Het ziet er inderdaad soms best wel lame uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:16 schreef prinsrob het volgende:
hoe de fuck wordt die canadees nog ingehaald wtf
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:18 schreef Barca het volgende:
Wat moet de jostiband daar?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Bruce117 het volgende:
Mart: "Een wave krijg je meestal als er verveling ontstaat."
Bart: "Dat doen ze toch bij voetbal"
Dit is iets voor Willem-Alexander met zn watermanagement en IOC invloed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef Ericr het volgende:
Volgende IOC-bijeenkomst, Speedskating van het programma.
Idd. Dit kan zeer nadelig gaan worden voor degene die nog moeten schaatsen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:18 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, wat een beunhazen daar, niet te geloven zeg.
Echt een Olympisch toernooi onwaardig dit gepruts, je wilt gewoon top omstandigheden dat iedereen op het scherpst van de snede kan strijden en de beste wint. Nee heb je dit soort ge-eikel. Echt amateurisme ten top.
Ik vind het wel lachen, ze hebben humor in Canadaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef TheVulture het volgende:
Het is echt een schande dit
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:18 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, wat een beunhazen daar, niet te geloven zeg.
Echt een Olympisch toernooi onwaardig dit gepruts, je wilt gewoon top omstandigheden dat iedereen op het scherpst van de snede kan strijden en de beste wint. Nee heb je dit soort ge-eikel. Echt amateurisme ten top.
Absurdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:18 schreef tho_Omas het volgende:
Wtf. Kleintje Pils is de mond gesnoerd.
Wat zitten we weer heerlijk op één lijnquote:
Dank u.quote:
mis alleen nog her Flick met de bureaulampquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dit? Verhoor?
De dweilmachines (2) zijn stuk en nummer 3 is vies, maar die hebben ze toch ook maar het ijs op geduwd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:21 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
(Ik heb hier geen beelden..)
Ruk-ijs, 2 kapotte zamboni's... Gepruts alomquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:21 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
(Ik heb hier geen beelden..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |