Ja, een advertentie in de lokale krant en de Super de Boer muur is ook ietwat overdreven voor een bos bloemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef dewintermuis het volgende:
Ik vond laatst een bossie rozen in de trein, die zijn toch mooi naar mn moeder gegaan ;D
ja daar zou ook niemand zich voor melden denk ik op stationquote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef dewintermuis het volgende:
Ik vond laatst een bossie rozen in de trein, die zijn toch mooi naar mn moeder gegaan ;D
Ligt eraan hoe dronken ik benquote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef candygirl het volgende:
denk je bij een avondje stappen,en je vind een beurs met veel geld erin,die ga ik eens fijn afgeven?
Stond er een naam op?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dronken ik ben![]()
Maar idd, als er ID inzit, dan wil ik 'm best terugbezorgen. Laatst heb ik een gevonden 2 euro-muntstuk in mijn zak gestoken, had ik dat ook moeten afgeven?
Modje, Kun jij mijn topic titel aanpassenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, daar ben ik wel eerlijk genoeg voor. Ik zou het zelf ook waarderen als mensen dat doen.
Je insinueerd nu dat het vervelend zou moeten zijn om iemand zijn persoonlijke eigendommen terug te moeten geven.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef candygirl het volgende:
Haai,
Hoe denk jij over eerlijkheid, breng je alles terug
denk je bij een avondje stappen,en je vind een beurs met veel geld erin,die ga ik eens fijn afgeven?
Dan kan veel over mij zeggen, ik weet ook nog niet wat mijn standpunt is, ben ik eerlijk inquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
Je insinueerd nu dat het vervelend zou moeten zijn om iemand zijn persoonlijke eigendommen terug te moeten geven.
beetje raar - die laatste zin, zegt meer over jou denk ik
daar zou ik ook geen seconde over nadenkenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vandaag nog portemonnee gevonden in de trein van een klein ventje..
met 7,05 ¤ erin en een ID kaart en een NS kortingskaart
natuurlijk ff ingeleverd
ook al zat er 25 euro in ,klein jongetje, id enz, dat vind ik wel een goed moraalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |