quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pfoeh, ik kijk gewoon scheel van de vermoeidheid.. Ik ga dus lekker slapen, welterusten allemaal
Sinds wanneer is de KSC een player SC?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het interesseert me geen snars, ik vind het grappig dat je de player SC bij uitstek zoekt
Nee, en daarom weet je ook dat ik daar zitquote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het interesseert me geen snars, ik vind het grappig dat je de player SC bij uitstek zoekt
Nee, Pub SC. Hier ronselt gf alleen werklui.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de KSC een player SC?Al merk ik het wel hoor, met al die mannen die je willen hosselen om naar de club van GF te gaan
![]()
ik heb er de laatste tijd geen tijd voor en dan heb ik de lapo moet ik er nog snel 1 verzinnenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb genoeg topics verzonnen in singles, vroegah. En R&P SC ook nog wel aardig wat. Nu zijn ze braver.
Ik kijk even waar je post, ik kan je toch anders niet kennen? Ik geloof niet dat ik je hier eerder gezien heb. Vrij normaal lijkt me. Daarna koppel ik je player klacht aan de PUB Sc, ook geen Einstein toerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en daarom weet je ook dat ik daar zit![]()
Komt omdat er mensen uit PUB in ONZ aan het posten waren, en dat ging ik gezellig andersom doen.
Onder mannen misschien, mijn ervaring is heeeeel andersquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Pub SC. Hier ronselt gf alleen werklui.
Met werklui bedoel ik de vrouwenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder mannen misschien, mijn ervaring is heeeeel anders![]()
![]()
slaap ze marijkequote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pfoeh, ik kijk gewoon scheel van de vermoeidheid.. Ik ga dus lekker slapen, welterusten allemaal
sssssssstttttttttquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Pub SC. Hier ronselt gf alleen werklui.
De mensen die in mijn fobo player komen spelen posten niet in de SC.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk even waar je post, ik kan je toch anders niet kennen? Ik geloof niet dat ik je hier eerder gezien heb. Vrij normaal lijkt me. Daarna koppel ik je player klacht aan de PUB Sc, ook geen Einstein toer
quote:
Dankje liefjequote:
niks geen mannenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder mannen misschien, mijn ervaring is heeeeel anders![]()
![]()
Lurkers, het ergste soort!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mensen die in mijn fobo player komen spelen posten niet in de SC.
Maar dat terzijde.
heb je echt zoveel van die players in je foboquote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mensen die in mijn fobo player komen spelen posten niet in de SC.
Maar dat terzijde.
Slaap lekker!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zij welquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je echt zoveel van die players in je fobo
met jou wil ik wel iets andersquote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, volgens mij wilde ie iets heel anders van me
Of heeft ie ook dat "soort" werklui?
quote:[..]
Dankje liefjeJij strakjes ook
quote:
Dat begreep ik al een beetjequote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met hou wil ik wel iets anders![]()
en nee dat "soort"werklui heb ik niet![]()
[..]
![]()
dat zal wel een uur of 4 worden
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij welIk ben niet zo woestaantrekkelijk als haar, dus ik heb nergens last van
Nou jaaaa, doe niet zo raaaaaaaaaar!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij welIk ben niet zo woestaantrekkelijk als haar, dus ik heb nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |