quote:
Dat Marijkequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en Marijke is ook al naar bed![]()
en Fha hebben we vandaag ook nog niet gezien
van suikertje weet ik het via msnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat Marijkenaar bed ging heb ik gelezen, Van ST
niet vandaar mijn vraag.
Fhaatje heb ik inderdaad ook niet gezien vandaag.
is ie vorige week geworden van V&Aquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:33 schreef friemelaar het volgende:
Hee trouwens 't viel mij op dat Sym Blauw was(en nee niet van de drank
) weer een blauwe erbij in KSC
indahquote:
quote:Top 100 van maandag 15 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 202 Stuart
16. 164 suikertaartje
18. 156 goldfinger1963
52. 086 Giertje
65. 075 Pheno
75. 069 Dr_Flash
Vraag en aanbod ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ie vorige week geworden van V&A
yupsquote:
gelukkig maar voor 5 minsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Help help! Code 503. Ik herhaal code 503.![]()
Geen paniek,Geen paniek,rustig blijven,Geen paniekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Help help! Code 503. Ik herhaal code 503.![]()
gelukkig niet meerquote:
daarom duurde het zolang met ladenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen paniek,Geen paniek,rustig blijven,Geen paniek![]()
Vanmiddag al problemen met de database gehad, nu blijkbaar verholpen....
alles goed daarquote:
weer een blauwe erbijquote:
ik kreeg de 503 bij het QQ-en.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen paniek,Geen paniek,rustig blijven,Geen paniek![]()
Vanmiddag al problemen met de database gehad, nu blijkbaar verholpen....
ik baal altijd als je net een heel verhaal hebt in getypt en je daarna weer opnieuw kan beginnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is zo eng als ik onverwacht een 503-tje voor mijn neus krijg.
jij en hele verhalen typen? Dat moet een 707.1 foutmelding zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik baal altijd als je net een heel verhaal hebt in getypt en je daarna weer opnieuw kan beginnen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij en hele verhalen typen? Dat moet een 707.1 foutmelding zijn.
dan weet je dus ook meteen hoe zelden ik een 503 krijgquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij en hele verhalen typen? Dat moet een 707.1 foutmelding zijn.
trusten friemelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r vandoor.
Truste mannen
trusten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Ik ga d'r vandoor.
Truste mannen
Nooit?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan weet je dus ook meteen hoe zelden ik een 503 krijg
quote:
Je baalt dus nooit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik baal altijd als je net een heel verhaal hebt in getypt en je daarna weer opnieuw kan beginnen
Toch in productie gegaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
krijg de touwtyfus, vetherrie, vinkentering, cholera, Mexicaanse griep, q-koorts en een ingescheurde teennagel met je sneeuw.
amenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
krijg de touwtyfus, vetherrie, vinkentering, cholera, Mexicaanse griep, q-koorts en een ingescheurde teennagel met je sneeuw.
vandaag is de dag dat het in productie moet.quote:
quote:
sinds zondag op V&A..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb mijn koffie op.
sinds wanneer is symp blauw?
gefeliciteerd en tot laterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sinds zondag op V&A..
Ik ga even assisteren bij de paarden. tot later
zouden ze niet beter in de stortkanalen gaan porren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, het wordt opgelost, er staan iemanden in de stromende regen te porren..
marcquote:
docquote:
yeah, i knowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
het sneeuwt hier weer eens godverdomme
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!Wat is het vroeg en koud en wat ben ik moe
Dus koffie anyone?
![]()
Nee, ik ga eerst douchen over een half uurtjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!Wat is het vroeg en koud en wat ben ik moe
Dus koffie anyone?
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marc![]()
[..]
doc![]()
[..]
yeah, i know
[..]
marijke
altijd
Ook lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst douchen over een half uurtje
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst douchen over een half uurtje
Dan kom ik welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tenzij de verplegert er is weet je dat helemaal niet, kan wel 12 uur worden voor ze er zijn
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel![]()
* Marijkezwolle mompelt iets met friemelen..
![]()
* Marijkezwolle zoekt nu de treintijden op en pakt snel haar spulletjesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash belt gauw de thuiszorg af
Als je niet valt dan is sneeuw bestquote:
MI, misschien is sneeuw toch een beetjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
tenzij het bij je nek en decolleté in looptweet je hoe koud?
![]()
zand, ja dat hebben ze bij ons ook gebruikt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
SneeuwEn hier strooien ze nog.
met zand![]()
Dan nog, is het leuk voor EEN KEERTJE. Niet voor 2 maanden achter elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je niet valt dan is sneeuw best![]()
Ik heb echt het meest geweldige sneeuwballen gevecht gehad in januari om 3 uur 's nachts
Dan is sneeuw
tenzij het bij je nek en decolleté in loopt
weet je hoe koud?
![]()
Twee maanden lang de borsten van Marijke warm houden met je handen Fles!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog, is het leuk voor EEN KEERTJE. Niet voor 2 maanden achter elkaar
volgens mij wil fles geen borsten, maar pronte tietjes of iets in die richting.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee maanden lang de borsten van Marijke warm houden met je handen Fles!
friemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
MORGEN LIEV
![]()
![]()
![]()
![]()
Flesje, je weet nu hoe het is om op je rug te moeten liggen he......
Dat weten de hoeren in Amsterdam ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Flesje, je weet nu hoe het is om op je rug te moeten liggen he......
Dan nog, is het leuk voor EEN JAARTJE. Niet voor 2 maanden achter elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee maanden lang de borsten van Marijke warm houden met je handen Fles!
TETTEN!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wil fles geen borsten, maar pronte tietjes of iets in die richting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TETTEN!ik klikte en kreeg niet de verwachte tetten te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TETTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik klikte en kreeg niet de verwachte tetten te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Pheno op 16-02-2010 09:35:08 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen tetten
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Als fles wil friemelen met andermans vriendin moet ie toch echt naar GF z'n club gaan ofzow![]()
Daarbuiten AFBLIJVEN![]()
![]()
![]()
* friemelaar mompelt iets over gips in allerlei kleurtjes enzo
Dat jij haar nou niet in huis kan houden is mijn schuld nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan kom ik wel![]()
* Marijkezwolle mompelt iets met friemelen..
![]()
je bent scheel.quote:
OK, OK , tijd voor een goed gesprekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat jij haar nou niet in huis kan houden is mijn schuld niet
De treinen zijn nog niet op hun bestemming.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, OK , tijd voor een goed gesprek![]()
Maar dan nog ...
btw nog updates over het gebeuren gisteren in Halle iemand
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]geen tetten, wederom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Censuur is zo 20ste eeuw.quote:
Je wordt gep0wned door je providerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet zo erg dat ik geen tetten zou kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
tetten dan!ah, door het Indonesisch regime goedgekeurde tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
friemelquote:
juistem.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, door het Indonesisch regime goedgekeurde tetten
Men vindt het weer eens een reden om te gaan staken. Kutvolk ook daarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, OK , tijd voor een goed gesprek![]()
Maar dan nog ...
btw nog updates over het gebeuren gisteren in Halle iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |