegen de slaap.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan gaan ze hier beneden klagen, dus geen optie.
Hoe laat begint die, normaal gezien toch iets van 02.30?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:25 schreef DeeBee het volgende:
Word genieten van lekkere 38'ers straks!
[..]
Helpt niet mee dit inderdaad, zit ernstig te twijfelen of ik die 2e 500 meter mee ga pakken.
En dan NOG kan beter hij eropquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:27 schreef Bruce117 het volgende:
Mart![]()
"Beter kunnen ze Gilles Villeneuve erop zetten"
Mart, die is dood !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |