O, zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, ik interpreteerde het als *ik was aan het vasten, toen zag ik dadels liggen en dacht ik "laat dat vasten maar"*. Daarmee leek het alsof je het niet zo serieus nam, wat me apart en dus grappig voorkwam
![]()
Maar ik heb het nogal fout
Ok, dat klinkt redelijkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, zo.Nee, het vasten moet 's avonds, bij zonsondergang, natuurlijk verbroken worden en dat doe ik dus met een dadel.
![]()
Gele saus met uitjes erin..VET LEKKER.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is joppiesaus nou precies? Ik heb het nooit begrepen of gevraagd
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff![]()
WIj hebben het over fruit kom jij met fastfood aanzetten.
Uiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gele saus met uitjes erin..VET LEKKER.
Abrikoosquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit. En knaloranje perzik (uit Bursa).![]()
Pff dan niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Watermeloen is inderdaad verrukkelijk.Maar met brood?
Zompige zooi wordt datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent net mijn vader. Hij eet ook altijd watermeloen met brood (wel apart naturlich)
Ik eet het niet altijd met broodquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent net mijn vader. Hij eet ook altijd watermeloen met brood (wel apart naturlich)
Mijn papa ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik eet het niet altijd met broodalleen in Turkije
soms met kaas ook nog
Kutverjaardag gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
O, is/was Ous jarig? Gefeliciteerd!
Heerlijk! Is erg gezond en werkt laxerend.quote:
Damn, o.us, niet relaxedquote:
Oeh, da's niet leuk natuurlijk.quote:
Pruimen(sap) ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk! Is erg gezond en werkt laxerend.²
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben we het wéér over voedsel. Wie is hier mee begonnen? Een Turk zeker.![]()
Ik wacht in spanning af natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn, o.us, niet relaxed![]()
Maar 18e verjaardag is meestal niet zo spannend, het jaar zelf is 1000000x leuker, geloof meBovendien is die dag voorbij, dus nu is het alleen maar beter en leuker
Ik niet, maar morgen pas om 13 uur beginnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb verkansie, dus nee!
En het stimuleert nageslacht. Echt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
NeeBB zei dat dadels goed waren voor je libido
Je hebt niks gemist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef Rookert het volgende:
Wtf, er was TV debat vanavondOok gemist
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
Wat was joppiesaus nou? Is dat niet gewoon hetzelfde als patatje oorlog?
quote:De basis van de Joppie saus is hetzelfde als bij de meeste sauzen: olie, water en een emulgator. Verder bevat het ook uien en kerrie, die domineren de smaak dan ook. Het originele recept van Joppie saus is geheim, maar op het Internet circuleren recepten die de smaak van Joppie saus zeer goed benaderen. In deze recepten wordt Joppie saus bijvoorbeeld gemaakt door de ingrediënten van 'speciaal', d.w.z. mayonaise, curry en uien, samen met kerrie in een bepaalde verhouding zeer fijn te malen en te mengen.
Nee, het smaakt heel anders. Geen pindasaus in terug te vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
Oorlog dus.
Met alle respect, moet jij dan niet werken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, maar ik zit op mijn werk.²
Jawel, ik zit nu ook op mijn werk, met alle respect.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met alle respect, moet jij dan niet werken?
Ja, ik doe systeembeheer, heb altijd wel een computer binnen handbereik. Mijn netto salaris? 1500 netto in de maand met gsm.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:09 schreef Ayca het volgende:
Dus jij zit op je werk gezellig te fokken?
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:11 schreef Ayca het volgende:
Handigen je netto salaris hoefde ik niet te weten hoor
Interesse in je gesprekspartner.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik dat willen weten
Degelijk salary hé? Ik ben er best trots op.quote:
Ja hoor. Netjesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Degelijk salary hé? Ik ben er best trots op.²
Zeker! Het rechtvaardigt wel een tweede vrouw denk ik. Maar met een derde erbij wordt het wellicht wat krap. Zeker als ze beide (meerdere) kinderen willen, en je weet hoe vrouwen zijn...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Degelijk salary hé? Ik ben er best trots op.²
Rappers worden bovenmatig gecompenseerd voor het etaleren van hun talenkennis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Die Sjaakz, dat is pas een rijke stinkdier.
Jij bent rapper?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Rappers worden bovenmatig gecompenseerd voor het etaleren van hun talenkennis.
Ah, zonder muziek dus. Ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik schaats een aardige 500 meter, maar ik ben geen match voor sommige Japanners en Koreanen.
Ja, ik ben niet echt een vertolker van het 'hard knock' levenslied... De smartlap van de straat.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Die Sjaakz, dat is pas een rijke stinkdier.
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ziek..heel de nacht boven het toilet gehangen![]()
![]()
Het ging mij om de taalfout.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die minstens 5 keer per jaar op vakantie gaat om z'n vriendin te zien, moet wel geld hebben!
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ziek..heel de nacht boven het toilet gehangen![]()
![]()
Denk het..maar geen flauw idee wat dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Owwwwwwww meissie, heb je iets verkeerds gegeten?
Spreektaal jongeman.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Het ging mij om de taalfout.
Dankje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het ging mij om de taalfout.
[..]
Beterschap!
Ik had keelpijn vanochtend, maar die is alweer over.
Schaap?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Denk het..maar geen flauw idee wat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |