M'n tip ging niet over pushquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ik heb geen push aanstaan..
Gister mijn telefoon opgeladen en nu nog zo'n 82%. Zonder iets noemenswaardigs ermee gedaan te hebben.
Of is dit normaal, dat kan natuurlijk ook
Altijd een lader meenemen lijkt me aardig overdreven. Je hebt gisteren opgeladen en nu nog 82%. Dus een paar dagen kun je met dat gebruik zeker vooruit. En als je langer niet zou kunnen opladen, zijn er vast nog wat opties die je uit kunt zetten om de batterij te sparen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ja sorry, ik citeerde gewoon de laatste post
Maar bedankt voor de snelle antwoorden. Altijd een oplader bij de hand hebben dus
Dat is nog niet zo verkeerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Gister mijn telefoon opgeladen en nu nog zo'n 82%. Zonder iets noemenswaardigs ermee gedaan te hebben.
Bij de update naar 3.1.3 zit die er standaard bij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef LeNick het volgende:
Hoe krijgen jullie dat procentendingetje bij de batterij erbij?
Mwa, met Push aan red ik er wel 2 dagen mee. 3 red ik net niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Zie instellingen in 3.1.3quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef LeNick het volgende:
Yup. Dat was bij de eerste versie al een drama. Er zijn lui die 'm mat maken, maar daar moet je wel geoefend in zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Cristal het volgende:
Even een vraagje;
Ik heb Iphone 3GS al 5 maanden ofzo, en op het ijzertje eromheen zijn héél veel krasjes.. op het scherm helemaal niet, maar dat ijzer wel.. Hebben jullie hier ook zn last van?
Ik heb ook alleen een case voor de achterkant, en dat is met name voor de haarscheurtjes. Nog niet eens voor de krassen. Op het scherm heb ik niets, maar die krast helemaal niet zo snel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef Repeat het volgende:
Dat ding is zo snel leeg. Ik haal de 2 dagen niet hoor.
En die krassen boeien me echt niet. Het is toch een gebruiksvoorwerp? Ik heb ze overigens vrijwel niet, of ik zie het gewoon niet.
De dictafoon heb ik nog niet (serieus) gebruikt. Aandelen boeien me niet zo veelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:43 schreef ik.ben.hier het volgende:
Gebruiken jullie de apps voor dictafoon en aandelen weleens?
Contacten kan je toch ook bij Phone zoeken?
Verder natuurlijk wel erg leuk speelgoed!
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Batterijpercentage.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef LeNick het volgende:
Alleen bij de 3GS toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Batterijpercentage.
Hoef je trouwens geen 3.1.3. voor te hebben.
geen zin om hoesje/case aan te schaffen? Heb vrijwel gelijk gekocht en niet meer afgehaald. Ben wel redelijk tevreden over de SwitchEasy Capsule Neo kost wel 29 euriequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Cristal het volgende:
Even een vraagje;
Ik heb Iphone 3GS al 5 maanden ofzo, en op het ijzertje eromheen zijn héél veel krasjes.. op het scherm helemaal niet, maar dat ijzer wel.. Hebben jullie hier ook zn last van?
Ik heb een 3G op 3.1.2, en daar kan het niet.. Dus dan waarschijnlijk toch alleen op de 3Gs..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Batterijpercentage.
Hoef je trouwens geen 3.1.3. voor te hebben.
Denk dan inderdaad alleen op de 3Gs. Ik heb ook 3.1.2 Gs en daar heb ik de optie wel gewoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik heb een 3G op 3.1.2, en daar kan het niet.. Dus dan waarschijnlijk toch alleen op de 3Gs..
Echt?, bij mij niet hoor(als ik er niks mee doequote:
Kan wel met een bepaalde cydia app, weet alleen niet meer welke het was, volgens mij superprefs of zoiets. In ieder geval heb ik batterijstatus in procenten en kan ik voor m'n wifi dBm kiezen, of dat icoontje met 3 lijntjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik heb een 3G op 3.1.2, en daar kan het niet.. Dus dan waarschijnlijk toch alleen op de 3Gs..
Battery Controlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan wel met een bepaalde cydia app, weet alleen niet meer welke het was, volgens mij superprefs of zoiets. In ieder geval heb ik batterijstatus in procenten en kan ik voor m'n wifi dBm kiezen, of dat icoontje met 3 lijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |