O, zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, ik interpreteerde het als *ik was aan het vasten, toen zag ik dadels liggen en dacht ik "laat dat vasten maar"*. Daarmee leek het alsof je het niet zo serieus nam, wat me apart en dus grappig voorkwam
![]()
Maar ik heb het nogal fout
Ok, dat klinkt redelijkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, zo.Nee, het vasten moet 's avonds, bij zonsondergang, natuurlijk verbroken worden en dat doe ik dus met een dadel.
![]()
Gele saus met uitjes erin..VET LEKKER.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is joppiesaus nou precies? Ik heb het nooit begrepen of gevraagd
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff![]()
WIj hebben het over fruit kom jij met fastfood aanzetten.
Uiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gele saus met uitjes erin..VET LEKKER.
Abrikoosquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit. En knaloranje perzik (uit Bursa).![]()
Pff dan niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Watermeloen is inderdaad verrukkelijk.Maar met brood?
Zompige zooi wordt datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent net mijn vader. Hij eet ook altijd watermeloen met brood (wel apart naturlich)
Ik eet het niet altijd met broodquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent net mijn vader. Hij eet ook altijd watermeloen met brood (wel apart naturlich)
Mijn papa ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik eet het niet altijd met broodalleen in Turkije
soms met kaas ook nog
Kutverjaardag gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
O, is/was Ous jarig? Gefeliciteerd!
Heerlijk! Is erg gezond en werkt laxerend.quote:
Damn, o.us, niet relaxedquote:
Oeh, da's niet leuk natuurlijk.quote:
Pruimen(sap) ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk! Is erg gezond en werkt laxerend.²
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben we het wéér over voedsel. Wie is hier mee begonnen? Een Turk zeker.![]()
Ik wacht in spanning af natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn, o.us, niet relaxed![]()
Maar 18e verjaardag is meestal niet zo spannend, het jaar zelf is 1000000x leuker, geloof meBovendien is die dag voorbij, dus nu is het alleen maar beter en leuker
Ik niet, maar morgen pas om 13 uur beginnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb verkansie, dus nee!
En het stimuleert nageslacht. Echt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
NeeBB zei dat dadels goed waren voor je libido
Je hebt niks gemist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef Rookert het volgende:
Wtf, er was TV debat vanavondOok gemist
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
Wat was joppiesaus nou? Is dat niet gewoon hetzelfde als patatje oorlog?
quote:De basis van de Joppie saus is hetzelfde als bij de meeste sauzen: olie, water en een emulgator. Verder bevat het ook uien en kerrie, die domineren de smaak dan ook. Het originele recept van Joppie saus is geheim, maar op het Internet circuleren recepten die de smaak van Joppie saus zeer goed benaderen. In deze recepten wordt Joppie saus bijvoorbeeld gemaakt door de ingrediënten van 'speciaal', d.w.z. mayonaise, curry en uien, samen met kerrie in een bepaalde verhouding zeer fijn te malen en te mengen.
Nee, het smaakt heel anders. Geen pindasaus in terug te vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
Oorlog dus.
Met alle respect, moet jij dan niet werken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, maar ik zit op mijn werk.²
Jawel, ik zit nu ook op mijn werk, met alle respect.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met alle respect, moet jij dan niet werken?
Ja, ik doe systeembeheer, heb altijd wel een computer binnen handbereik. Mijn netto salaris? 1500 netto in de maand met gsm.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:09 schreef Ayca het volgende:
Dus jij zit op je werk gezellig te fokken?
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:11 schreef Ayca het volgende:
Handigen je netto salaris hoefde ik niet te weten hoor
Interesse in je gesprekspartner.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik dat willen weten
Degelijk salary hé? Ik ben er best trots op.quote:
Ja hoor. Netjesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Degelijk salary hé? Ik ben er best trots op.²
Zeker! Het rechtvaardigt wel een tweede vrouw denk ik. Maar met een derde erbij wordt het wellicht wat krap. Zeker als ze beide (meerdere) kinderen willen, en je weet hoe vrouwen zijn...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Degelijk salary hé? Ik ben er best trots op.²
Rappers worden bovenmatig gecompenseerd voor het etaleren van hun talenkennis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Die Sjaakz, dat is pas een rijke stinkdier.
Jij bent rapper?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Rappers worden bovenmatig gecompenseerd voor het etaleren van hun talenkennis.
Ah, zonder muziek dus. Ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik schaats een aardige 500 meter, maar ik ben geen match voor sommige Japanners en Koreanen.
Ja, ik ben niet echt een vertolker van het 'hard knock' levenslied... De smartlap van de straat.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Die Sjaakz, dat is pas een rijke stinkdier.
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ziek..heel de nacht boven het toilet gehangen![]()
![]()
Het ging mij om de taalfout.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die minstens 5 keer per jaar op vakantie gaat om z'n vriendin te zien, moet wel geld hebben!
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ziek..heel de nacht boven het toilet gehangen![]()
![]()
Denk het..maar geen flauw idee wat dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Owwwwwwww meissie, heb je iets verkeerds gegeten?
Spreektaal jongeman.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Het ging mij om de taalfout.
Dankje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het ging mij om de taalfout.
[..]
Beterschap!
Ik had keelpijn vanochtend, maar die is alweer over.
Schaap?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Denk het..maar geen flauw idee wat dan.
Geen excuus, óók met spreektaal dient men de taalregels correct uit te voeren.quote:
Moet jij nodig zeggen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen excuus, óók met spreektaal dient men de taalregels correct uit te voeren.
Is het soms gisteravond begonnen toen je mij keihard disste door een kotssmiley als reactie op mijn naam te posten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dankje.
Ah fijn dat het over is..
Nee, ik kan me nog geen eens meer herinneren dat ik dat deed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het soms gisteravond begonnen toen je mij keihard disste door een kotssmiley als reactie op mijn naam te posten?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik kan me nog geen eens meer herinneren dat ik dat deed.
quote:
quote:
Leugens!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij maakt aan de lopende band taalfouten, jongeman!
Ik ben niet op vakantie geweest om haar te zien. Ik ben haar naar school wezen brengen. Ik ga maar één keer op vakantie om haar te zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die minstens 5 keer per jaar op vakantie gaat om z'n vriendin te zien, moet wel geld hebben!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie geweest om haar te zien. Ik ben haar naar school wezen brengen. Ik ga maar één keer op vakantie om haar te zien.
Maar ja, als je 30 bent en een goede baan hebt, lijkt me dat je je dat wel kan veroorloven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie geweest om haar te zien. Ik ben haar naar school wezen brengen. Ik ga maar één keer op vakantie om haar te zien.
Stop nou met die rare act..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
En ik maar dromen van een 2de vrouw, halal zeg maar. We waren het gisteren nog eens over de namen van eventuele kinderen.²
Welke act dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stop nou met die rare act..
Neuh, moeite voor niks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
TM, regel eens een Turkenmeet waar ook Marokkanen bij mogen komen (en het verplicht is om Nederlands te spreken).
Bovendien is een synoniem van ook !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neuh, moeite voor niks.Bovendien voel ik er zelf ook niet veel voor om op een meet te verschijnen.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bovendien is een synoniem van ook !
Zelfs als ze ziek is...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
'Bovendien' heeft betrekking op de voorafgaande zin en 'ook' op mijzelf, dus hier zijn het geen synoniemen van elkaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom moet die foto zo groot?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef Montelly het volgende:
Heerlijke bakkenbaard-nekhaarcomboooooooo
[ afbeelding ]
Facial hair is a bitch..
quote:
Vind ik dan best onduidelijk..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Bovendien' heeft betrekking op de voorafgaande zin en 'ook' op mijzelf, dus hier zijn het geen synoniemen van elkaar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind ik dan best onduidelijk..
Nou, nou, ik zal jou eens wat zeggen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
WAT NOU. Met je hatelijke emoticon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol heb je een koosnaampje voor haar? petite?quote:
Hier voor jou Montyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol heb je een koosnaampje voor haar? petite?![]()
Gast ik krijg gewoon spontaan een stijve van jou..
Monty ahahahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hier voor jou Monty![]()
[ afbeelding ]
Het blijven synoniemen van elkaar. Het is hier alleen niet dubbelop.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Bovendien' heeft betrekking op de voorafgaande zin en 'ook' op mijzelf, dus hier zijn het geen synoniemen van elkaar.
Ik weet niet of dit altijd opgaat, maar soms willen ze mij op die manier een virtueel 'kusje' geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap die girls niet met die hun lippen tuiten op foto's. Waarom????![]()
![]()
²
Ook goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het blijven synoniemen van elkaar. Het is hier alleen niet dubbelop.
Wel vroeg om ta gaan slapen. Maar goed, slaap zacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga mn ogen sluiten..fijne avond nog stommerds
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel vroeg om ta gaan slapen. Maar goed, slaap zacht.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga mn ogen sluiten..fijne avond nog stommerds
Ik kan je literatuur aanraden van de Spaanse filosoof Ibanéz: Paling en Ko.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
Ohhh dan moet je gewoon lekker blijven liggen.boekje lezen ofzo
Geen zin om te lezen..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
Ohhh dan moet je gewoon lekker blijven liggen.boekje lezen ofzo
Die is echt goed!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan je literatuur aanraden van de Spaanse filosoof Ibanéz: Paling en Ko.
[ afbeelding ]²
Wie is je droomprins?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen..![]()
Ik ben mn droomprins aan het googlen..ik zie dat hij ooit iets heeft gewonnen
Ik zal er aan denken als ik het tegenkom.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan je literatuur aanraden van de Spaanse filosoof Ibanéz: Paling en Ko.
[ afbeelding ]²
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een studiegenootje. Volgend jaar dus niet meer..
Ja, helaas wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk?iets met rechten toch?
Waarom heb je voor rechten gekozen?quote:
Zeker doen..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
Oh oke...rechten schrappen we van het lijstje
Verveel me.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, meisjes, ook jullie horen toch weleens van gevallen waarin er gediscrimineerd wordt? bv. bij een sollicitatie?
Kijk even hier:
Man mishandeld door marokkanen #2²
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Verveel me.
Maar dat linkje is toch niets nieuws. Ik kan genoeg dingen vertellen die mij of anderen zijn overkomen op de werkvloer wat op zijn minst zeer intolerant was.
Ik herinner me bijv, dat eens een keer een een leidinggevende mij vroeg toen ze weer eens de koekjestrommel voor mijn neus hield tijdens de koffiepauze en ik die netjes afsloeg. ( Ik hou gewoon niet van droge koekjes). Dat ze dit gelijk in verband bracht met mijn afkomst. Want volgens haar boden ze haar in Turkije nooit een koekje aan bij de vele thee die ze daar had gedronken.
Ja, dat. Dat was niet aardig van je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Dat soort dingen kunnen misschien een beetje stom overkomen, maar zijn uiteindelijk natuurlijk allerminst slecht bedoeld. Het is wel irritant. Mensen kunnen je vaak erg overdreven duidelijk proberen te maken dat afkomst voor hen geen issue is, wat natuurlijk nogal tegenstrijdig is en vaak gepaard gaat met het etaleren van de eigen onwetendheid ten opzichte van de cultuur in kwestie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Verveel me.
Maar dat linkje is toch niets nieuws. Ik kan genoeg dingen vertellen die mij of anderen zijn overkomen op de werkvloer wat op zijn minst zeer intolerant was.
Ik herinner me bijv, dat eens een keer een een leidinggevende mij vroeg toen ze weer eens de koekjestrommel voor mijn neus hield tijdens de koffiepauze en ik die netjes afsloeg. ( Ik hou gewoon niet van droge koekjes). Dat ze dit gelijk in verband bracht met mijn afkomst. Want volgens haar boden ze haar in Turkije nooit een koekje aan bij de vele thee die ze daar had gedronken.
Het is mij, voor zover ik kan beoordelen, nog nooit overkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, meisjes, ook jullie horen toch weleens van gevallen waarin er gediscrimineerd wordt? bv. bij een sollicitatie?
Kijk even hier:
Man mishandeld door marokkanen #2²
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu ben ik ook misselijk aan het worden.
Ewa, geen skool vandaag?quote:
Kom, nog even doorzetten, kan je met een paar jaar zo rondhuppelen in een mantelpakje en kan Jan en Kees je zgn. zakelijk behandelen, maar ondertussen. Ik vrees de intenties van mannen. Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil niet meer.
Nee, ik kan niet meer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom, nog even doorzetten, kan je met een paar jaar zo rondhuppelen in een mantelpakje en kan Jan en Kees je zgn. zakelijk behandelen, maar ondertussen. Ik vrees de intenties van mannen. Ja.²
Ff serieus, bedoel je dat je vandaag geen zin hebt of in het algemeen niet meer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet meer.![]()
Juist ja..
Gewoon helemaal geen zin meer in school.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff serieus, bedoel je dat je vandaag geen zin hebt of in het algemeen niet meer?²
Oei, ik maakt me al zorgen, ik dacht dat je serieus was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen zin meer in school.Ook niet in werken trouwens.
Ik weet niet zo goed wat ik met mn leven aanmoet..
Ohnee, in het leven heb ik wel zin hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oei, ik maakt me al zorgen, ik dacht dat je serieus was.²
´Oemak´, mijn moeder? Je moeder-grappen zijn zo 2009, marok18quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
Oe mek hbibti?
Dit dus, loop/lig al 18 uur in hetzelfde kloffie, maar carnaval was leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Laat ik maar es gaan douchen ha.
Je bent gewoon ziek, van het weekend ben je weer blijquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen zin meer in school.Ook niet in werken trouwens.
Ik weet niet zo goed wat ik met mn leven aanmoet..
Volgens mij was Eindhoven de meest criminele stad in Nederland, hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit dus, loop/lig al 18 uur in hetzelfde kloffie, maar carnaval was leuk! Het was laatste avond maar afgezien van paar rare pakjes en af en toe héle foute muziek was het gewoon gezellig, blij, grappig en leuk dus
En dat in Tilburg, criminele graftakstad nr. 1 van Brabant
Dat zei ik niet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
´Oemak´, mijn moeder? Je moeder-grappen zijn zo 2009, marok18. En het is gemeen om een zieke wikwakka2 te pesten!
Carnaval...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit dus, loop/lig al 18 uur in hetzelfde kloffie, maar carnaval was leuk! Het was laatste avond maar afgezien van paar rare pakjes en af en toe héle foute muziek was het gewoon gezellig, blij, grappig en leuk dus
En dat in Tilburg, criminele graftakstad nr. 1 van Brabant
Dat was mijn insteek ook, maar het gisteren dus niet zo heel anders dan normaal uitgaan, prima sfeer, geen mongolen die denken dat drank een vrijbrief is om de losgeslagen TBS'er uit te hangenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Carnaval...![]()
![]()
Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad
Aah wat lief.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef Rookert het volgende:
Ik werd er wakker van en schoon![]()
Waarom ben je moe?
Toch maar even belangstellend doen
Het zal nooit de nieuwequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Erg he!?
Maar ik ben '''' echt gaan waarderen.
Overmatig gebruik is altijd irritant, deze komt in mijn persoonlijke zone, ik voel me bedreigdquote:
Hij is wel mooi neutraal...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Overmatig gebruik is altijd irritant, deze komt in mijn persoonlijke zone, ik voel me bedreigd
Oh nee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik vind '''' niet altijd negatief hoor.
Als jij stopt met de "quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die posticon is wel altijd negatief. Echt, doe gewoon niet..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij stopt met de ""-smiley.
Nahh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij stopt met de ""-smiley.
Verander daar eens wat aan dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Rookert het volgende:
Er is echt geen inhoud in dit topic de laatste pagina's
Vifit en die AH to Go sandwiches = beste ontbijt in trein om half 1 ooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Verander daar eens wat aan dan!
Vifit? Doe mij maar Goeiemorgenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vifit en die AH to Go sandwiches = beste ontbijt in trein om half 1 ooit
Volgens mij verkopen ze dat niet en vind Vifit ook lekker hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vifit? Doe mij maar Goeiemorgen
Mijn ontbijt was een broodje met kaas en appelsientjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vifit en die AH to Go sandwiches = beste ontbijt in trein om half 1 ooit
Broodje kaas 's ochtends, hartig ontbijtquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was een broodje met kaas en appelsientje![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Broodje kaas 's ochtends, hartig ontbijt![]()
Vandaag ontbeet ik met een sandwich bacon, sla en tomaat, maar het was 12:30 en ik zoefde door het Brabantse landschap in een superchille trein die in de bewoonde wereld is vervangen door die dubbeldekkers
Ik spam de boel niet onder metquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Nouja over bacon kan ik niet meepraten maarja![]()
vind je wel goed maar
niet?! ongeleuflek
Het is dan ook geen tijdstip voor aardappelpuree, het is geen tussendoortjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
En ik had net wat aardappelpuree gegeten maar nu ben ik misselijk.
nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Rookert het volgende:
Shit, mijn ogen worden nu zwaar en ik moet nog huiswerk doenBeter even beginnen zometeen ofzo.
Of straks
Of..
![]()
Ja maar het was wel lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is dan ook geen tijdstip voor aardappelpuree, het is geen tussendoortje
Wat is dat toch met die misselijk wordende mensen de laatste tijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
En ik had net wat aardappelpuree gegeten maar nu ben ik misselijk.
Een groot voorhoofd, net als dat meisjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik..vind dit nummer stiekem leuk![]()
En die gozer(die zingt met dat meisje) heeft iets..
'Morro'quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik..vind dit nummer stiekem leuk![]()
En die gozer(die zingt met dat meisje) heeft iets..
Echt een meidenreactie..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een groot voorhoofd, net als dat meisje
Gun me een banaliteitjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt een meidenreactie..![]()
Hij straalt gewoon goedheid uit ofzo..kan aan mij liggen hoor.
Of de Nederlandse g, zelfs voor Nederlandse begrippen, doen laten klinken alsof ze een erge keelziekte hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen 'zijn' uitspreken als 'sijn'.
Zullen ze vast niet expres doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen 'zijn' uitspreken als 'sijn'.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of de Nederlandse g, zelfs voor Nederlandse begrippen, doen laten klinken alsof ze een erge keelziekte hebben.
Ik wel. Hij straalt nour uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het niets.![]()
En hij lijkt een beetje op nassim van spangas
Van iemand die 'tozzzzzzzzzzzzzz' kan roepen, verwacht ik ook dat hij 'zijn' zegt i.p.v. 'sijn'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zullen ze vast niet expres doen.
Maar ja, zonder zo'n uitspraakachterstand kun je geen spange raps makenquote:
Ik heb het over het liedje, niet over die jongen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wel. Hij straalt nour uit
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van iemand die 'tozzzzzzzzzzzzzz' kan roepen, verwacht ik ook dat hij 'zijn' zegt i.p.v. 'sijn'.
Misschien lukt het ze wel als de z de achterste letter van een woord is maar niet als het de beginletter van een woord is. Weet jij veel..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van iemand die 'tozzzzzzzzzzzzzz' kan roepen, verwacht ik ook dat hij 'zijn' zegt i.p.v. 'sijn'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |